De natuur is zo mooi maar ze moeten niet aan mijn plantjes komenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat sowieso , geen ontkomen aan![]()
Oh witte vliegjes ieuww
Eens!!quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De natuur is zo mooi maar ze moeten niet aan mijn plantjes komen
Ja dat snap ik. Is zo zonde altijd.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Eens!!
Ik had ooit Oost-Indische Kers leuk op mijn balkon ,... zag er prachtig uit en toen ineens na een nacht was er niets meer van overRupsen
![]()
Toen baalde ik enorm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Ja dat is echt balenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. Is zo zonde altijd.
Ik had ook hele mooie hortansia's staan lila, en blauwe een hele rij zo prachtig
Kwam ook een ziekte in kon ze er allemaal uithalen deed mij ook pijn om dat te doen
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 14:06 schreef Superbadeendje het volgende:
Zo blijven mensen wel even bij je graf stilstaan.
[ afbeelding ]lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:55 schreef marcb1974 het volgende:
Het is zover, SBE laat eindelijk zijn ware aard zien?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 14:06 schreef Superbadeendje het volgende:
Zo blijven mensen wel even bij je graf stilstaan.
[ afbeelding ]Je moet er maar opkomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Nou wilde je het gisteren nog niet hebben over die aparte kamer voor jou en je parkiet,quote:
Wat er in die kamer gebeurd blijft tussen mijn parkiet en mij.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 14:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou wilde je het gisteren nog niet hebben over die aparte kamer voor jou en je parkiet,
nu wel begrijp ik?
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 14:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou wilde je het gisteren nog niet hebben over die aparte kamer voor jou en je parkiet,
nu wel begrijp ik?
Oke, dus die kamer is er, weten we weer iets meerquote:Op zaterdag 31 mei 2025 14:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat er in die kamer gebeurd blijft tussen mijn parkiet en mij.
Het heeft even geduurd, maar nu weten wat meer over die eend en zijn parkietquote:Op zaterdag 31 mei 2025 14:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oke, dus die kamer is er, weten we weer iets meer
en gezien de selfie die je net post hoeven we ook niet meer dan dat te weten hoor
Dit klinkt veelbelovendquote:Op zaterdag 31 mei 2025 14:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat er in die kamer gebeurd blijft tussen mijn parkiet en mij.
Lolquote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:06 schreef marcb1974 het volgende:
zou eindelijk iemand musk op zijn bek hebben getimmerd?
[ afbeelding ]
https://www.bild.de/polit(...)00ad5f7a8d25a5be9177
Mme. Macronquote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:06 schreef marcb1974 het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn zoon Xquote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:06 schreef marcb1974 het volgende:
[ afbeelding ]
En de zon schijnt niet eensquote:
Dat wordt geen lepeltje-lepeltje liggen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |