lief en zo fijn die waarderingquote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:31 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, dat is wat vroeg voor mij..
ik mag zelf weten wanneer ik kom opdagen, is volledig op vrijwillige basis..
vandaag was complete chaos.. en zoals mn baas zei:
"ik was enorm blij dat je kon komen, om maar een understatement van het jaar te maken"
das lekker vroegquote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik word morgen om 8 uur op het werk verwacht.
dat zou wel fijn zijnquote:Ik hoop echt dat die aangeboden woning doorgaat. Dan hoef ik maar 5 minuten te fietsen. Nu toch bijna een half uur...
ach, zelfs als dat niet was gezegd wist ik wel dat het heel erg fijn was dat ik er wasquote:
Nee, die hebben we in 2025 al gehad.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:38 schreef Haags het volgende:
Over iets meer dan 3 weken is al weer de langste dag van het jaar.@:dr_flash
Zo impossible was die niet dusquote:
goed bezig drie uur vond ik te langquote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:45 schreef CherryLips het volgende:
Heb m'n abonnement er deze week weer uit.
Leek me wel leuk maar het zijn altijd zulke vage filmsquote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:49 schreef Karzai het volgende:
ik ga naar deze
https://www.filmtotaal.nl/nieuws/122943
houd ik wel van het hoeft er niet altijd dik bovenop te liggenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leek me wel leuk maar het zijn altijd zulke vage films
Speelt Neeson Frank Drebbin?? Of hebben ze een andere naam gekozen??quote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:50 schreef CherryLips het volgende:
Trailer gehad van een nieuwe Naked Gun met Liam Neeson en m'n vader lag al in een deuk.
ik weet niet helemaal wat ik daarvan moet denken...quote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:50 schreef CherryLips het volgende:
Trailer gehad van een nieuwe Naked Gun met Liam Neeson en m'n vader lag al in een deuk.
leukquote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:53 schreef Ama het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
De tweede zodat ik ze nu alle vier heb.
Ga ik zo nog even verder kijken.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:19 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Geen Clarkson's Farm? Ondanks brute verkrachtingen.
Wes Anderson films zijn wel altijd een beetje van het padje af jaquote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leek me wel leuk maar het zijn altijd zulke vage films
Mission 't ken bestquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |