Volgens mij wordt het juist mooi weer in Oostenrijk later volgende week. Kaiserwetter! Het is nu juist niet best.quote:Op woensdag 4 juni 2025 22:18 schreef Geschiedkundige het volgende:
Ik ga eind volgende week even naar Oostenrijk, maar ik kan beter naar de Noordkaap vluchten lijkt het
Jep, nu baggerweer. Vanaf maandag weer droog en zon. Wel warm eind van de weekquote:Op donderdag 5 juni 2025 07:01 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het juist mooi weer in Oostenrijk later volgende week. Kaiserwetter! Het is nu juist niet best.
Ja,maar warmer is wel weer kaiserwetter. Prachtig weer om het hogerop te zoeken waar het koeler isquote:Op donderdag 5 juni 2025 08:00 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Jep, nu baggerweer. Vanaf maandag weer droog en zon. Wel warm eind van de week
Sowieso. Ik ga niet naar de bergen om alleen in het dal te blijvenquote:Op donderdag 5 juni 2025 08:13 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ja,maar warmer is wel weer kaiserwetter. Prachtig weer om het hogerop te zoeken waar het koeler is
Maakt niet uit, des te meer tijd voor Dune: Awakening,quote:Op donderdag 5 juni 2025 13:27 schreef INViCTuS het volgende:
Pinksteren wordt ook redelijk bout weer
24-26 is prima, ja. Overigens vanaf woensdag pas. Daarvoor ist gewoon regelmatig bout weer en fris.quote:Op donderdag 5 juni 2025 15:59 schreef Jor_Dii het volgende:
Gelukkig zijn de temperaturen voor volgende week al wat getemperd.
Arme mensen die hier stroomkabels aan het aanleggen zijn, die geulen die ze hebben gegraven zullen morgen wel compleet vol met water liggen waardoor ze morgen eerst water moeten gaan pompen om verder te kunnenquote:Op donderdag 5 juni 2025 22:11 schreef DemonRage het volgende:
Wat komt er toch een lekkere bak regen aan voor vannacht.
Het beste is als je het dan buiten hoort kletteren of tegen je raam hoort tikken als je in bed ligt.![]()
![]()
Nog beter als dat 's ochtends vroeg is op een vrije dag...
Precies nuquote:Op donderdag 5 juni 2025 22:11 schreef DemonRage het volgende:
Het beste is als je het dan buiten hoort kletteren of tegen je raam hoort tikken als je in bed ligt.![]()
![]()
Koud en vochtig, helaas. geen zomer weerquote:Op vrijdag 6 juni 2025 08:58 schreef Jor_Dii het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)vallig-frisse-zondag
Ook altijd mooi als je in een tent ligtquote:Op donderdag 5 juni 2025 22:11 schreef DemonRage het volgende:
Wat komt er toch een lekkere bak regen aan voor vannacht.
![]()
Nog beter als dat 's ochtends vroeg is op een vrije dag...
lief dagboek ...quote:Op vrijdag 6 juni 2025 12:20 schreef Geschiedkundige het volgende:
Gelukkig wel wat wind. Kan de kleine lekker vliegeren
Gelukkig geen 40 graden:quote:Op donderdag 5 juni 2025 15:59 schreef Jor_Dii het volgende:
Gelukkig zijn de temperaturen voor volgende week al wat getemperd.
Als het maar boven de 20 is. 40 zit niemand op te wachten. Al is dit en het hele weekend ook niet veel soepsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |