door de zelfde persoon?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:55 schreef bitterbal het volgende:
elke 6 minuten wordt er een telefoon gejat in londen
Er wonen ook nog maar amper blanken in Londen, puur toeval uiteraard.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:55 schreef bitterbal het volgende:
elke 6 minuten wordt er een telefoon gejat in londen
Oh jeequote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:58 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Mensen en bananen hebben voor 50% hetzelfde DNA.
https://www.saarmagazine.(...)eken.%20Meer%20items
Als je dichtbij had gewoond had ik je een keer koffie gebracht uit onze branderij.quote:
Anatidaephobia bestaat echt. Angst dat er een eend naar je staart.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:58 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Mensen en bananen hebben voor 50% hetzelfde DNA.
https://www.saarmagazine.(...)eken.%20Meer%20items
t zijn ook wel zulke rotbeesten somsquote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Anatidaephobia bestaat echt. Angst dat er een eend naar je staart.
Eenden zijn lekkerquote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:00 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
t zijn ook wel zulke rotbeesten soms![]()
Das ook wel scaryquote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Anatidaephobia bestaat echt. Angst dat er een eend naar je staart.
Koeien nog lekkerderderderderquote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Als je dichtbij had gewoond had ik je een keer koffie gebracht uit onze branderij.
Dankje wel Nederland dank je wel nederland dat je aan de zee-hee zit.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:14 schreef Nattekat het volgende:
Denk dat ik het sporten morgen maar ga doen als het niet meer zo gruwelijk benauwd is...
valt wel mee tochquote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:14 schreef Nattekat het volgende:
Denk dat ik het sporten morgen maar ga doen als het niet meer zo gruwelijk benauwd is...
morgen wel weer een nieuw excuus verzinnen he.... deze heb je nu verbruiktquote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:14 schreef Nattekat het volgende:
Er is altijd wel een smoes om niet te gaan sporten.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:14 schreef Nattekat het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |