Hep ie weer gewonnen?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey JussieAlvast gefeliciteerd Bolkking
de enige echte Bolkkingquote:
lolquote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
de enige echte Bolkkingen dat tussen het tellen en werken door
En... ook nog een week op vakantie waarbij hij niet in DTS is geweest
Opsporing Verzocht?quote:
volgende maand kunnen wij ook winnen sgat met de nachtslotjesquote:
Ha die Paulquote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:02 schreef Paul het volgende:
[..]
volgende maand kunnen wij ook winnen sgat met de nachtslotjes
Dat is nog niet 100% zeker toch?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:02 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik vind het steeds weer een verrassing dat iemand zo veel uithoudingsvermogen heeftquote:
Degene die daardoor wint is voor mij geen winnaarquote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:02 schreef Paul het volgende:
[..]
kheb zo'n idee dat je niet blij bent met de nieuwe regelsquote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Degene die daardoor wint is voor mij geen winnaar
Dit meen je niet echt toch?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het steeds weer een verrassing dat iemand zo veel uithoudingsvermogen heeft
Ik kan ni et zeggen dat hij wint door lui te zijn en alleen te komen als er makkelijk punten te pakken zijn.
Is er ook nooit in de nacht als er makkelijk punten te pakken zijn.
Ik vind het knap eerlijk gezegd
Nee ben ik ook niet. Vind het een onsympatiek element naar users die wel echt hun best doen om te bolken en hoog in de lijst te komen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:04 schreef Paul het volgende:
[..]
kheb zo'n idee dat je niet blij bent met de nieuwe regels
Doe je een masker voor, en zeg je gewoon dat je dotteke bent, weet niemand dat je paul bentquote:
Ik vond het echt altijd vermoeiend om veel te bolken en dan zat ik er niet eens zoveel als Jussiequote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dit meen je niet echt toch?![]()
![]()
Grap toch?
Hoihoiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |