Je hebt talent! 😍quote:Op maandag 30 juni 2025 11:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel
Ja gewoon getekend op een blanco papiertje
Adres van de afbeelding (rechter muisknop) en dan dat adres plakken?quote:Op maandag 30 juni 2025 15:00 schreef Sunshine1982 het volgende:
Never mind, ik moet nog steeds even kijken waarom k geen foto's meer kan posten via imgur.
Ik deed het altijd via mijn mobiel, maar dat werkt opeens niet meerquote:Op maandag 30 juni 2025 15:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Adres van de afbeelding (rechter muisknop) en dan dat adres plakken?
Ow...quote:Op maandag 30 juni 2025 15:23 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik deed het altijd via mijn mobiel, maar dat werkt opeens niet meer
Mixed media is altijd goedquote:Op vrijdag 4 juli 2025 16:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik heb vandaag acrylic markers besteld van het merk Shuttle Art. Ik ben benieuwd wat ze gaan toevoegen aan mijn door alcohol markers ingekleurde kleurplaten!
Maar wel super cute.quote:Op maandag 15 september 2025 20:33 schreef Ama het volgende:
Voor het eerst in hele lange tijd weer een keer gekleurd dus het is niet helemaal perfect.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik heb ook een paar van zulke idd!quote:Op maandag 15 september 2025 20:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Sowieso hele leuke boekjes.Dit zijn wat voorbeelden uit een ander boekje:
[ link | afbeelding ]
Ziet er super leuk en vrolijk uitquote:Op maandag 15 september 2025 20:33 schreef Ama het volgende:
Voor het eerst in hele lange tijd weer een keer gekleurd dus het is niet helemaal perfect.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Oooh tof hoorquote:Op maandag 15 september 2025 20:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Sowieso hele leuke boekjes.Dit zijn wat voorbeelden uit een ander boekje:
[ link | afbeelding ]
Ja en soms een paar kleine stukjes met Stabilo of Faber-Castell stiften.quote:Op maandag 15 september 2025 20:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ziet er super leuk en vrolijk uit
Waarmee kleur je? Alcoholmarkers?
Tof!quote:Op maandag 15 september 2025 21:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja en soms een paar kleine stukjes met Stabilo of Faber-Castell stiften.
Wel balen dat er een aantal van die markers leeg zijn maar ben bijna verplicht een hele nieuwe set te halen dan om ze aan te vullen.
In principe zijn die sets tegenwoordig niet meer zo duur en er gaan vast nog wel meer leeg.quote:Op maandag 15 september 2025 21:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Tof!
Bij de becreativeshop kun je ook losse markers kopen
Stiften zouden eigenlijk nooit leeg mogen raken
Balen!quote:Op maandag 15 september 2025 21:36 schreef Ama het volgende:
[..]
In principe zijn die sets tegenwoordig niet meer zo duur en er gaan vast nog wel meer leeg.
Momenteel nog steeds deze, heb ik al zeker tien jaar ofzo. En heb ook nog Sharpies.quote:Op maandag 15 september 2025 21:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Balen!
Gebruik ze niet genoeg om al een lege markers gehad te hebben.
Ben meer van potlood en aquarel.
Al is de combinatie van alcoholmarkers en kleurpotloden geweldig
Welk merk gebruik je?
Oh! Dat merk ken ik niet! Waar haal je die? Tien jaar vind ik netjes. Ik hoop dat mijn ohuhu ook zolang meegaanquote:Op maandag 15 september 2025 21:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Momenteel nog steeds deze, heb ik al zeker tien jaar ofzo. En heb ook nog Sharpies.
[ link | afbeelding ]
Heb ze toen op Ali gekocht. Maar ik zie dat Temu nu een soort gelijk merk heeft.quote:Op maandag 15 september 2025 21:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh! Dat merk ken ik niet! Waar haal je die? Tien jaar vind ik netjes. Ik hoop dat mijn ohuhu ook zolang meegaan
Zelf heb ik ook sharpies liggen. Alleen gebruik ze niet vaak. Zijn wel fijne pennen
(Praat wel mee hier... alleen kleur nooit)
Mooi gekleurdquote:Op donderdag 18 september 2025 11:54 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien kleur ik later de achtergrond nog in. Maar al mijn favoriete kleurtjes beginnen wel een beetje op te raken.
Ik heb binnenkort een pittige ingreep aan mijn middelvinger (rechts en ben rechtshandig) als ik na mijn herstel er nog steeds plezier in heb bestel ik wel gewoon een nieuwe set. Ik verwacht het haast wel want kan die vinger nu ook niet gebruiken met kleuren.quote:Op donderdag 18 september 2025 11:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mooi gekleurd
Balen van die oppe kleuren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |