Eensquote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is zeker een keuze. Om het wel of niet te doen, en het wel of niet leuk te vinden.
Dat zeg je mooi en verslavingen zijn per definitie helemaal foute boelquote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:18 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Gewoon een verslaving.
Als iemand dit al 10 maanden doet, kan ik er geen ander woord voor verzinnen.
Maar goed ieder zijn ding.
En ja ik weet dat idd. Ik zit ook vanaf het begin in dts.
Niet verkeerd bedoelt voor mensen weer moord en brand gaan schreeuwen.
Ik wil best 11x de lotterij winnenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Eens![]()
Uiteindelijk wordt iedere keer winnen , 11 keer 15 keer of 5 keer toch ook saai?
I know.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat zeg je mooi en verslavingen zijn per definitie helemaal foute boel
Dat klinkt een stuk logischerquote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wil best 11x de lotterij winnenZal nooit saai worden
Maar daar win je niet eens een gedichtquote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wil best 11x de lotterij winnenZal nooit saai worden
Zijn wel meer verslavings gevoelige topics op FOK! Bijvoorbeeld hele dagen zitten tellen en dan inn diverse topicsquote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat zeg je mooi en verslavingen zijn per definitie helemaal foute boel
Nee, dat is ook weer waar. Daar heb je wel een puntquote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:23 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar daar win je niet eens een gedicht
EENS!!!quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zijn wel meer verslavings gevoelige topics op FOK! Bijvoorbeeld hele dagen zitten tellen en dan met diverse topics
Dat vind ik persoonlijk nog erger dan dat dit spel
Maar goed ieder zijn ding, de ene doet het met tellen een ander met bolken en sommige in beide en misschien nog wel meer, zijn veel van die telspelletjes
Wat ben je aan het doen? Of wat heb je gedaan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |