abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217822693
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 19:10 schreef Masberum het volgende:

[..]
Waar scheld ik?
Je hebt vast het woordje analogie gemist. Geeft niet hoor. Het zal wel een minder helder moment zijn geweest.

Ben je al lekker op weg?
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_217822813
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 19:10 schreef Masberum het volgende:

[..]
Waar scheld ik?
Waar wordt gezegd dat je scheldt?
pi_217823150
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2025 18:56 schreef Ridocar het volgende:

[..]
Als we toch bij de analogie blijven: Een dronken zwerver laat ik met rust. stel, die dronken zwerver vraagt iedere voorbijganger om hulp, en als ze 'm naar een slaapplaats verwijzen scheldt 'ie ze de touwtyfus, om vervolgens weer om hulp te vragen.
Wat zou het algemeen gedrag tegenover de zwerver zijn, denk je?
Ik bedoelde kinderen, niet volwassenen.
Die het leuk en grappig vinden om de zwerver te plagen, zijn fietsbanden leeg te laten lopen en water over hem heen te gooien.

Om in jou termen te blijven, een zwerver die iedere keer om een euro vraagt bij het busstation zeg je ook alleen maar "nee dank je" en je loopt door. Ga je ook het gesprek niet mee aan, doorgaans.
Hell To The Liars
pi_217823181
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2025 19:16 schreef Ridocar het volgende:

[..]
Je hebt vast het woordje analogie gemist. Geeft niet hoor. Het zal wel een minder helder moment zijn geweest.

Ben je al lekker op weg?
Nee dat heb ik niet gemist. Ridocar, een analogie moet ergens op gebaseerd zijn. Mijn reacties vergelijken met een zwerver die je uitscheld terwijl hij om een slaapplek vraagt slaat nergens op als ik niet scheld. Dit is een slechte analogie die je gebruikt en weer veelzeggend dat je juist weer doet alsof ik ongelijk heb (een minder helder moment heb)
  zondag 1 juni 2025 @ 19:54:36 #105
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217823277
Lees ‘uitschelden’ als ‘mensen voor dom en slecht uitmaken’.
The love you take is equal to the love you make.
pi_217823324
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 19:49 schreef Masberum het volgende:

[..]
Nee dat heb ik niet gemist. Ridocar, een analogie moet ergens op gebaseerd zijn. Mijn reacties vergelijken met een zwerver die je uitscheld terwijl hij om een slaapplek vraagt slaat nergens op als ik niet scheld. Dit is een slechte analogie die je gebruikt en weer veelzeggend dat je juist weer doet alsof ik ongelijk heb (een minder helder moment heb)
1. Je scheldt niet.
2. Je zwerft ook niet.
3. Je vraagt ook niemand om een slaapplek.

Toch is het 'slechts' een analogie; een analogie is nooit 1-op-1 identiek. Wel vergelijkbaar.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_217823415
quote:

[..]
Nu je nog redelijk nuchter bent, denk ik, het is nog vroeg.

Wat ik je gisteren zei, en serieus en opbouwend bedoeld was, en ook betrekking heeft op je kinderen (als je het niet voor jezelf doet, doe het dan voor je kinderen).

Ga zo snel mogelijk naar de huisarts en ga het professionele hulpverlenings circuit in.

Je hebt het regelmatig over dat je je kinderen terug wil, en meer dan eens per 1 of 2 weken 4 uurtjes onder toezicht (wat in de huidige situatie heel begrijpelijk is).

Die stap zal in jouw voordeel werken vwb een gunstigere omgangsregeling.

Als je aantoonbaar stappen zet (door professionele hulp te zoeken), zal dat op tal van fronten voordelige effecten voor jou hebben.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_217823425
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 19:56 schreef r_one het volgende:

[..]
1. Je scheldt niet.
2. Je zwerft ook niet.
3. Je vraagt ook niemand om een slaapplek.

Toch is het 'slechts' een analogie; een analogie is nooit 1-op-1 identiek. Wel vergelijkbaar.
Dat weet ik. Laat een Nederlands docent het lezen en hij zal je uitleggen dat wat ik stel klopt.

Maar hier mijn poging om het begrijpelijk te maken voor jullie:
Ik scheld niet, ik reageer alleen niet altijd even snel als anderen zouden willen. En soms door alle offtopic reacties zie ik ook niet de nuttige want ook ik wil niet door 3 pagina's aan aanvallen doorscrollen. Dat is niet fijn om te doen.

Doordat ik niet precies doe wat anderen willen raken ze opgefokt, schelden ze zelf.

Dan kan je geen vergelijking maken met dat ik juist ga schelden en de users daarom boos zijn. Dat is geen vergelijkbare situatie. Op die manier kan je alles wel zien als analogie, maar zo werkt het niet.

Het zou een soort van analogie kunnen zijn als je zou zeggen dat de zwerver niet op elke reactie van mensen reageert. Of niet altijd reageert zoals de persoon zou willen. Dat zou een analogie kunnen zijn. Niet als je stelt dat de zwerver scheldt terwijl daar helemaal geen sprake van is (de zwerver wordt zelf juist uitgescholden)

En nee ik vraag niemand om een slaapplek. Maar dat klopt nog wel binnen die analogie, het gaat om een hulpvraag. Dus dat is vergelijkbaar.
pi_217823544
quote:

[..]
Ja, ik snap het weer eens niet en jij hebt gelijk, zoiets? Prima.
Succes met de rest van je leven.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  zondag 1 juni 2025 @ 20:12:31 #110
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_217823578
Gaslighting als een ware alcoholist in ieder geval.
Maar blijf vooral ontkennen dat her aan jou ligt, het ligtt aan al die anderen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 1 juni 2025 @ 20:15:01 #111
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_217823611
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 20:02 schreef Masberum het volgende:

[..]
Dat weet ik. Laat een Nederlands docent het lezen en hij zal je uitleggen dat wat ik stel klopt.

Maar hier mijn poging om het begrijpelijk te maken voor jullie:
Ik scheld niet, ik reageer alleen niet altijd even snel als anderen zouden willen. En soms door alle offtopic reacties zie ik ook niet de nuttige want ook ik wil niet door 3 pagina's aan aanvallen doorscrollen. Dat is niet fijn om te doen.

Doordat ik niet precies doe wat anderen willen raken ze opgefokt, schelden ze zelf.

Dan kan je geen vergelijking maken met dat ik juist ga schelden en de users daarom boos zijn. Dat is geen vergelijkbare situatie. Op die manier kan je alles wel zien als analogie, maar zo werkt het niet.

Het zou een soort van analogie kunnen zijn als je zou zeggen dat de zwerver niet op elke reactie van mensen reageert. Of niet altijd reageert zoals de persoon zou willen. Dat zou een analogie kunnen zijn. Niet als je stelt dat de zwerver scheldt terwijl daar helemaal geen sprake van is (de zwerver wordt zelf juist uitgescholden)

En nee ik vraag niemand om een slaapplek. Maar dat klopt nog wel binnen die analogie, het gaat om een hulpvraag. Dus dat is vergelijkbaar.
Waarom leg je op elke slak zout?
Vele users hebben echt nuttige info gegeven en ervaringen gedeeld.
Dit leg je elke keer zo aan de kant.
En nu gaat je topic hier verder in FB.
Met welk nut?
Herhaling van zetten ?
Thinking is difficult, that’s why most people judge
  Moderator zondag 1 juni 2025 @ 20:16:08 #112
1025 crew  Armani XL
pi_217823624
Dit is feedback dus zeker niet de bedoeling om hier verder te gaan. Daar hebben we een mooi topic voor.
pi_217823671
quote:
3s.gif Op zondag 1 juni 2025 20:16 schreef Armani XL het volgende:
Dit is feedback dus zeker niet de bedoeling om hier verder te gaan. Daar hebben we een mooi topic voor.
Verrek, niet gezien 😱 :@
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator zondag 1 juni 2025 @ 20:21:16 #114
1025 crew  Armani XL
pi_217823686
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2025 20:19 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Verrek, niet gezien 😱 :@
Ban voor off-topic dus voor jou.

Nee joh, maakt niet uit. Ik zit soms ook in het verkeerde topic.
pi_217823716
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2025 19:54 schreef Lienekien het volgende:
Lees ‘uitschelden’ als ‘mensen voor dom en slecht uitmaken’.
Dan zou in die analogie ook moeten zitten dat die mensen zich slecht gedragen, schelden etc. tegenover die zwerver, als je op die manier de analogie correct zou willen maken.. Maar ik negeer het hier verder en ga terug naar mijn eigen topic
pi_217823766
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 20:24 schreef Masberum het volgende:

[..]
Dan zou in die analogie ook moeten zitten dat die mensen zich slecht gedragen, schelden etc. tegenover die zwerver, als je op die manier de analogie correct zou willen maken.. Maar ik negeer het hier verder en ga terug naar mijn eigen topic
Mensen die willen helpen een ban proberen aan te smeren, hoe laag kun je gasn
pi_217823788
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 20:30 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Mensen die willen helpen een ban proberen aan te smeren, hoe laag kun je gasn
'Helpen'

O.a. dit en wat nog wel niet meer van jou en andere users

quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 02:05 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Niet echt en kijk maar even in feedback, hij vraagt om een ban voor jullie
De eikel van het jaar award wint deze TS met gemak
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 02:03 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Gaan we weer , het vragen om een ban
Het is dweilen met de kraan open met jou zelf
Je bent echt een enorme eikel
Inclusief alle likes van mensen
pi_217823796
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 20:32 schreef Masberum het volgende:

[..]
'Helpen'

O.a. dit en wat nog wel niet meer van jou en andere users
[..]
[..]

Ja mag ik je een eikel vinden na deze actie
  Moderator zondag 1 juni 2025 @ 20:34:07 #119
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_217823802
Wat zijn jullie nou aan het doen? Het is al sinds jaar en dag hetzelfde, bespaar jullie die moeite toch.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_217823806
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 20:33 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ja mag ik je een eikel vinden na deze actie
Ik smeerde geen ban aan ik gaf aan dat ik in een vergelijkbare situatie altijd bans kreeg en vroeg me af waarom jullie dat niet krijgen. Jij verdraait ook dit weer. Maar blijkbaar is dit gedrag normaal hier zolang het van jullie komt
pi_217823844
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 20:34 schreef Masberum het volgende:

[..]
Ik smeerde geen ban aan ik gaf aan dat ik in een vergelijkbare situatie altijd bans kreeg en vroeg me af waarom jullie dat niet krijgen. Jij verdraait ook dit weer. Maar blijkbaar is dit gedrag normaal hier zolang het van jullie komt
Waarom krijgen zij geen ban is dus geen ban proberen aan te smeren
Draai maar weer lekker
pi_217823864
Even stiekem en snel offtopic

Maar ik wil de mods hier even een groot compliment geven voor jullie eindeloze geduld _O_
pi_217823870
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 20:38 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Waarom krijgen zij geen ban is dus geen ban proberen aan te smeren
Draai maar weer lekker
Het is niet vragen om een ban nee. Het is vragen waarom er onderscheid wordt gemaakt. Je leest wat je wil weer Cupfighter. Maar goed je bent misschien weer 3 posts verwijderd van schelden heb ik het idee
pi_217823879
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 20:40 schreef Masberum het volgende:

[..]
Het is niet vragen om een ban nee. Het is vragen waarom er onderscheid wordt gemaakt. Je leest wat je wil weer Cupfighter
Tuurlijk het ligt weer aan mij en nu ga je mij provoceren
  Moderator zondag 1 juni 2025 @ 20:41:26 #125
1025 crew  Armani XL
pi_217823882
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 20:34 schreef Masberum het volgende:

[..]
Bans geven moet een laatste actie zijn als iemand totaal niet meer luistert naar de moderatie of erg over de scheef gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')