Ja, dat meent hij, maar dat zou ik niet al te serieus nemen. Dat de TS van het topic maar al te graag met hem van doen heeft, dat snap ik wel, maar volgens mij is door de loop der tijd heen alles wel gezegd, en als zij graag met elkaar willen praten moeten ze dat doen.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 13:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
het jammere(mijn mening) is dat het bedoelt is als serieus onderwerp, er zijn genoeg users in R en P die hele zinnige dingen zeggen, maar deze sneeuwen onder in het geharrewar van een bepaalde user. Die meent dat hij het alleen recht heeft als ervaringsdeskundige
Gelukkig is er het algemene ‘stoppen met alcohol’ topic waar mensen ook terecht kunnen.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 13:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
het jammere(mijn mening) is dat het bedoelt is als serieus onderwerp, er zijn genoeg users in R en P die hele zinnige dingen zeggen, maar deze sneeuwen onder in het geharrewar van een bepaalde user. Die meent dat hij het alleen recht heeft als ervaringsdeskundige
Stel je niet aan. Je wordt niet gestraft. Het werd gewoon een dagboektopic en slowchat.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:57 schreef Masberum het volgende:
Ik reageer juist veel ontopic de laatste tijd, negeer de offtopic reacties steeds meer (de laatste posts r_one bijvoorbeeld compleet genegeerd en gerapporteerd). Waarom wordt dan het topic dichtgegooid door het gedrag van andere users? Iedereen zit de hele tijd te zeggen 'dan hebben we hem in ieder geval binnen 1 topic' wat ook niet aardig is om te zeggen. Maar nu ook weer buiten mijn schuld om wordt het weer verprutst door anderen. En ik wordt er voor gestraft doordat het topic weer gesloten is. Dat is toch niet eerlijk?
Het waren andere mensen die ervoor gezorgd hebben dat het gesloten werd. En moderators gaan erin mee blijkbaar. Feiten onder ogen zien mag je ook wel doen in plaats van alles maar zo weg te wuiven.. Het is een shitshow geworden omdat jullie niet adequaat ingrijpenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 23:00 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Stel je niet aan. Je wordt niet gestraft. Het werd gewoon een dagboektopic en slowchat.
Verder heb ik niets toe te voegen aan de sluitpost.
Okéquote:Op zaterdag 7 juni 2025 23:28 schreef Masberum het volgende:
[..]
Het waren andere mensen die ervoor gezorgd hebben dat het gesloten werd. En moderators gaan erin mee blijkbaar. Feiten onder ogen zien mag je ook wel doen in plaats van alles maar zo weg te wuiven.. Het is een shitshow geworden omdat jullie niet adequaat ingrijpen
Waarom verwijder je die reacties dan niet in plaats van mijn topic weer te sluiten?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 23:45 schreef Armani XL het volgende:
En het gaat weer over het drankgebruik.
Deze discussie is nu wel genoeg gevoerd.
Lazer toch op, je gebruikt je topics alleen als dagboek en kree kaapt je reeks alleen maar om te shinen.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 23:47 schreef Masberum het volgende:
[..]
Waarom verwijder je die reacties dan niet in plaats van mijn topic weer te sluiten?
Dit bevestigt toch precies wat ik zeg, andere users verpesten het weer
Is dit echt hoe jullie herinnerd willen worden later? Elke keer zo negatief en slecht uitlatend. "Lazer toch op", volwassen man weerquote:Op zondag 8 juni 2025 07:42 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Lazer toch op, je gebruikt je topics alleen als dagboek en kree kaapt je reeks alleen maar om te shinen.
Die reeks zal niet worden gemist hoor. Evenals de topics waarin je jezelf beschrijft als een enorme pechvogel die het allemaal overkomt.
Ik heb vanaf de eerste keer dat ik in het topic was je netjes behandeld, goede tips gegeven en het enige wat ik terug kreeg waren kinderachtige reacties, negeren van serieuze adviezen en ondertussen begon je verhaal ook wel te rammelen.quote:Op zondag 8 juni 2025 18:00 schreef Masberum het volgende:
[..]
Is dit echt hoe jullie herinnerd willen worden later? Elke keer zo negatief en slecht uitlatend. "Lazer toch op", volwassen man weerWaarom hebben jullie geen opvoeding gehad vraag ik me af bij veel van jullie berichten.. en ik ben er wel de dupe van, het topic gaat namelijk vooral dicht door o.a. die mensen die jouw reactie geliked hebben. Kree was eenmalig, de rest elke avond.. Jullie kunnen toch ook jullie reacties teruglezen en zien dat het niet inhoudelijk is. En waar het inhoudelijk was (andere users dan het vaste clangetje) ging ik wel vaker op in. Moest me alleen door alle onzin heenwaden.. dat jullie je niet doodschamen
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 23:39 schreef Armani XL het volgende:
Dit is feedback. Masberum heeft een vraag gesteld en die is beantwoord. Als hij het er niet mee eens is kan hij een (F)A vragen of in het FB forum terecht.
Niet iedereen hoeft weer z'n mening te geven. Die weten we eerlijk gezegd inmiddels wel.
Het doel van dat topic is altijd geweest dat het bestemd is voor mensen die de diepste wens hebben om te stoppen met drinken, lichtjes gebaseerd op de 12 stappen.quote:Op zondag 8 juni 2025 19:19 schreef Roesjesjager het volgende:
Het algemene alcohol topic, waar mensen ervaringen in mogen delen en dat soort dingen. Gaat dat wel beschermd worden, zodat deze mensen hun plek behouden? Niet dat dat dadelijk ook dicht moet, doordat users van masberum zijn topics naar daar gaan. Of in het geval dat Masberum erheen gaat, er een groep volgers bijkomt.
Dat wordt inderdaad gewoon in de gaten gehouden en gemodereerd (als we online zijn).quote:Op zondag 8 juni 2025 19:42 schreef Droopie het volgende:
[..]
Het doel van dat topic is altijd geweest dat het bestemd is voor mensen die de diepste wens hebben om te stoppen met drinken, lichtjes gebaseerd op de 12 stappen.
Niet, hoe leer ik om alleen te kunnen drinken in het weekend.
Niet, hoe kan ik mijn drankgebruik matigen.
Daar is altijd streng op gemodereerd en ik ga ervan uit dat dat zo blijft.
Wellicht een idee (voor zover dat al niet is gebeurd) om dit achter te communiceren met alle mods zodat zij bij een TR snel kunnen gastmodden? Want jullie zijn niet met veel man en qua tijdstippen van posten zou je haast een 24-uurs schema moeten maken.quote:Op zondag 8 juni 2025 20:06 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Dat wordt inderdaad gewoon in de gaten gehouden en gemodereerd (als we online zijn).
Of als je een modje ergens anders online ziet even vragen of ze willen kijken.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:29 schreef Armani XL het volgende:
Sowieso geen idee of ik er vanavond ben. Lopen hier wat dingetjes op het persoonlijke vlak.
Als wij er niet zijn en het loopt uit de hand, dan gewoon een TR maken met het verzoek om een beoordeling/Gastslotje van een andere mod. TR’s zien ze wel. Wijs ze maar op deze post dat het prima is.
Moeten zij wel weten, dat dit gewenst is. Ik weet zeker dat @ChevyCaprice bijvoorbeeld wel zou willen helpen.quote:Op zondag 8 juni 2025 21:52 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Of als je een modje ergens anders online ziet even vragen of ze willen kijken.
Er zijn genoeg serieuze mods online die het wel zienquote:Op zondag 8 juni 2025 21:54 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Moeten zij wel weten, dat dit gewenst is. Ik weet zeker dat @:chevycaprice bijvoorbeeld wel zou willen helpen.
Daarom dus gewoon op bovenstaande post wijzen.quote:Op zondag 8 juni 2025 21:54 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Moeten zij wel weten, dat dit gewenst is. Ik weet zeker dat @:chevycaprice bijvoorbeeld wel zou willen helpen.
Wat is er opgelost? Behalve dat mensen zoals jij mijn hulpvraag om zeep hebben geholpen. En de mods gaan erin mee want het is meer moeite om slechte reacties te verwijderen in plaats van een topic te sluitenquote:
Hey, ik ben niet debet aan het oeverloze geslowchat tussen kree en jou en ik heb NIKS om zeep geholpen (heb me juist nog relatief koest gehouden richting jou de laatste tijd, ondanks jouw 'ad hominems'). Ga een ander lopen flamen en laat FB (en ook mij) met rust. En wie of wat ik like, maak ik zelf wel uit, heb jij geen last vanquote:Op maandag 9 juni 2025 00:47 schreef Masberum het volgende:
[..]
Wat is er opgelost? Behalve dat mensen zoals jij mijn hulpvraag om zeep hebben geholpen. En de mods gaan erin mee want het is meer moeite om slechte reacties te verwijderen in plaats van een topic te sluiten
Wat is jouw hulpvraag dan? Stoppen met drinken is het in ieder geval niet. Je kinderen terugkrijgen ook niet. Dus vertel het maar.quote:Op maandag 9 juni 2025 00:47 schreef Masberum het volgende:
[..]
Wat is er opgelost? Behalve dat mensen zoals jij mijn hulpvraag om zeep hebben geholpen. En de mods gaan erin mee want het is meer moeite om slechte reacties te verwijderen in plaats van een topic te sluiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |