abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217799723

Men koopt of bestelt

Stiften, potloden en markers:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bestelsites:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En verder!
pi_217799728
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 17:25 schreef TolstoiFan het volgende:
*O* Er was nog plek, dus morgen weer een pastelworkshop. Zin in.

Ontzettend hard zou ik niet willen zeggen, ligt natuurlijk ook aan hoe groot je werkt. Ik heb nu alleen nog kleine werkjes gemaakt, het viel me mee. Maar ze slijten wel sneller dan de Polys op papier.
Als ik wat meer ermee ga werken, zal ik het wel ervaren. Ze zijn natuurlijk zachter, dus het zou logisch zijn dat ze sneller slijten.
Wat fijn dat je heen kan *O*
Veel plezier O+

En idd zacht gaat eenmaal sneller op. Polychromos valt wel mee volgens mij. Alleen mijn posca potloden en holbein gaan harder

Daarnaast zijn potloden een gebruiksvoorwerp. Alleen niet gebruiken is zonde van het materiaal.

Edit: laatste stukje is niet meer adequaat
pi_217820392
Workshop was leuk. 3 uur lang gewerkt aan een project. Was wel heel anders dan de Faber Castell workshop, daar kreeg je echt stap voor stap uitgelegd welke kleur je waar moest doen.

Nu koos je een foto van iets, dat je wilde maken. Met carbonpapier zette je dat over op pastelmat en vervolgens ging je aan de slag met de pastelpotloden en -krijtjes.
Het was intensief, maar ook erg leuk. De docente was ook erg leuk, hielp je waar nodig en gaf tips.

Uiteindelijk ging ik wel met een ontmoedigd gevoel naar huis. Dat ligt helemaal aan mezelf, het gevoel dat de andere deelnemers veel beter waren en ik er niets van bakte. Maar rationeel kun je natuurlijk ook niet verwachten dat je met 0 ervaring iets supermoois maakt, maar toch had ik een beetje een rotgevoel toen ik thuiskwam, want dat verwacht ik toch wel van mezelf. Hier loop ik dus vaak tegen aan :{
pi_217821008
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2025 16:31 schreef TolstoiFan het volgende:
Workshop was leuk. 3 uur lang gewerkt aan een project. Was wel heel anders dan de Faber Castell workshop, daar kreeg je echt stap voor stap uitgelegd welke kleur je waar moest doen.

Nu koos je een foto van iets, dat je wilde maken. Met carbonpapier zette je dat over op pastelmat en vervolgens ging je aan de slag met de pastelpotloden en -krijtjes.
Het was intensief, maar ook erg leuk. De docente was ook erg leuk, hielp je waar nodig en gaf tips.

Uiteindelijk ging ik wel met een ontmoedigd gevoel naar huis. Dat ligt helemaal aan mezelf, het gevoel dat de andere deelnemers veel beter waren en ik er niets van bakte. Maar rationeel kun je natuurlijk ook niet verwachten dat je met 0 ervaring iets supermoois maakt, maar toch had ik een beetje een rotgevoel toen ik thuiskwam, want dat verwacht ik toch wel van mezelf. Hier loop ik dus vaak tegen aan :{
Oh wat jammer dat jij je zo voelt... -O- wel heel herkenbaar. Ik durf te wedden dat het heel mooi is geworden :)

En met pastel ben je beter dan ik, kan er niks mee. Dus je bent sowieso niet de slechtste ;)

Probeer je te richten op de leuke avond die je had en gewoon thuis rustig door oefenen.
En ook gewoon naar workshops blijven gaan. Je kan het echt wel!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')