Zat er peper in die koffie van je?quote:
Knibbel knabbel knuisje, wie knabbelt aan mijn huisje?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
7 uur en 37 min geslapen![]()
Herstelscore: hoog![]()
Merk er alleen geen reet van, maar goed![]()
KOFFIEEEEEE dan maar
Het is wat het is.quote:
Ik weet niet of bakstenen zo lekker zijn.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:13 schreef kree het volgende:
[..]
Knibbel knabbel knuisje, wie knabbelt aan mijn huisje?
haha moest hier ff aan denken. naja je kunt je vinger nog uitsteken tussen tralies door als je het sprookje mag gelovenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet of bakstenen zo lekker zijn.
Lekkerder dan broccoli met gehakt.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet of bakstenen zo lekker zijn.
Sprookjes zijn bedrog. Oh nee, dat zijn dromen.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:14 schreef kree het volgende:
[..]
haha moest hier ff aan denken. naja je kunt je vinger nog uitsteken tussen tralies door als je het sprookje mag geloven
Wat zit je nou weer te haten op mijn culinaire creatie die ik nog nooit gemaakt heb?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekkerder dan broccoli met gehakt.
Met met open kontjesquote:
hier met die vinger. ik knabbel wel ff om het te Checken.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sprookjes zijn bedrog. Oh nee, dat zijn dromen.
Bijna op de rapporteerknop geduwd, ipv de reageerknopquote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:16 schreef kree het volgende:
[..]
hier met die vinger. ik knabbel wel ff om het te Checken.
Nee volgens mij niet, matig geslapen dus pak zo nog een bak denk ikquote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zat er peper in die koffie van je?
hahaha ja wie weetquote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Er zullen hier vast in de KSC voldoende andere vrijwilligers zijn.
Oh, het was wel een gepeperde opmerking die je daarnet maaktequote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet, matig geslapen dus pak zo nog een bak denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Probeer het maar eens, er zitten bepaalde enzymen in dat gehakt die de broccoli aanvallen waarna deze zich verdedigd met een soort zachte bloemkoolachtig smaakje en GFT-bak in-augustus-achtige geur.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat zit je nou weer te haten op mijn culinaire creatie die ik nog nooit gemaakt heb?
Je mag vast wel even aan de vinger van Stig knabbelen.quote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sprookjes zijn bedrog. Oh nee, dat zijn dromen.
Dus dan heb je een soort veldslag op je bord?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Probeer het maar eens, er zitten bepaalde enzymen in dat gehakt die de broccoli aanvallen waarna deze zich verdedigd met een soort zachte bloemkoolachtig smaakje en GFT-bak in-augustus-achtige geur.
Ik ben een beetje misselijk nu.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je mag vast wel even aan de vinger van Stig knabbelen.
Vind ie vast niet erg.
Nou ja, wel een beetje waar ik aan dacht ja... al is hij natuurlijk een tikje omstredenquote:
hohohoho. LOLquote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je mag vast wel even aan de vinger van Stig knabbelen.
Vind ie vast niet erg.
Met alleen maar verliezers.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dus dan heb je een soort veldslag op je bord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |