Waarvan akte.quote:Op maandag 2 juni 2025 19:36 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Ik blijf er sceptisch onder. Alles is al gezegd en genegeerd. Ik zie echt geen meerwaarde, temeer omdat
het lijdend voorwerp al heeft aangegeven niet actief mee te doen. Een topic openen en er niks mee doen is m.i. apart.
Alsjeblieft niet zegquote:Op maandag 2 juni 2025 19:53 schreef Ridocar het volgende:
Dus wachten we rustig af tot één van de heren in een benevelde bui hetzelfde kunstje als gisteren (en eergisteren, en de dag daarvoor) komt voortzetten.
Zoals ik al zei, verloren moeite. Beide heren zijn het heel erg met elkaar eens, en aan het einde van de avond zijn we niets opgeschoten.
*lurkmodus aan.
Hallo,quote:Op zondag 1 juni 2025 20:34 schreef CoolGuy het volgende:
Wat zijn jullie nou aan het doen? Het is al sinds jaar en dag hetzelfde, bespaar jullie die moeite toch.
En tóch nog even lekker wat olie op het vuur gooienquote:Op maandag 2 juni 2025 22:49 schreef Masberum het volgende:
Net wel R&P feedback bekeken en in nuchtere toestand vind ik veel mensen daar nog grotere kleuters dan dat ik ze vind als ik alcohol op heb. Wat ontzettend flauw Wat een leven.
Ach ja, ik had het gelezen maar om daar nou weer drama over te gaan maken.quote:Op maandag 2 juni 2025 23:07 schreef r_one het volgende:
[..]
En tóch nog even lekker wat olie op het vuur gooien![]()
Zo jammer, dat provoceren
Ik heb er ook maar niet op gereageerd maar hij krijgt wel de vrijheid om z'n eigen topic eventueel ook te laten ontsporen; want ik kan maar één doel bedenken waarom dat zo nodig gepost moet worden ..... (vul zelf maar in).quote:Op maandag 2 juni 2025 23:16 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Ach ja, ik had het gelezen maar om daar nou weer drama over te gaan maken.
Laat het los
Laat het gaan
Iets met gelijke monniken en met kappen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die wordt flauwquote:
quote:
quote:Op maandag 2 juni 2025 23:21 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik heb er ook maar niet op gereageerd maar hij krijgt wel de vrijheid om z'n eigen topic eventueel ook te laten ontsporen; want ik kan maar één doel bedenken waarom dat zo nodig gepost moet worden ..... (vul zelf maar in).
Maarreh .... hij scheldt niet hoor![]()
(wat z'n credo is)
Eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iets met gelijke monniken en met kappen.
Alleen het alternatief (topic op slot) geeft waarschijnlijk meer rotzooi. Dan kun je ze beter laten spelen in hun eigen zandbak. Alleen wie mee wilt doen moet wel lief zijn tegen de 'eigenaar' (daarbij bedoel ik ts, niet de mod)Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
Topic hoeft wmb ook niet op slot. Zeker niet nu TS een succeservaring heeft en dat (terecht) graag wil delen en complimenten in ontvangst mag nemen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 00:09 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Eens.
Alleen het alternatief (topic op slot) geeft waarschijnlijk meer rotzooi. Dan kun je ze beter laten spelen in hun eigen zandbak. Alleen wie mee wilt doen moet wel lief zijn tegen de 'eigenaar' (daarbij bedoel ik ts, niet de mod)
Is er iets dat ik gemist heb?quote:Op donderdag 5 juni 2025 19:59 schreef Masberum het volgende:
Beledigen is wat anders dan schelden. Ik word vaak genoeg beledigd hier maar zit dat ook niet breed uit te meten in FB tenzij het echt te ver gaat, doe ik 1 keer iets terug en dan is het moord en brand schreeuwen. En wat ik deed was ook niet schelden, dat is wat sommige anderen ook doen tegen mij. Ik ben dan een tyfushond, enorme eikel, gigantische hufter etc. Dat is schelden (en dat wordt ook niet ge-edit trouwens en daar vraag ik ook niet om).
Doel je erop dat ik uitgescholden word soms zonder dat dat aangepast wordt? Of een ander deel van mijn post?quote:
quote:Zo jammer, dat provoceren
Maarreh .... hij scheldt niet hoor
Als je wordt uitgescholden zet je een TR.quote:Op donderdag 5 juni 2025 21:34 schreef Masberum het volgende:
[..]
Doel je erop dat ik uitgescholden word soms zonder dat dat aangepast wordt? Of een ander deel van mijn post?
Mijn post is een reactie op o.a. dit:
[..]
Ik wil ook niet moeilijk doen. Ik wou alleen reageren op wat hier gezegd wordt. Ik kijk niet elke dag in FB. Ze leken te doen alsof het onterecht was, ik wou alleen maar aangeven dat het mij veel vaker overkomt en ik daar geen melding van maak. Dat is alles..quote:Op donderdag 5 juni 2025 22:06 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Als je wordt uitgescholden zet je een TR.
Verder om dit nou op te rakelen na drie dagen.
Je post is verder ook niet aangepast of ge-edit dus laten we nou niet zo moeilijk doen.
Hij heeft Kree zelf gementiond en samen vinden ze het idee dat je als alcoholist toch weer "beheersd" zou kunnen drinken helemaal geweldig.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:41 schreef StateOfMind het volgende:
Wederom, na meerdere waarschuwingen dat niet te doen...
En ik ga het niet sluiten omdat collega Armani hem 1 topic heeft gegeven in plaats van meerdere topics tegelijkertijd. Daar is wat voor te zeggen.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij heeft Kree zelf gementiond en samen vinden ze het idee dat je als alcoholist toch weer "beheersd" zou kunnen drinken helemaal geweldig.
Hij weet dat Kree weer drinkt dus dat is de reden dat hij Kree naar zijn topic heeft getrokken.
Alles om maar niet permanent te hoeven stoppen.
Borreltje erbij, voor de gezellig...quote:Op vrijdag 6 juni 2025 11:16 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
En ik ga het niet sluiten omdat collega Armani hem 1 topic heeft gegeven in plaats van meerdere topics tegelijkertijd. Daar is wat voor te zeggen.
Als zij met z'n 2en lekker elkaar naar de mond willen praten moeten ze dat vooral doen.
Naja, kijk, ik lees natuurlijk wel mee, en als ik dat gebrabbel dan lees ben ik blij dat ik geen alcohol drink, want als dát dan het resultaat is, nou, dan mis ik er helemaal niks aan.quote:
Zeker. Het sterkt mij steeds weer in de gedachte dat het goed was dat vergif de rug toe te keren.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 11:26 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Naja, kijk, ik lees natuurlijk wel mee, en als ik dat gebrabbel dan lees ben ik blij dat ik geen alcohol drink, want als dát dan het resultaat is, nou, dan mis ik er helemaal niks aan.
Dus op zich kan het nog steeds als voorbeeld dienen ofzo.
Jep, dat is wat het is. Laat gewoon een user waar je geen trek in hebt links liggen. Open de topics niet, lees de posts niet, reageer er niet op. Op jezelf reageren wordt heel snel saai.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 11:55 schreef dop het volgende:
Hoe lastig ook volgens mij is het de kunst voor de rest die zich aan kree irriteert vooral niet op hem te reageren. Het kan alleen de grote kreeg show worden als andere hem een podium geven.
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 11:16 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
En ik ga het niet sluiten omdat collega Armani hem 1 topic heeft gegeven in plaats van meerdere topics tegelijkertijd. Daar is wat voor te zeggen.
Als zij met z'n 2en lekker elkaar naar de mond willen praten moeten ze dat vooral doen.
Daarom ....quote:Op vrijdag 6 juni 2025 12:35 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jep, dat is wat het is. Laat gewoon een user waar je geen trek in hebt links liggen. Open de topics niet, lees de posts niet, reageer er niet op. Op jezelf reageren wordt heel snel saai.
Misschien een idee?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:59 schreef r_one het volgende:
[..]
Of het topic omdopen in "De grote Masberum, Kree en Duif Show #4"
het jammere(mijn mening) is dat het bedoelt is als serieus onderwerp, er zijn genoeg users in R en P die hele zinnige dingen zeggen, maar deze sneeuwen onder in het geharrewar van een bepaalde user. Die meent dat hij het alleen recht heeft als ervaringsdeskundigequote:Op vrijdag 6 juni 2025 12:35 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jep, dat is wat het is. Laat gewoon een user waar je geen trek in hebt links liggen. Open de topics niet, lees de posts niet, reageer er niet op. Op jezelf reageren wordt heel snel saai.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |