Omdat we posten in onzinquote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
waarom zet je er dan eerst van die onzin neer
Hey Birdie, wilde net wat anders gaan doen. Maar nu blijf ik nog evenquote:
Bier zit veel suiker inquote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:27 schreef Dotteke het volgende:
En Een nuchtere suikerwaarde, of nuchtere bloedsuiker, is de bloedsuikerwaarde gemeten nadat je minstens 8 uur niet hebt gegeten of gedronken. Normaal gesproken ligt deze waarde tussen 3,9 en 6,0 mmol/l. Een waarde tussen 6,1 en 6,9 mmol/l duidt op beginnende diabetes, en een waarde van 7,0 mmol/l of hoger wijst op diabetes
Dus ik zou als ik jou was nu al uit gaan kijken met suikerproducten
Alcohol sowiesoquote:
Hey Jussiequote:
Goedemiddag dotquote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Birdie, wilde net wat anders gaan doen. Maar nu blijf ik nog even
weet je ik heb vaak helemaal geen zin om over mezelf te vertellen. dus klets beetje mee met wat ik denk dan enzo.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
waarom zet je er dan eerst van die onzin neer
Gek vogeltjequote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goedemiddag dot
Is alles goed gegaan met de ramen??
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:30 schreef kree het volgende:
[..]
weet je ik heb vaak helemaal geen zin om over mezelf te vertellen. dus klets beetje mee met wat ik denk dan enzo.
oke dit was natuurlijk ander eigen verhaal.
ALs je lekker binnen blijft welquote:
maar kan wel in zo'n klein dingquote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dan nog vliegt het vliegtuig en ik niet zelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |