lees nooit terug, en trouwens als iemand niet snapt vragen staat vrij.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:20 schreef Cupfighter het volgende:
Ik weet niet of je je eigen teksten hebt terug gelezen @:kree maar het meeste was niet te volgen wat je tikte alleen door de zinsopbouw al
Ik snap wel waarom niet. Omdat je het zelf ook beschamend vindt, waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:22 schreef kree het volgende:
[..]
lees nooit terug, en trouwens als iemand niet snapt vragen staat vrij.
Tip: Ga dat eens doen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:22 schreef kree het volgende:
[..]
lees nooit terug, en trouwens als iemand niet snapt vragen staat vrij.
Doe dat dan op een moment dat je wel goed uit je woorden kunt komen, want gisteravond lukte je dat niet. En nog steeds niet, eigenlijk.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:28 schreef kree het volgende:
afgezien van eerste conclusie die jij zelf maakt/
nee ik probeer beetje te zeggen hoe en wat en uit mijn eigen ervaring. als het niet gewaardeerd wordt en alle rest maar balblabla doet. ook best.
ik doe daar niet moeilijk over, doe dat dan ook niet tegen mij.
hmmms vind het allemaal wel meevallen wat ik zei. dat niet begrepen oke? mss was ik dan niet duidelijk.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Doe dat dan op een moment dat je wel goed uit je woorden kunt komen, want gisteravond lukte je dat niet. En nog steeds niet, eigenlijk.
En bied jij je excuses nog aan aan ChildoftheStars?
Het is dit in cirkeltjes draaien dat irritant is, kree.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:28 schreef kree het volgende:
nee ik probeer beetje te zeggen hoe en wat en uit mijn eigen ervaring. als het niet gewaardeerd wordt en alle rest maar balblabla doet. ook best.
Andere mensen beoordelen dat ze er niks van af weten maar als mensen een oordeel hebben over jou uitspraken is het moeilijk doenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:28 schreef kree het volgende:
oke en de rest kapt iemand gewoon af? dat is wel oke dan?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:33 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Het is dit in cirkeltjes draaien dat irritant is, kree.
Je bleef maar beweren dat jij wél de problematiek snapte omdat je ervaringsdeskundig bent. En anderen lullen maar wat. Bij herhaling is je verteld dat anderen ook ervaring met deze problematiek hebben. Maar toch blijf je in je cirkeltje dat alleen jij het snapt. Nu ook weer.
Ik heb het vier keer gelezen, maar kan er echt geen chocola van maken.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:35 schreef kree het volgende:
[..]
oke en de rest kapt iemand gewoon af? dat is wel oke dan?
nou ik ben het daar niet mee eens en zeg ik er wat van. en kun je mij schuld van geven, maar net zo goed iedereen die erom heen blijft draaien omdat is er iig topic zooi.
oke dan is t goedquote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:38 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nee hoor. Ben het alleen niet met je eens.
"Kindjes, kindjes, kindjes".quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:32 schreef kree het volgende:
[..]
.
Maar ik zal de laatste zijn die mensen aan gaat aanvallen he?
/
Of “jullie kortzichtige breintjes”quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:45 schreef Sally het volgende:
[..]
"Kindjes, kindjes, kindjes".
Hm.
Ach - het klinkt lief.
Oh ja, die óók.quote:
Wat is 'dit'?quote:
Tja het zijn je eigen woorden, maar goed laat maar aan de mods overquote:
Hou dan ook gewoon op nu met klagen over alles en iedereen.quote:
als het daaraan dan ligt, beloofd bij deze.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 11:12 schreef Ridocar het volgende:
Mag het topic weer open? Misschien als @:kree belooft niet weer het topic te kapen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |