heb je lang haar?quote:
Die woont op Zuid, ik ik het centrum. Volgende trein komt over een half uur. Ik háát de NS.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 14:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kijk dat is de juiste manier.
Hopeljik komt er een volgende trein Moet Hema ook niet met die trein die woont tochin Rotterdam? (dacht ik)
Jaquote:Op zaterdag 31 mei 2025 14:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb je lang haar?
of wil je doorgaan voor kort en pittig?
hadden jullie toch samen kunnen treinenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 14:17 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Die woont op Zuid, ik ik het centrum. Volgende trein komt over een half uur. Ik háát de NS.
Ja dat snap ik, dat is ook balen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 14:17 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Die woont op Zuid, ik ik het centrum. Volgende trein komt over een half uur. Ik háát de NS.
Ja, maar dan is hij me voordat de meet begonnen is al zat. Lijkt me niet handig.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 14:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
hadden jullie toch samen kunnen treinen
ik denk dat Hema dat wel prettig vindtquote:Op zaterdag 31 mei 2025 14:21 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ja, maar dan is hij me voordat de meet begonnen is al zat. Lijkt me niet handig.
Je leest over “me” heen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 14:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat Hema dat wel prettig vindt
Nee dan is hema me al beu. Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 31 mei 2025 14:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee
dan is Hema al zat
bedoel je toch
owwwquote:
Niet veel later komt het zat gedeeltequote:Op zaterdag 31 mei 2025 14:24 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nee dan is hema me al beu. Dat bedoel ik
Heb je nog geen leesbril, jongedame?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 14:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee
dan is Hema al zat
bedoel je toch
M’n handboeien heb ik thuisgelaten.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 14:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
owww
dat geloof ik niet
volgens mij ben jij best een boeiend persoon
* greysbones voelt even in dr ogen, check lenzen inquote:Op zaterdag 31 mei 2025 14:24 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Heb je nog geen leesbril, jongedame?
ook jijquote:Op zaterdag 31 mei 2025 14:25 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
M’n handboeien heb ik thuisgelaten.
Laat mij ‘s voelen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 14:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones voelt even in dr ogen, check lenzen in
Zellufquote:Op zaterdag 31 mei 2025 14:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
ook jij
K Wieft
kunt er met een grapje over heen lullen
maar stiekem ben je best een leuk persoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |