Nou ja je hoeft niet elke dag briljant materiaal aan te leveren maar ik denk dat de hele SC het er wel over eens is dat je één van de fijnste en leukste users bent om er bij te hebben hier.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik was helemaal verdwenen.
Vorig jaar heeft mijn enthousiasme voor het festival wel een flinke deuk gegeven (genoeg dat ik dit jaar de finale niet eens gezien heb (ik was wel in een bar waar het aanstond, maar ik zat buiten en het scherm was binnen en daar was het druk en ik vond het niet genoeg waard om tussen al die mensen te gaan staan. Zegt genoeg.))
Mijn werk werd gedurende het jaar ook steeds drukker en nadat je voor de zoveelste keer (voor je gevoel) alleen 's ochtends een kopje koffie post en 's avonds post dat je naar bed gaat ga je je op een gegeven moment toch afvragen wat je nou precies bijdraagt.
Dan besluit je even een korte pauze te nemen en die duurt dan ineens zeven maanden.
Ja, dat verwacht ik ook.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, dat is natuurlijk vanwege dit topic.
Je haalt immers niet elke dag de 2500.
Bitterballen werken ook prima als troostvoerquote:Op vrijdag 30 mei 2025 21:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Jammer. Ik had wel zin om weer met bitterballen voor de buis te zitten
Ik steun dit berichtquote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja je hoeft niet elke dag briljant materiaal aan te leveren maar ik denk dat de hele SC het er wel over eens is dat je één van de fijnste en leukste users bent om er bij te hebben hier.
Dat is wel heel fijn om te horen natuurlijk, maar neemt niet weg dat het gevoel er van mijn kant gewoon niet meer in zat.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja je hoeft niet elke dag briljant materiaal aan te leveren maar ik denk dat de hele SC het er wel over eens is dat je één van de fijnste en leukste users bent om er bij te hebben hier.
Hm, om nou helemaal naar het donkere achterland af te reizen voor een paar biertjes vind ik toch wel ver gaan hoor.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:17 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik ben een weekendje in Hasselt. Best leuk hier. Pintjes enzo.
We gaan ook uit eten bij een sterrenrestaurant en een rondje met een luchtballon.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hm, om nou helemaal naar het donkere achterland af te reizen voor een paar biertjes vind ik toch wel ver gaan hoor.
Nee dat snap ik hoor, maar vast even voor de toekomstquote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat is wel heel fijn om te horen natuurlijk, maar neemt niet weg dat het gevoel er van mijn kant gewoon niet meer in zat.
Sterrenrestaurants hebben we hier in de randstad ook. Is het niet een beter idee om daar te gaan eten en een biertje te doen en dan met die luchtballon gewoon even over het achterland heen te vliegen? Dan kan je de natives daar gewoon veilig vanuit de lucht bekijken in plaats van je ertussen te moeten wagen.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:24 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
We gaan ook uit eten bij een sterrenrestaurant en een rondje met een luchtballon.
Ik ben niet van plan om nu direct weer te verdwijnen.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee dat snap ik hoor, maar vast even voor de toekomst
Ik heb vanmiddag nog de GP van Spanje van 2016 teruggekeken.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:34 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb zin om de editie van 2023 terug te kijken. De laatste normale editie. We stonden niet in de finale (ook terecht) maar het niveau was heerlijk gevarieerd
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:08 schreef Strani het volgende:
[..]
We hebben je stiekem ook gemist bij Sanremo. Gelukkig heb je 9 maanden bedenktijd of de volgende mee wilt kijkenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ben niet van plan om nu direct weer te verdwijnen.![]()
Al was ik dat de vorige keer ook niet, maar dat zeg ik er maar even niet bij.![]()
Ik denk niet dat ik daar tijd voor ga hebben, volgens mij moet ik dan werken.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:39 schreef NailQueen het volgende:
[..]
We hebben je stiekem ook gemist bij Sanremo. Gelukkig heb je 9 maanden bedenktijd of de volgende mee wilt kijken
Liverpool vond ik sowieso heel leuke shows hebbenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:34 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb zin om het ESF van 2023 terug te kijken. De laatste normale editie. We stonden niet in de finale (ook terecht) maar het niveau was heerlijk gevarieerd
Ja eigenlijk wel, maar die luchtballon hadden we cadeau gekregen en kan alleen in België. Dus zo hebben ze ons hierheen gelokt.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Sterrenrestaurants hebben we hier in de randstad ook. Is het niet een beter idee om daar te gaan eten en een biertje te doen en dan met die luchtballon gewoon even over het achterland heen te vliegen? Dan kan je de natives daar gewoon veilig vanuit de lucht bekijken in plaats van je ertussen te moeten wagen.
België!quote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:51 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel, maar die luchtballon hadden we cadeau gekregen en kan alleen in België. Dus zo hebben ze ons hierheen gelokt.
Leuk, naar een sterrenrestaurant! Ben benieuwd wat jullie voorgeschoteld krijgenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:24 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
We gaan ook uit eten bij een sterrenrestaurant en een rondje met een luchtballon.
Oow! Die ken ik niet eensquote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
België!![]()
Ok, ik had die andere Hasselt in m'n hoofd.
Nee, eerste keer! Ik heb geen hoogtevrees maar vind t toch wel spannend. Maar ze kunnen t vast goed.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Leuk, naar een sterrenrestaurant! Ben benieuwd wat jullie voorgeschoteld krijgen![]()
Heb je al eerder een ballonvaart gemaakt? Dat lijkt me zo eng(nu heb ik hoogtevrees dus op zich niet gek dat het me eng lijkt
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |