SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Baby darling doll face honey
Omdat ik geen AI gebruik ben ik onbekwaam?quote:
jup, ik gebruik google juist om het zélf uit te zoeken en dat wordt nu afgenomenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik word er wel schijtziek van dat al je google-resultaten gewoon AI-vertalingen of machinevertalingen zijn en dat is gewoon stront. Het is veel lastiger geworden om betrouwbare bronnen te vinden.
je bent de allerbeste super werknemer en AI zorgt ervoor dat je nog veel beter wordtquote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat ik geen AI gebruik ben ik onbekwaam?
van wat?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vandaag was een topdag. 10 nieuwe soorten gezien.
van wat?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vandaag was een topdag. 10 nieuwe soorten gezien.
Nou sterker nog, de top 10 van meest bezochte sites is in maanden tijd totaal verandert en overgenomen door ChatGTP. Die met stip is gestegen naar plaats 3. Dit stijgt snel door naar plek 1 is de verwachting.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik word er wel schijtziek van dat al je google-resultaten gewoon AI-vertalingen of machinevertalingen zijn en dat is gewoon stront. Het is veel lastiger geworden om betrouwbare bronnen te vinden.
Je kunt het ook zo zien, ik bedenk de creativiteit en oplossingen en AI doet het domme typewerk.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Creativiteit en oplossingen bedenken is het leukste in mijn werk en leven en dan moet ik dat aan AI over laten?
Ik ga liever zelf lekker aan de klungel
is het gisteren nog gelukt met je klusje? En zo ja, pics?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Creativiteit en oplossingen bedenken is het leukste in mijn werk en leven en dan moet ik dat aan AI over laten?
Ik ga liever zelf lekker aan de klungel
Technisch zou dat op zich moeten kunnenquote:
zie tt, klootzakquote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat kan AI niet voor je oplossen.
Een factuur maken is voor mij het makkelijkste (en leukste bijna) wat er is.quote:
Helaasquote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat kan AI niet voor je oplossen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |