abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 31 mei 2025 @ 10:01:09 #51
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_217804302
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 09:59 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Dat waren ze zeker, een wonder dat die nog samen zijn eigenlijk!

Vond het in vergelijking wel 'vermakelijker' om te zien dan dat geile gedram van Roma, of Peter het konijn en Julia die geen 2e-keus-konijnen-baasje wil zijn.

Zonde dat ze daar zo lang over door gaan in zo'n aflevering, zo is het niet gek dat we bijvoorbeeld een Roy nooit zien.
Ik kijk niet meer maar ik weet nog wel hoe giftig Britt en Diedje met elkaar waren :9
Dat was popcorn vaak |:)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_217804458
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 10:00 schreef DilanoNirvana het volgende:

[..]
Zijn die 2 nog samen? Geloof er niks van en als het wel zo is dan zal het wel meevallen met dat jaloersegedrag😉
Ze kunnen er zelf ook wel om lachen ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"In the quiet words of the Virgin Mary… come again?"
  zaterdag 31 mei 2025 @ 11:05:21 #53
3542 Gia
User under construction
pi_217805067
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 22:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
Nou nee, dat ben ik niet met je eens. Peter zit niet in een relatie, maar was aan het daten met iemand. Hij ging vol op Julia en mssn vindt ze hem leuker dan ze toe wil geven en heeft zich mee laten slepen. Ondanks dat Peter over zijn thuisdate heeft verteld, heeft hij haar wel versierd en het bed in gelult, om een dag erna te zeggen dat dat meiske thuis zijn nummer 1 is.

Als ik dat meiske was, kappen, die vent is niet te vertrouwen, als hij jeuk heeft, is hij je vergeten.
Peter had ook verteld dat hij met dat meiske thuis afspraken had gemaakt, dus dat een beetje knuffelen niet erg was. Julia heeft daarop het initiatief bij Peter gelaten. Peter bepaalde eigenlijk hoe ver ze zouden gaan. Op een bepaald moment had hij achteraf spijt en vertelde hij Julia dat hij toch echt heel gek is op die dame thuis, dat dat altijd zijn nummer 1 is. En dan heeft Julia zoiets van "Als ik had geweten dat zij zoveel voor je betekent, dan was ik hier niet in mee gegaan." Een beetje fatsoenlijke vrouw pakt geen vent af, namelijk. En Peter dan ook nog zeggen: Maar ik neem je niets kwalijk. Julia, terecht: "Nee, dat zou er ook nog es bij moeten komen."
  zaterdag 31 mei 2025 @ 11:24:29 #54
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217805303
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 11:05 schreef Gia het volgende:

[..]
Peter had ook verteld dat hij met dat meiske thuis afspraken had gemaakt, dus dat een beetje knuffelen niet erg was. Julia heeft daarop het initiatief bij Peter gelaten. Peter bepaalde eigenlijk hoe ver ze zouden gaan. Op een bepaald moment had hij achteraf spijt en vertelde hij Julia dat hij toch echt heel gek is op die dame thuis, dat dat altijd zijn nummer 1 is. En dan heeft Julia zoiets van "Als ik had geweten dat zij zoveel voor je betekent, dan was ik hier niet in mee gegaan." Een beetje fatsoenlijke vrouw pakt geen vent af, namelijk. En Peter dan ook nog zeggen: Maar ik neem je niets kwalijk. Julia, terecht: "Nee, dat zou er ook nog es bij moeten komen."
Nr1 Thuis heeft al genoeg beelden kunnen zien om te weten dat ze zoiezo Nr½ is nu ;)
pi_217805592
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 10:13 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Ze kunnen er zelf ook wel om lachen ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🤣🤣🤣🤣🤣🤣
pi_217805607
En wat betreft Julia, ze is over haar grenzen gegaan. Dat doet ze idd zelf.
  zaterdag 31 mei 2025 @ 12:21:51 #57
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217805850
Een beetje voor de leuk, en ook al is het voor de lust, wil ik dat het wel een beetje respectvol gaat.. Aldus Julia die met Petertje heeft liggen dingesen.. tsja dan achteraf de Misbruikte Vrouw gaan uithangen is een beetje te laat

pi_217806587
quote:
99s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 16:51 schreef greysbones het volgende:

[..]
dat zou wel heel wonderlijk zijn
aangezien ze in andere teams zitten
Je weet het nooit met de bondgenoten, er hebben al eerder wissels plaatsgevonden. ^O^
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
pi_217806616
quote:
15s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 09:50 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Nou ... ik vond Diederik en Britt puur gif met elkaar :wtf:
Idd, qua stelletjes vind ik hoe Britt zich gedroeg tot nu toe nog steeds het ergste. :X
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
  zaterdag 31 mei 2025 @ 13:37:31 #60
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_217806621
quote:
7s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 13:37 schreef MacDeMarco het volgende:

[..]
Idd, qua stelletjes vind ik hoe Britt zich gedroeg tot nu toe nog steeds het ergste. :X
Same :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zaterdag 31 mei 2025 @ 13:41:40 #61
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217806651
quote:
7s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 13:33 schreef MacDeMarco het volgende:

[..]
Je weet het nooit met de bondgenoten, er hebben al eerder wissels plaatsgevonden. ^O^
De wisseltruc moet dan wel snel plaatsvinden, want de setjes El_Geil/Sloomaa , Peter/Julia lopen ten einde.. zelfs de poging Lesbootje spelen tussen Sloomaa/Deemie mislukt.. dus ja snel wisselen is een must.. liever nog snel koffers pakken om een aantal Nieuwen de kans te geven, deze Cyclus is wel met stip de rottigste gecast :{
pi_217806771
quote:

[..]
Wel het enige stel dat dan nog iets van kijkplezier opleverde. Vooral verbazing eigenlijk, maar ook dat ging op de duur vervelen. Net als de rest van de stelletjes in deze show, niets anders dan pure zever waar ze mij veel te veel tijd aan besteden. :')
"In the quiet words of the Virgin Mary… come again?"
pi_217807386
quote:

[..]
Nou ik vond Senna anders ook een moeilijk portret, maar wel vermakelijk om naar te kijken d.d.w.w.
if it's meant to be, it will be
  zaterdag 31 mei 2025 @ 14:58:52 #64
3542 Gia
User under construction
pi_217807428
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 11:24 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Nr1 Thuis heeft al genoeg beelden kunnen zien om te weten dat ze zoiezo Nr½ is nu ;)
Als ik Nr1 was, zou ik sowieso al bedanken voor de eer, want schijnbaar heeft Peter geen problemen met een loodsliefde, dus waarschijnlijk ook niet met een vakantieliefde.
"Ja, schat, het stelde niets voor, was alleen maar voor de vakantie. Jij bent mijn nr1!"
:{w
  zaterdag 31 mei 2025 @ 15:01:15 #65
3542 Gia
User under construction
pi_217807446
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 14:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
Nou ik vond Senna anders ook een moeilijk portret, maar wel vermakelijk om naar te kijken d.d.w.w.
En Melanie! Mijn god, continu aandacht vragen met dat pruillipje.
pi_217808013
Ik hoop dat woensdag de finale is anders zitten we nog een week met dezelfde opgescheept. Wie gaan er weg John zeker ook een man met weinig woorden, toch vind ik hem leuk
Flo? Robert? El che? Wie gaan er zeker vertrekken?
pi_217808183
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 15:37 schreef DilanoNirvana het volgende:
Ik hoop dat woensdag de finale is anders zitten we nog een week met dezelfde opgescheept. Wie gaan er weg John zeker ook een man met weinig woorden, toch vind ik hem leuk
Finale is zeker niet deze week.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zaterdag 31 mei 2025 @ 16:46:49 #68
3542 Gia
User under construction
pi_217809197
quote:
85s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 15:49 schreef Soury het volgende:

[..]
Finale is zeker niet deze week.
Moeten we niet nog 2 uitdagingsduels krijgen? Taal en geschiedenis.
pi_217809247
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 16:46 schreef Gia het volgende:

[..]
Moeten we niet nog 2 uitdagingsduels krijgen? Taal en geschiedenis.
Ja klopt, dus waarschijnlijk met veel gerek finale pas maandag 16 juni pas :D
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zaterdag 31 mei 2025 @ 16:54:53 #70
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217809299
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 16:50 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja klopt, dus waarschijnlijk met veel gerek finale pas maandag 16 juni pas :D
Nog tijd genoeg voor kofferpakkers *O*
pi_217809989
Denk vrijdag pas knock-outs waarna we vrolijk mogen wachten tot na het volgende weekend voor het vervolg.
Hopelijk krijg het programma wat meer vaart vanaf juli als de uitzendtijden langer worden, maar ik ben bang dat ze juist die tijd gebruiken om verhaallijntjes op te rekken i.p.v. de snelheid van de dagen op te voeren waardoor we wellicht wat sneller bij de realiteit zitten i.p.v. een week achter lopen.
Allemaal cabaretteketet!
pi_217810126
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 15:37 schreef DilanoNirvana het volgende:
Los van wie er wint en wordt geėlimineerd:
Flo zei dat het zijn laatste maand is, maar met hem weet je het niet zeker . Ik denk dat Robert nog wel even blijft, anders was hij niet zo verdrietig over het aangekondigde vertrek van John. El Che blijft ook nog wel denk ik.
pi_217810272
Ohhh de 16e pas pffff en alleen John die zeker weg gaat. Nou voor volgende maand wat leuke oudere erin, meer humor en leuke relletjes.
pi_217814161
Robert wil gewoon Fleuris overleven en sowieso een cyclus zonder hem knallen, dus die zal zeker niet gaan dus als de Vossen laatste worden gaat John gewoon, zo niet dan toch. Ik weet niet of Roy het nog een cyclus trekt, totaal kleurloos persoon en zit daar echt als figurant zonder echt veel inbreng en tekst. Misschien dat hij best tekst heeft maar dat zien we niet. Ook de interessante gesprekken en de band die Robert met John schijnt te hebben en de reden dat hij zo geėmotioneerd was toen hij zijn vertrek aankondigende, kunnen wij als kijker niets bij voorstellen zolang er nog geen streams zijn. Met streams hoor je dan nog wel eens goede gesprekken die je op TV nooit hoort, zo krijg je als kijker meer een band met een deelnemer of deelnemers. Dat was bij EJVJL ook altijd zo. Ik vind dat echt een gebrek nu.

[ Bericht 29% gewijzigd door freaky40 op 01-06-2025 02:29:39 ]
Allemaal cabaretteketet!
pi_217815504
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 02:23 schreef freaky40 het volgende:
Robert wil gewoon Fleuris overleven en sowieso een cyclus zonder hem knallen, dus die zal zeker niet gaan dus als de Vossen laatste worden gaat John gewoon, zo niet dan toch. Ik weet niet of Roy het nog een cyclus trekt, totaal kleurloos persoon en zit daar echt als figurant zonder echt veel inbreng en tekst. Misschien dat hij best tekst heeft maar dat zien we niet. Ook de interessante gesprekken en de band die Robert met John schijnt te hebben en de reden dat hij zo geėmotioneerd was toen hij zijn vertrek aankondigende, kunnen wij als kijker niets bij voorstellen zolang er nog geen streams zijn. Met streams hoor je dan nog wel eens goede gesprekken die je op TV nooit hoort, zo krijg je als kijker meer een band met een deelnemer of deelnemers. Dat was bij EJVJL ook altijd zo. Ik vind dat echt een gebrek nu.
Nou ja Precious had in haar eerste maand ook weinig tekst.. maar ja wel leuker om naar te kijken..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')