abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 juni 2025 @ 13:16:56 #76
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_217817891
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 12:26 schreef r_one het volgende:
De OP
[..]
Wel gvd :D , hij doet het ook gewoon he _O-
[..]

:D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zondag 1 juni 2025 @ 13:18:45 #77
545 dop
:copyright: dop
pi_217817898
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 13:10 schreef Evangelion het volgende:

[..]
Hij heeft al 200 kansen gehad op serieuze reacties, zo'n gifje is niet de reden dat het de 201e keer ook fout gaat.
dat snappen de meeste prima, toch hoort het niet in R&P of het nu topic 1 is of 201.
De kop van jut is op de kermis.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_217817929
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 13:14 schreef Roesjesjager het volgende:

[..]
_O_ Yvonne _O_

Ik zal hier nooit meer posten of iemand in R&P proberen te helpen. De mensen met dwingende adviezen doen het veel beter, een luisterend oor is zo overrated. Laten we alles lekker oplossen. Iemand waar je van hield overleden? Vergeet rouwen, ga lekker naar de gym. Je hebt alcoholproblemen, lekker naar de huisarts en het wordt opgelost. Je hebt geen emotionele steun nodig.
Jij snapt het ook niet, he?
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_217817960
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 13:10 schreef Evangelion het volgende:

[..]
Hij heeft al 200 kansen gehad op serieuze reacties, zo'n gifje is niet de reden dat het de 201e keer ook fout gaat.
Schopje VER had ook gekund. Of een R&P ban als iedereen zo overstuur raakt van iemand die vastzit in zijn verslaving. TS is nog niet klaar om te stoppen met drinken en dit soort acties gaat hem zeker niet motiveren.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_217817976
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2025 13:34 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Schopje VER had ook gekund. Of een R&P ban als iedereen zo overstuur raakt van iemand die vastzit in zijn verslaving. TS is nog niet klaar om te stoppen met drinken en dit soort acties gaat hem zeker niet motiveren.
Dit dus x100, iemand met een verslaving die zijn eigen problemen niet helemaal inziet, gaat niet stoppen omdat een vreemde op het internet dat roept. Dat mensen dat verwachten vind ik vreemd. Hoeveel mensen hebben eigenlijk therapie nodig, maar gaan niet? Helaas veel te veel, maar mensen moeten het zelf inzien, anders heeft het geen zin en gaan mensen erg ongemotiveerd zijn.
  Moderator zondag 1 juni 2025 @ 14:20:59 #81
441859 crew  Lenny77
pi_217818510
Het topic gaat, als het aan mij ligt, niet dicht. Hij moet een plaats hebben waar hij kan ventileren en waar beter dan hier? Hij kan/mag/zal 100 keer tegen dezelfde muur lopen maar we kunnen alleen maar hopen dat hij toch een keer de knop omdraait. En dan kan hij zijn leven weer bij elkaar scharrelen.
Alcoholisme is vreselijk zwaar en moeilijk, het is een hersenziekte. Dus ik verwacht niet dat hij hier plots het licht zal gaan zien. Maar we kunnen wel blijven proberen.

Het enige wat ik hoop is dat het echt is.. ow dat klinkt verkeerd.. het zou voor hem beter zijn als het niet echt is, maar voor iedereen die mee schrijft hoop ik dat het echt is. De emoties en frustraties laten zien dat de mensen er wel om geven.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_217818572
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2025 13:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
Maar als de mods zo’n ‘lolletje’ in zijn OP gaan zetten, dan is het niet vreemd als TS daarop gaat (re)ageren.
En het topic mede daardoor ontspoort.
Ook zonder dat 'lolletje' gebeurt dat al, ondanks de beste bedoelingen van velen hier. Het 'lolletje' geeft wel treffend weer hoe hij op menig user reageert dus wat mij betreft kan het geen kwaad. Het staat TS uiteraard vrij om er ook wat van te vinden (zoals hij al van zoveel dingen wat vindt, ongeacht lolletje).

En anders kun je in FB altijd nog een ban aanvragen voor @ArmaniXL :{w ;)
  Admin zondag 1 juni 2025 @ 14:32:12 #83
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_217818582
quote:
0s.gif [b]Op zondag 1 juni 2025 14:30 schreef [url=

En anders kun je in FB altijd nog een ban aanvragen voor @:ArmaniXL :{w ;)
I dare you
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_217818632
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2025 14:20 schreef Lenny77 het volgende:
Het topic gaat, als het aan mij ligt, niet dicht. Hij moet een plaats hebben waar hij kan ventileren en waar beter dan hier? Hij kan/mag/zal 100 keer tegen dezelfde muur lopen maar we kunnen alleen maar hopen dat hij toch een keer de knop omdraait. En dan kan hij zijn leven weer bij elkaar scharrelen.
Alcoholisme is vreselijk zwaar en moeilijk, het is een hersenziekte. Dus ik verwacht niet dat hij hier plots het licht zal gaan zien. Maar we kunnen wel blijven proberen.

Het enige wat ik hoop is dat het echt is.. ow dat klinkt verkeerd.. het zou voor hem beter zijn als het niet echt is, maar voor iedereen die mee schrijft hoop ik dat het echt is. De emoties en frustraties laten zien dat de mensen er wel om geven.
Vroeger had ik een heel opstel geschreven wat er gevaarlijk aan is, goede en slechte adviezen, wat is gezond en ongezond en wat kunnen de consequenties zijn.

Maar hij kiest zelf ervoor om Fok! te gebruiken om het over zijn problematiek te hebben.
Dan krijg je ook repliek op zijn Foks! ;)

Wil je steun en adviezen zonder oordeel kan je dat beter bij een AA doen in zijn geval.

Als daar mensen stom tegen je doen om te kwetsen krijgen die mensen daar een ban/ dichte deur.

Dus ja, Fok is Fok en geen thuisarts.nl.

Andere kant, sommige users gedragen zich ook wel een beetje als kinderen die iedere avond de dronken zwerver op straat gaan lopen treiteren als leedvermaak en tijdverdrijf.
Hell To The Liars
pi_217818633
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2025 13:34 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Schopje VER had ook gekund.
quote:
Of een R&P ban
:N
TS wil graag één topic in R&P houden om zijn ei te kunnen leggen. En dat is 'm gegund.
quote:
als iedereen zo overstuur raakt van iemand die vastzit in zijn verslaving.
Ik raak niet gauw overstuur hoor. Ook niet van deze TS :N

Maar ik mag toch wel wat van hem vinden?!
pi_217818947
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2025 14:20 schreef Lenny77 het volgende:

Waar niet alleen users maar nu ook een mod hem precies prikken op de plekken waarvan je weet dat er gevoeligheden zitten? Echt, ik snap ieders frustratie, maar voor mij was deze mod ingreep niet de manier om nog iets van een normale dialoog te kunnen starten. Of hem die plek te geven waar hij kan ventileren.
Als hij uit de band schiet daarbij: natuurlijk mod-ingreep.

Verder verbaast het me niet echt dat iedereen hier op mijn vraag aan een mod reageert, behalve de mod zelf, tot nu toe. Absoluut geen verwijt, ik verwachtte ook niet accuut een reactie van hem, iedereen heeft een leven en hij komt vast wel weer online als hij tijd heeft. Daarom ook de mention, al weet ik niet of die werkt met zijn username.
Maar het is een interessante parallel met de manier waarop Masberum zijn topics verlopen, that’s all.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_217819056
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2025 15:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
om nog iets van een normale dialoog te kunnen starten.
Er is juist totaal geen normale dialoog met hem te voeren.

Sowieso niet als hij alleen onder invloed aanwezig is, zoals altijd.

Zo gaat dit al tig topics, en zo zal het nog tig topics gaan.

Heb zelf 3 alcoholisten mee mogen maken in mijn nabije omgeving.
Die allemaal exact hetzelfde gedrag vertoonden.

Een zwager, gelukkig geen kinderen in het spel.
Echtgenoot van goede vriendin, 2 kinderen.
En een oude buurman, later gescheiden, ook 2 kinderen.

Die laatste 2 zijn overleden nog (ruimschoots) voordat de kinderen 18 waren.
Geen idee hoe het met mijn voormalige zwager is nu.

Dus ja, ik heb daar een hele stevige mening over, en die steek ik niet onder stoelen of banken.
Nu niet, nooit niet.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_217819080
quote:
Waar niet alleen users maar nu ook een mod hem precies prikken op de plekken waarvan je weet dat er gevoeligheden zitten?
Bij iemand die overgevoelig is, is elk prik, elke kwinkslag, er eentje teveel.
quote:
Echt, ik snap ieders frustratie, maar voor mij was deze mod ingreep niet de manier om nog iets van een normale dialoog te kunnen starten.
Die normale dialoog, die gaat ook zonder kwinkslag niet starten (dan was dat allaaaaaang gebeurd).

En ik ben niet gefrustreerd door TS
quote:
Of hem die plek te geven waar hij kan ventileren.
Dat kan/mag nog steeds.
quote:
Dat gebeurde al.
pi_217819856
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 12:26 schreef r_one het volgende:
De OP
[..]
Wel gvd :D , hij doet het ook gewoon he _O-
[..]

[ Bericht 5% gewijzigd door Armani XL op 01-06-2025 16:01:18 (Flauw AXL, foei) ]

:{
  Moderator zondag 1 juni 2025 @ 16:13:15 #90
1025 crew  Armani XL
pi_217820018
quote:

[..]
Waar niet alleen users maar nu ook een mod hem precies prikken op de plekken waarvan je weet dat er gevoeligheden zitten? Echt, ik snap ieders frustratie, maar voor mij was deze mod ingreep niet de manier om nog iets van een normale dialoog te kunnen starten. Of hem die plek te geven waar hij kan ventileren.

Verder verbaast het me niet echt dat iedereen hier op mijn vraag aan een mod reageert, behalve de mod zelf, tot nu toe. Absoluut geen verwijt, ik verwachtte ook niet accuut een reactie van hem, iedereen heeft een leven en hij komt vast wel weer online als hij tijd heeft. Daarom ook de mention, al weet ik niet of die werkt met zijn username.
Maar het is een interessante parallel met de manier waarop Masberum zijn topics verlopen, that’s all.
Mijn zoon is vandaag 9 geworden *O* dus ik was even naar hem toe.

Ik heb hem al weg gehaald. Verder sluit ik me volledig bij de woorden van @Lenny77 aan. Topic blijft over voor het geval dat TS echt hulp en advies wil. Maar droopie zei het al goed. Hij kiest ervoor om dit op FOK! te schrijven, dan krijgt hij ook reacties op z’n FOK!s.
  Moderator zondag 1 juni 2025 @ 16:14:37 #91
1025 crew  Armani XL
pi_217820055
En taggen werkt inderdaad niet. Komt bij m’n kloontje terecht.
Lokquoten is het alternatief. Krijg je ervan als je hier al zolang rond hobbelt.
pi_217820301
quote:
3s.gif Op zondag 1 juni 2025 16:13 schreef Armani XL het volgende:

[..]

Ik heb hem al weg gehaald. Verder sluit ik me volledig bij de woorden van @:Lenny77 aan. Topic blijft over voor het geval dat TS echt hulp en advies wil. Maar droopie zei het al goed. Hij kiest ervoor om dit op FOK! te schrijven, dan krijgt hij ook reacties op z’n FOK!s.
Fijn dat je hem hebt weggehaald en felies met zoon ^O^
  Spellchecker zondag 1 juni 2025 @ 18:00:51 #93
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_217821832
quote:

Mijn zoon is vandaag 9 geworden *O*
Felies _O_ *O*
  Moderator zondag 1 juni 2025 @ 18:16:06 #94
1025 crew  Armani XL
pi_217822030
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2025 18:00 schreef maily het volgende:

[..]
Felies _O_ *O*
Dank je ;)
  zondag 1 juni 2025 @ 18:48:36 #95
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_217822349
quote:

[..]

Ik heb hem al weg gehaald. Verder sluit ik me volledig bij de woorden van @:Lenny77 aan. Topic blijft over voor het geval dat TS echt hulp en advies wil. Maar droopie zei het al goed. Hij kiest ervoor om dit op FOK! te schrijven, dan krijgt hij ook reacties op z’n FOK!s.
Van Harte Feli w/
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_217822358
🎂🎉🍻
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zondag 1 juni 2025 @ 18:50:59 #97
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_217822369
quote:

[..]

gefeliciteerd lieverd🥳🎁🎉
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  Moderator zondag 1 juni 2025 @ 18:56:14 #98
1025 crew  Armani XL
pi_217822423
quote:
16s.gif Op zondag 1 juni 2025 18:50 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
gefeliciteerd lieverd🥳🎁🎉
:*
pi_217822431
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 14:39 schreef Droopie het volgende:

[..]
Vroeger had ik een heel opstel geschreven wat er gevaarlijk aan is, goede en slechte adviezen, wat is gezond en ongezond en wat kunnen de consequenties zijn.

Maar hij kiest zelf ervoor om Fok! te gebruiken om het over zijn problematiek te hebben.
Dan krijg je ook repliek op zijn Foks! ;)

Wil je steun en adviezen zonder oordeel kan je dat beter bij een AA doen in zijn geval.

Als daar mensen stom tegen je doen om te kwetsen krijgen die mensen daar een ban/ dichte deur.

Dus ja, Fok is Fok en geen thuisarts.nl.

Andere kant, sommige users gedragen zich ook wel een beetje als kinderen die iedere avond de dronken zwerver op straat gaan lopen treiteren als leedvermaak en tijdverdrijf
Als we toch bij de analogie blijven: Een dronken zwerver laat ik met rust. stel, die dronken zwerver vraagt iedere voorbijganger om hulp, en als ze 'm naar een slaapplaats verwijzen scheldt 'ie ze de touwtyfus, om vervolgens weer om hulp te vragen.
Wat zou het algemeen gedrag tegenover de zwerver zijn, denk je?
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_217822606
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2025 18:56 schreef Ridocar het volgende:

[..]
Als we toch bij de analogie blijven: Een dronken zwerver laat ik met rust. stel, die dronken zwerver vraagt iedere voorbijganger om hulp, en als ze 'm naar een slaapplaats verwijzen scheldt 'ie ze de touwtyfus, om vervolgens weer om hulp te vragen.
Wat zou het algemeen gedrag tegenover de zwerver zijn, denk je?
Waar scheld ik?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')