abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 februari 2026 @ 11:16:36 #101
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_220151458
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 10:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik hoorde ze bij de NOS gisteren zeggen dat ze toch weer bezig zijn met misschien een tijdelijke schaatsbaan in Nice voor 2030, ik neem aan mede naar aanleiding van wat je toch wel het succes van deze baan in Milaan mag noemen.
Goed nieuws _O_
pi_220152375
quote:
Ik hoorde ze bij de NOS gisteren zeggen dat ze toch weer bezig zijn met misschien een tijdelijke schaatsbaan in Nice voor 2030, ik neem aan mede naar aanleiding van wat je toch wel het succes van deze baan in Milaan mag noemen.
Hoorde dat ze deze baan zelf over zouden willen nemen

Stukje uitdaging qua transport wel :+
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_220152673
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 12:48 schreef franklop het volgende:

[..]
Hoorde dat ze deze baan zelf over zouden willen nemen

Stukje uitdaging qua transport wel :+
Ja ik denk dat ze dat meer bedoelden als in we huren weer hetzelfde bedrijf (realice) in.
graag op anoniem
pi_220165362
quote:
Ja de NOS geloven is vragen om problemen, organisator heeft vandaag gezegd dat het ofwel Turijn ofwel Thialf wordt.

quote:
Edgar Grospiron, president of the French Alps 2030 organising committee, said holding the speed skating outside France was a condition agreed with the IOC upon becoming hosts of the Games.

"This decision has already been taken, so the organising committee has to go on what has already been decided," he told a media conference in Milan on Saturday, the day before the 2026 hosts hand over responsibility for the Games.
French Alps 2030 to hold speed skating in Italy or Netherlands
graag op anoniem
pi_220183264
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2026 14:03 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Ja de NOS geloven is vragen om problemen, organisator heeft vandaag gezegd dat het ofwel Turijn ofwel Thialf wordt.
[..]
French Alps 2030 to hold speed skating in Italy or Netherlands
Het zou enigszins nog wel leuk kunnen zijn als je alle schaatssporten dan binnenhaalt voor nog wat Olympische sfeer, maar dan wordt dat ook al over heel Nederland verdeeld. Ahoy kan je wel gebruiken voor shorttrack/kunstschaatsen. Ziggo Dome voor een ijshockeyveld en dan is er vast nog wel een andere plek voor de tweede ijshockey arena. Curling kan je ook wel ergens kwijt.

Maar ja, al die sporten hebben allemaal al een thuis in Nice waar ze wel in een cluster zitten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')