Lijkt me heftig als dat dan gesloopt word. Mag aannemen dat de bewoners in kwestie wel een andere woning aangewezen krijgen?!quote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:32 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Lastig ja.
Ik kon de buren horen praten.
Die hele wijk is ondertussen al gesloopt. Was blijkbaar goedkoper dan renoveren (wat heel veel bewoners wouden).
Ohja, dan blijven er 2 posts overquote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Sommige posts van kree heb ik niet gelezen
Ik kreeg toen iets van 5000 gulden ofzo en een passende woning.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:35 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Lijkt me heftig als dat dan gesloopt word. Mag aannemen dat de bewoners in kwestie wel een andere woning aangewezen krijgen?!
5k en een passende woning is wel een mooie tegemoetkoming.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:39 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik kreeg toen iets van 5000 gulden ofzo en een passende woning.
Op laatst woonde ik als enige nog in het blok.![]()
Stelletje tuig had praktisch alle ramen ingegooid van de woningen die leeg stonden.
Je zou er spontaan zin in popcorn van krijgenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Ietsjes meer, maar was wel vermakelijk
Het was natuurlijk te verwachten dat er een of andere mod tijdens het slotje zou gaan posten, dat is vroeger wel vaker gebeurdquote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je zou er spontaan zin in popcorn van krijgen
Ik vond het wel prima idd.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:40 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
5k en een passende woning is wel een mooie tegemoetkoming.
Het houdt iedereen wel bezig jaquote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Het was natuurlijk te verwachten dat er een of andere mod tijdens het slotje zou gaan posten, dat is vroeger wel vaker gebeurdMaar ik had verwacht dat het @:sp3c of @:nattekat zou zijn. ik ken die capuchon user niet. Blijft ook altijd weer grappig hoe niet-DTSers ineens weer hun plasje willen doen over dit spel
Je kunt er de verhuizers mee betalen en eventueel kluswerk aan de nieuwe woning, zoals een nieuw behangetje.quote:
Ik wilde het niet zeggenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:44 schreef devzero het volgende:
[..]
En nu heb ik er al weer te veel tijd aan besteed en ga weer aan het werk
Mijn zwager had een klein vrachtwagentje, dus dat scheelt al geld.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Je kunt er de verhuizers mee betalen en eventueel kluswerk aan de nieuwe woning, zoals een nieuw behangetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |