Haten op de Tilda panklare rijstquote:
Klopt eigenlijk wel. Snap sws niet waarom je altijd een bonuskaart moet hebbenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:39 schreef SebbeSwensje het volgende:
Waren we maar Duitsland... dan hadden we godenwinkels zoals de ReWe, de Kaufland en de Penny. Nee hoor, wij moeten het doen met shitwinkels zoals de AH
Rijst gaan zoeken bij de persoonlijke verzorgingquote:
Nederlanders zijn gewoon notoire oplichters.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:03 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Klopt eigenlijk wel. Snap sws niet waarom je altijd een bonuskaart moet hebben
Helemaal mee eens Jeroen, doe er ns wat an. Of dwing die homoseksuele ridder op sokken om er iets aan te doen.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:13 schreef Jahr00n het volgende:
De overheid moet aanbiedingen verbieden. Ik wil gewoon altijd de laagste prijs.
Schijtportquote:
Je kijkt niet wat er op een verpakking of fles staat nee? Alsof je een reguliere fles wijn koopt en dan teleurgesteld bent dat het geen 7Up is.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:34 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Schijtport
Dacht dat het een soort Salmari was, geld verspild.
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:34 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Schijtport
Dacht dat het een soort Salmari was, geld verspild.
Ja, was mijn eigen fout, maar toch kut.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je kijkt niet wat er op een verpakking of fles staat nee? Alsof je een reguliere fles wijn koopt en dan teleurgesteld bent dat het geen 7Up is.
Edit: niet dat je het daadwerkelijk gekocht hebt, uiteraard.
Best wel logisch. Blauw associeer je niet met paprika, want er bestaat geen blauwe paprika. Zout is ook veel te vinden in de zee, net zoiets wat je dan wel weer associeert met de kleur blauw.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 17:20 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ja, was mijn eigen fout, maar toch kut.![]()
Alsof je een blauwe zak chips koopt en het naturel blijkt te zijn
Lol voordat ik die tweede afbeelding zag, dacht ik al, dit lijkt net op een kutlap verpakking.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |