Sedum dak is top.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 20:57 schreef Seven. het volgende:
@:AnneX 'doektonie' is 'dat doe ik toch niet' afgekort. Six. gebruikt dat als ik er ideeën door probeer te drukken waar hij niks in ziet.
In 8 jaar tijd nog niet kunnen ontdekken wat hij er precies op tegen heeft.
Bomen > blommen.quote:Op maandag 25 augustus 2025 20:48 schreef AnneX het volgende:
Blommen zijn uit. Sorry @:Six.
Afgelopen dagen waren wij in hotel Zwolle. Allemaal prima en verzorgd en overal blommen.
Gelukkig ook een groots opgemaakte vaas met verse bloemen.
Nope, ik heb het een beetje (te) druk dus heb heel de poll gemist. En anders had ik toch voor optie 3: kussentjes gekozenquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:20 schreef Seven. het volgende:
Toch nog 9 mensen die blommen gestemd hebben. @:Flipsen laat me raden....!
Ik ga checkenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:18 schreef Leandra het volgende:
2 Dagen later, maar bomen gestemd, en ik denk dat de kleur Hague Blue van Farrow & Ball perfect zou zijn in je plaatje.
F&B kleurenwaaier besteld. Wij zijn van de Sigma, maar de kleurenwaaier van Sigma heeft duizend+ hele kleine vlakjes op van die lange smalle vellen. En F&B heeft de mooiste kleurtjes dus dan wordt het matchen.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:18 schreef Leandra het volgende:
2 Dagen later, maar bomen gestemd, en ik denk dat de kleur Hague Blue van Farrow & Ball perfect zou zijn in je plaatje.
Wij hebben meerdere keren gewoon Sigma in een Farrow&Ball kleur laten mengen. Via een verfwebwinkel.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:03 schreef Seven. het volgende:
[..]
F&B kleurenwaaier besteld. Wij zijn van de Sigma, maar de kleurenwaaier van Sigma heeft duizend+ hele kleine vlakjes op van die lange smalle vellen. En F&B heeft de mooiste kleurtjes dus dan wordt het matchen.
Kijk, precies wat ik wil doen. De Sigma kleurenwaaier heb ik al.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:22 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wij hebben meerdere keren gewoon Sigma in een Farrow&Ball kleur laten mengen. Via een verfwebwinkel.
Ja, die kleurwaaier van Sigma heb je dus niet nodigquote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:45 schreef Seven. het volgende:
[..]
Kijk, precies wat ik wil doen. De Sigma kleurenwaaier heb ik al.
Oh zo! Best goed van Sigmaquote:Op woensdag 27 augustus 2025 22:10 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ja, die kleurwaaier van Sigma heb je dus niet nodig. Kwestie van, meng die emmer Sigma in F&B kleur x.
Nee, best goed van de mengmachinequote:
Was 17 jaar geleden bij ons ouwe huis 'inkleuren' al beschikbaar en toen waren jullie ook hiermee bezig in je oude casa. Vraag SQ maar, die heeft het volgens mij toen geregeld bij julliequote:Op woensdag 27 augustus 2025 22:14 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nee, best goed van de mengmachine. Het zijn in die end gewoon pigmenten die zo een machine in een bepaalde verhouding, in een emmer basis latex van een merk kwakt. En fabrikanten verkopen (denk ik) de instellingen van de machine voor hun kleuren aan de winkels of mengmachinefabrikanten.
De hoeveelheid pigmenten en samenstellingen van de basis verf bepaalt de kwaliteit en eigenschappen van de verf.
Staat mij vaag bij dat F&B die instellingen vroeger niet deelde. Maar laatste keer konden we dus prima verf op F&B kleur mengen. Dus wellicht zijn ze bij Farrow & Ball makkelijker geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |