SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Same shit, different day
SC hopper present
Was vandaag ook al heerlijkquote:Op donderdag 29 mei 2025 22:56 schreef Haags het volgende:
Dat vooruitzicht van uitslapen op een vrijdag
Fijn weekend alvastquote:Op donderdag 29 mei 2025 22:56 schreef Haags het volgende:
JAA!!quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:56 schreef Haags het volgende:
alle 4?quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Morgen heb ik ze alle 4 eindelijk compleet haha. [ link | afbeelding ]
Ja is meer wat voor 4E om de lapo te hebben en in paniek geen TT wetenquote:Op donderdag 29 mei 2025 22:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Achterlijke binnenkomer, wist acuut geen TT
quote:Op donderdag 29 mei 2025 23:01 schreef mschol het volgende:
[..]
alle 4?
sorry beetje out of date qua lego collectie atm
Ik heb gewoon altijd een TT, hoorquote:Op donderdag 29 mei 2025 23:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja is meer wat voor 4E om de lapo te hebben en in paniek geen TT weten
Ja, vaak een beetje apart, maar het is er in ieder geval wel eentjequote:Op donderdag 29 mei 2025 23:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb gewoon altijd een TT, hoor
Het is niet snel goed hequote:Op donderdag 29 mei 2025 23:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, vaak een beetje apart, maar het is er in ieder geval wel eentje
Ik dacht even dat het prijzen waren die er onder staan.quote:
Nou ja, jij hebt vaak nogal, eehm, unieke TT'squote:
"500 gram stiek (want het ook wil ook wat) tijdens de hakkenlooples en dan de halve marathon doen, met een vanilleglas op je hoofd laten balanceren."quote:
Je bent zelf nogal, eehm, uniek.quote:Op donderdag 29 mei 2025 23:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ja, jij hebt vaak nogal, eehm, unieke TT's
quote:Op donderdag 29 mei 2025 23:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent zelf nogal, eehm, uniek.
Ze passen vaak niet eensquote:Op donderdag 29 mei 2025 23:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ja, jij hebt vaak nogal, eehm, unieke TT's
Ik heb trouwens gereserveerd, gaat wel lukken met het adres toch?quote:
Nee het aantal tekens in de TT is gewoon te weinigquote:Op donderdag 29 mei 2025 23:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze passen vaak niet eens
Dit is gewoon de juiste constatering.quote:Op donderdag 29 mei 2025 23:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee het aantal tekens in de TT is gewoon te weinig
This is me.quote:Op donderdag 29 mei 2025 23:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"500 gram stiek (want het ook wil ook wat) tijdens de hakkenlooples en dan de halve marathon doen, met een vanilleglas op je hoofd laten balanceren."
HET OOK WIL OOK WATquote:
Gewoon de geur van versgebakken spareribs volgen toch?quote:Op donderdag 29 mei 2025 23:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb trouwens gereserveerd, gaat wel lukken met het adres toch?
Joejoe, de groetjes.
quote:Op donderdag 29 mei 2025 23:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon de geur van versgebakken spareribs volgen toch?
Wat ook wil oog hetquote:
quote:
Zaterdag weerquote:Op donderdag 29 mei 2025 23:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon de geur van versgebakken spareribs volgen toch?
Gewoon morgenochtend vroegquote:Op donderdag 29 mei 2025 23:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Genoeg fok voor vandaag
Tot volgende week
Of maand
Of jaar
Wie zal het zeggen?
Volgende week en maand kan dezelfde dag zijn.quote:Op donderdag 29 mei 2025 23:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Genoeg fok voor vandaag
Tot volgende week
Of maand
Of jaar
Wie zal het zeggen?
Jaar waarschijnlijk ook, afhankelijk van welke kalender je gebruiktquote:Op donderdag 29 mei 2025 23:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Volgende week en maand kan dezelfde dag zijn.
Lolquote:Op donderdag 29 mei 2025 23:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik dacht even dat het prijzen waren die er onder staan.![]()
zo, tijd voor ingeblikte naaktslakken in eigen smurrie met kruidensaus.quote:
Tot in de pruimentijd.quote:Op donderdag 29 mei 2025 23:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Genoeg fok voor vandaag
Tot volgende week
Of maand
Of jaar
Wie zal het zeggen?
quote:Op donderdag 29 mei 2025 23:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zo, tijd voor ingeblikte naaktslakken in eigen smurrie met kruidensaus.
* blik opent
Jaquote:Op donderdag 29 mei 2025 23:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ahahahahhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
gemeen he
Ophoesten.quote:Op donderdag 29 mei 2025 23:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
super smerig ook...
die slakjes glibberen wat moeilijk weg door de keel...
Viespeukquote:Op donderdag 29 mei 2025 23:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
super smerig ook...
die slakjes glibberen wat moeilijk weg door de keel...
Linkje doet het nietquote:Op donderdag 29 mei 2025 23:30 schreef LTVDK het volgende:
@:CherryLips https://www.bol.com/nl/nl(...)5_21.45.ProductTitle
Dat heb ik echt altijd als iemand een linkje van bol plaatst.quote:
komt waarschijnlijk door hoe fok de link aanpastquote:Op donderdag 29 mei 2025 23:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat heb ik echt altijd als iemand een linkje van bol plaatst.
In China eten ze naaktslakken gewoon rauw en levend, superfood boordevol eiwitten en essentiële vitamines waar je langer van leeft dan van chocolade, LIDL appelsap of frikadellen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 23:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
dat mensen dit lekker vinden...
gekke Fransen
En zo? https://www.bol.com/nl/nl(...)el/9300000224615861/quote:
quote:Op donderdag 29 mei 2025 23:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In China eten ze naaktslakken gewoon rauw en levend, superfood boordevol eiwitten en essentiële vitamines waar je langer van leeft dan van chocolade, LIDL appelsap of frikadellen.
quote:Op donderdag 29 mei 2025 23:39 schreef CherryLips het volgende:
https://www.bol.com/nl/nl(...)kel/9300000224615861
Even alles na het vraagteken weghalen
En nu snel twijfelen voordat de prijs weer wordt aangepastquote:
In Zuid-Korea krijg je een kurketrekker als bestek als je de Afrikaanse Grote Agaatslak van het menu besteld.quote:
ZEGquote:Op donderdag 29 mei 2025 23:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat heb ik echt altijd als iemand een linkje van bol plaatst.
quote:
wij gaan zo nog even - ja echt - Oliver Stone's Nixon kijken (speelduur 3.30 uur)quote:
ik ga lekker uitslapenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 00:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ik hoef ook niet vroeg op te staan.
Teringquote:Op vrijdag 30 mei 2025 00:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wij gaan zo nog even - ja echt - Oliver Stone's Nixon kijken (speelduur 3.30 uur)
Uiteraard hoeven we morgen nergens heen
Een kansloze DTS meet.quote:
Niemand komt?quote:
Morguhquote:Op vrijdag 30 mei 2025 06:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
Gelukkig werd ik gewoon om (kwart voor) 6 wakker.
hmm, van dat twijfel korte broeken weer vandaagquote:Op vrijdag 30 mei 2025 06:26 schreef Karzai het volgende:
Weerbericht Nederland
Zon en wolken, binnenland (zomers) warm
30 mei 2025, 06:07
Er zijn wolkenvelden en vooral in het zuiden en midden van het land zonnige perioden. Het wordt 16 tot 19 graden in de kustgebieden en 20 tot lokaal 25 graden in het binnenland. Zaterdag is het nog wat warmer met zon en geleidelijk wat meer bewolking. In het zuidoosten kan een regen- of onweersbui ontstaan. De dagen daarna verlopen licht wisselvallig en minder warm.
Vandaag: zon en wolken
Aan het begin van de ochtend zijn er wolkenvelden en schijnt lokaal de zon. In de middag wordt het zonniger. Vooral in het zuiden en middagen zijn flinke zonnige perioden. In het noorden wisselen wolken en zon elkaar af en de kans dat lokaal een lichte bui ontstaat is klein.
In het binnenland wordt het een warme dag met 20 tot 23 graden en in het zuidoosten wordt het 24, lokaal 25 graden. Aan de westkust, rond het IJsselmeer en in het noordelijk kustgebied wordt het 16 tot 19 graden. De wind komt uit het zuidwesten tot westen en is overwegend matig van kracht. De zon is met zonkracht 7 wat feller dan de afgelopen tijd.
Zaterdag: (zomers) warm
Het wordt een warme dag met 20 tot 23 graden in de kustgebieden en 24 tot 26 graden in de rest van het land. Er zijn flinke zonnige perioden, enkele stapelwolken en in de loop van de dag neemt de hoge bewolking toe. Er staat een zwakke zuiden- tot zuidwestenwind. Aan de westkust kan de wind naar het westen draaien en dan is het op het strand iets minder warm. Dit komt doordat de zee met zo’n 14 of 15 graden nog behoorlijk fris is. Ook dan is de zon behoorlijk fel, dat is onafhankelijk van de temperatuur. In het (uiterste) zuidoosten is kans op een regen- of onweersbui.
Zondag: minder warm, overwegend droog
Wolkenvelden en zon wisselen elkaar af. Heel lokaal kan een lichte bui ontstaan, maar op de meeste plaatsen blijft het droog. Met 18 graden aan de kust tot zo’n 23 graden in het zuidoosten is het minder warm dan op zaterdag, maar voor de tijd van het jaar zijn dit hele gebruikelijke waarden. De wind is overwegend matig en komt uit het zuidwesten.
Daarna af en toe buien
De dagen daarna ontstaan af en toe enkele buien, maar er zijn ook overwegend droge dagen en dan schijnt wat vaker de zon. De middagtemperatuur ligt tussen 16 en 22 graden.
Hey mscholquote:
Nou, vrij vandaag, dus geen wekker.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 07:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh![]()
Word je wel eens ongewoon wakker dan
A zo, dat is wel jammer dan. Hoor je wel vaker he dat men op vrije dagen vanzelf wakker worden. En dan moet je weer werken wordt men wakker van de wekker.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 07:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nou, vrij vandaag, dus geen wekker.
Ja. Dat ritme zit er dan helemaal in.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A zo, dat is wel jammer dan. Hoor je wel vaker he dat men op vrije dagen vanzelf wakker worden. En dan moet je weer werken wordt men wakker van de wekker.
Jammer, maar helaas niets aan te doen.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 07:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja. Dat ritme zit er dan helemaal in.
nee, ze staan met 2 ipv 5 man vandaag en dan ben ik veel te aardig om te zeggen, kom wel helpenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 07:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey mschol
O je hebt er geen lang weekend van gemaakt?
Werkse voor strakkies
Dat is zeker aardig. O lekker dan. Stress is nooit leuk om te hebben. Zeker voor je werk niet.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 07:50 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, ze staan met 2 ipv 5 man vandaag en dan ben ik veel te aardig om te zeggen, kom wel helpen
al scheelt het wel stress voor volgende week want we verwachten vandaag grote zendingen die woensdag al hadden moeten komen
Half dagje werken?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 07:51 schreef Karzai het volgende:
ik ben er ook weer klaar voor, half dagje vandaag
[ afbeelding ]
Lekker, dan heb je toch nog een soort van lang weekendquote:
Ophalen op Schiphol ja.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 08:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
haal je hem op van schiphol of hoe gaat dat?
volgende week hebben we ook een rare week omdat we niet 100% kunnen werken door werkzaamheden op de vloerquote:Op vrijdag 30 mei 2025 07:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is zeker aardig. O lekker dan. Stress is nooit leuk om te hebben. Zeker voor je werk niet.
je kan een klein beetje invloed uitoefenen:quote:Op vrijdag 30 mei 2025 08:17 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/wetensc(...)rekening-met-ze.html
oh, fijn
Vandaar dat dat kut spel in ONZ dicht isquote:Op vrijdag 30 mei 2025 08:17 schreef mschol het volgende:
oh, fijn
Zal wel meevallen denk ikquote:Op vrijdag 30 mei 2025 08:17 schreef mschol het volgende:
oh, fijn
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 08:21 schreef Haags het volgende:
[..]
Vandaar dat dat kut spel in ONZ dicht is
Ook een goedmorgenquote:
maar 2/3 doe ik al niet aanquote:Op vrijdag 30 mei 2025 08:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je kan een klein beetje invloed uitoefenen:
Dat komt deels doordat gedrag als roken, alcohol drinken en ongezond eten vaker 's avonds voorkomt. Dat gedrag verklaart 25 procent van het risico op cognitieve achteruitgang.
ik ben wel echt een avond/nacht mensquote:Ik dacht in de horeca ook altijd dat ik een avondsnack was maar ik ben het echt totaal niet
Zou daar ook niet bij meespelen dat de avondmens die mee moet doen met het ritme van de ochtendmensen gewoon standaard mindere nachtrust heeft?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 08:17 schreef mschol het volgende:
oh, fijn
dat zou natuurlijk best mogelijk zijnquote:Op vrijdag 30 mei 2025 08:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou daar ook niet bij meespelen dat de avondmens die mee moet doen met het ritme van de ochtendmensen gewoon standaard mindere nachtrust heeft?
quote:
Even het onderzoek zelf erbij gepakt.quote:Social jetlag occurs when individuals need to wake up earlier than their biological clock due to, for example, work. This may explain why we did not find an association between chronotype and cognitive decline in the low- and middle-educational attainment groups. These individuals may have more opportunities to find jobs with flexible working hours (e.g., morning construction work, daytime customer service and nighttime bartending) [51] aligning with their chronotype. In contrast, higher-educated individuals often hold positions with rigid 9-to-5 schedules (e.g., executive, manager or teacher), limiting their ability to align work hours with their chronotype [51].
Maar alsje dat niet doet als avondmens, heb je dan nog steeds cognitieve achteruitgang.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 08:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je kan een klein beetje invloed uitoefenen:
Dat komt deels doordat gedrag als roken, alcohol drinken en ongezond eten vaker 's avonds voorkomt. Dat gedrag verklaart 25 procent van het risico op cognitieve achteruitgang.
Ik dacht in de horeca ook altijd dat ik een avondsnack was maar ik ben het echt totaal niet
Waarschijnlijk wel. Ik heb het idee dat ik ook een avondmens ben, maar doordat ik voor mijn werk wel vroeg eruit moet, slaap ik te weinig.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 08:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou daar ook niet bij meespelen dat de avondmens die mee moet doen met het ritme van de ochtendmensen gewoon standaard mindere nachtrust heeft?
ik word gewoon steevast tevroeg wakker voor mn gevoel en savonds heeft mn lichaam iets van, fuck you, time to party tot een uur of 12quote:Op vrijdag 30 mei 2025 08:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Ik heb het idee dat ik ook een avondmens ben, maar doordat ik voor mijn werk wel vroeg eruit moet, slaap ik te weinig.
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 08:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Ik heb het idee dat ik ook een avondmens ben, maar doordat ik voor mijn werk wel vroeg eruit moet, slaap ik te weinig.
Eerder slapen heeft geen nut, want dat wil m'n hoofd niet, maar de wekker kan ook niet later.quote:To conclude chronotype was associated with cognitive decline among middle aged and older highly educated participants. The significant indirect effects revealed that 13.2 % and 16.8 % of this association was mediated by sleep quality and current smoking, respectively. The mediating effects highlight the importance of targeted preventive measures, such as smoking cessation programmes, and the promotion of flexible work schedules, particularly among highly educated individuals.
Dacht ik ook!quote:Op vrijdag 30 mei 2025 08:50 schreef bitterbal het volgende:
dacht dat het mooi weer zou worden vandaag
Zon is ook vrij vandaag.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 08:50 schreef bitterbal het volgende:
dacht dat het mooi weer zou worden vandaag
Chronisch slaaptekortquote:Op vrijdag 30 mei 2025 08:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[..]
Eerder slapen heeft geen nut, want dat wil m'n hoofd niet, maar de wekker kan ook niet later.
Die hadden zich verslapen zeker.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 08:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, en blijkbaar zijn van de groep lager opgeleiden er best veel niet komen opdagen voor het vervolgonderzoek, dus daar kan ook best nog wat verschuiven qua resultaten.
Maar dit is dus wel exact waarom ik liever de daadwerkelijke papers lees.
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 08:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die hadden zich verslapen zeker.
Te ver afgetakeld.quote:These individuals had lower baseline cognitive function, and may have dropped out due to cognitive issues, suggesting that the true cognitive decline in this group could be greater than observed.
Hoger opgeleiden slapen dan wel korter maar die houden hun brein weer veel fitter dan de inpakker bij de koekjesfabriek.quote:
Naja, da's dus de vraag.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 08:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoger opgeleiden slapen dan wel korter maar die houden hun brein weer veel fitter dan de inpakker bij de koekjesfabriek.
Weekje Pattaya?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 08:58 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Sup maatje
Ik zit in ons favoriete vakantieland
Ik zou echt tientonner worden.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 09:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zou best wel in een koekjesfabriek willen werken.
Tuinesiëquote:Op vrijdag 30 mei 2025 08:58 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Sup maatje
Ik zit in ons favoriete vakantieland
Maandje of drie wel ja, daarna wenst mijn machtige brein toch wel weer wat mentale activiteit.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 09:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zou best wel in een koekjesfabriek willen werken.
Maar wat is het?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 09:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik gok dat het Fries is, maar ik moest het wel 2x lezen: Molkfeebedriuw
Melkveehouderij.quote:
Ah, ja, als je dat fonetisch doet is het op zich wel logisch.quote:
Misschien hebben ze meerdere soorten koekjes.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 09:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maandje of drie wel ja, daarna wenst mijn machtige brein toch wel weer wat mentale activiteit.
kpn houd die domeinen gewoon in de lucht, het merk zelf is wegquote:Op vrijdag 30 mei 2025 09:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben met klantengegevens bezig en ik zie emailadressen voorbij komen waarvan ik denk: die kunnen niet meer bestaan. @:hetnet.nl? seriously?
dit ziet er lekker uitquote:
Diepe borden, jeweetz.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 09:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Altijd goed een diepte interview
Het is wel heerlijkquote:Op vrijdag 30 mei 2025 09:42 schreef bitterbal het volgende:
Krijg net mail van EVA Air dat ik mag upgraden naar hun business class. Moet je een bod doen. Laagste bod is 1200 euro en dan hoor je er na of het geaccepteerd is
1 euro bieden. Misschien trekken ander mensen hun bod in.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 09:42 schreef bitterbal het volgende:
Krijg net mail van EVA Air dat ik mag upgraden naar hun business class. Moet je een bod doen. Laagste bod is 1200 euro en dan hoor je er na of het geaccepteerd is
Als je niet houdt van pittig is de tweede beterquote:Op vrijdag 30 mei 2025 09:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dit ziet er lekker uit
Sambal Goreng Daging
Rundvlees gebakken en gestoofd, de saus heeft een pittige ondertoon met een licht zoete smaak door de kokosmelk en tamarinde.
Maar zie ook
Babi Ketjap
Gestoofd varkensvlees, zacht en sappig met een zoete en hartige smaak.
Met denk ik mihoen
Ik krijg hier hoofdpijn van.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 09:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom duurt de tijd altijd zo lang als je aan het wachten bent.
nee dat kan je dus niet. je hebt zo'n schuifbarquote:Op vrijdag 30 mei 2025 09:45 schreef Recce het volgende:
[..]
1 euro bieden. Misschien trekken ander mensen hun bod in.
Onpeberkt.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 09:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh jee. gisteren was het onpeberkt griekse tapas
ik ga echt 10 kilo zwaarder terug
Nog niet helemaal wakker, denk ik. Ik had vast twee zinnen in mijn hoofd die ik wilde typen en vervolgens voeg ik ze samen tijdens het typen.quote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 09:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dat kan je dus niet. je hebt zo'n schuifbar
En hoeveel rondes had je?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 09:50 schreef bitterbal het volgende:
ja kende dat concept niet maar waarom ook niet:D Bij de griek dan![]()
je kon 3 gerechtjes per ronde pp bestellen. Was erg lekker
Soort Grieks zusje.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 09:50 schreef bitterbal het volgende:
ja kende dat concept niet maar waarom ook niet:D Bij de griek dan![]()
je kon 3 gerechtjes per ronde pp bestellen. Was erg lekker
Oké Ninapoekie.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 09:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja viel best mee uiteindelijk. denk 5
vond vooral de aioli lekker en de olijven
Nu ga ik googelen naar een Indonesische variantquote:Op vrijdag 30 mei 2025 09:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja![]()
leuke zaak. zit in delft. Vriendelijke bediening.
Wordt dat jouw vliegtuigoutfit?quote:
They see me rollin'quote:
Dan willen ze bij de douane geen extra checks doen zekerquote:
Dan valt je bips er toch uit?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 09:59 schreef CherryLips het volgende:
Gewoon dat elastiek van de rok optrekken tot vlak onder je borsten.
mja misschien toch wat anders aantrekken dan :pquote:Op vrijdag 30 mei 2025 09:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan willen ze bij de douane geen extra checks doen zeker
Gewoon een laken omwikkelen als jurkquote:Op vrijdag 30 mei 2025 10:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja misschien toch wat anders aantrekken dan :p
Ligt er een beetje aan of ze goed hebben geslapen en hoe vriendelijk jij lacht denk ikquote:Op vrijdag 30 mei 2025 10:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben echt benieuwd of ze nu net zo vervelend doen met mijn nieuwe visa
Ja doosje chocolade of zo toeschuiven wordt denk ik ook niet geaccepteerdquote:Op vrijdag 30 mei 2025 10:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan of ze goed hebben geslapen en hoe vriendelijk jij lacht denk ik
Ik heb net wel een paar doosjes chocolade van de pakketbezorgert gehad (of ja hij had ze weer zonder aan te bellen bij de buren gedumpt en ze op bezorgd gezetquote:Op vrijdag 30 mei 2025 10:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja doosje chocolade of zo toeschuiven wordt denk ik ook niet geaccepteerd
Net genoeg voor het weekend.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 10:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb net wel een paar doosjes chocolade van de pakketbezorgert gehad (of ja hij had ze weer zonder aan te bellen bij de buren gedumpt en ze op bezorgd gezet). Wel 5 kilo chocolade rijken
Als ik CL uit de buurt kan houden wel jaquote:
Daar kom je het weekend misschien net mee door.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 10:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb net wel een paar doosjes chocolade van de pakketbezorgert gehad (of ja hij had ze weer zonder aan te bellen bij de buren gedumpt en ze op bezorgd gezet). Wel 5 kilo chocolade rijken
Amateurquote:Op vrijdag 30 mei 2025 10:21 schreef ieniminimuis het volgende:
5 kg chocolade voor 1 weekend is dat niet heel erg veel?
Echt he.quote:
Idd, dat is niet heel erg veelquote:Op vrijdag 30 mei 2025 10:21 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 10:28 schreef essnhills het volgende:
Oke voorzichtige uitspraak; mogelijk eerste positieve uitwerking van medicijnen. Heb al een paar dagen duidelijk minder zware en verzuurde benen.
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 10:28 schreef essnhills het volgende:
Oke voorzichtige uitspraak; mogelijk eerste positieve uitwerking van medicijnen. Heb al een paar dagen duidelijk minder zware en verzuurde benen.
Dan heb je straks weer beentjes voor stapjesquote:Op vrijdag 30 mei 2025 10:28 schreef essnhills het volgende:
quote:
Jaquote:Op vrijdag 30 mei 2025 10:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan heb je straks weer beentjes voor stapjes
Neequote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 10:36 schreef essnhills het volgende:
Oke ik ga even douchen met mijn niet verzuurde benen
Oh sweet summer child.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 10:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Kunnen we in juli een dansje doenquote:
Misschien het balletje een keer schoonmakenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 10:44 schreef CherryLips het volgende:
M'n muis loopt al een tijdje te kutten (van de pc) met het scrollenLigt dat a) aan de sensor b) aan de muismat
Vragen op de vrijdagochtend.
2002 beldequote:Op vrijdag 30 mei 2025 10:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien het balletje een keer schoonmaken
Als het vooral met scrollen is, zal dat de boosdoener zijn.quote:
Dit ja. Er zit huidvuil en olie op je scroll wiel. Even open maken en schoonmakenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 10:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als het vooral met scrollen is, zal dat de boosdoener zijn.
Niet gewoon crusty?
Tijd voor een muis met ledlampjesquote:Op vrijdag 30 mei 2025 10:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan hem nergens lekker openmaken zonder hem te slopen, dat is wel jammer.
quote:
Heb je geen vakantie opgenomen?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 10:59 schreef bitterbal het volgende:
Ben zo moe maar bedenk mij ineens dat ik vannacht ineens onverwachts was ingeroosterd op plafonddienst
Wat is dat?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 10:59 schreef bitterbal het volgende:
Ben zo moe maar bedenk mij ineens dat ik vannacht ineens onverwachts was ingeroosterd op plafonddienst
Wakker liggen en naar het plafond starenquote:
Vermoedde ik ergens al..quote:Op vrijdag 30 mei 2025 11:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wakker liggen en naar het plafond staren
Blijkbaar niet of niet doorgekomen? Of misschien ziekenquote:
naar het plafond staren en het leven overpiekerenquote:
kreeg je wel extra toeslag?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 11:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Blijkbaar niet of niet doorgekomen? Of misschien zieken
[..]
naar het plafond staren en het leven overpiekeren
quote:Had Caroline nu maar om medische assistentie gevraagd, zegt Paul Weber namens Transavia tegen NU.nl. Bij veel luchtvaartmaatschappijen - inclusief Transavia - kun je als slechthorende passagier dan eerder aan boord dan andere passagiers.
Ik snap echt niet waarom je daarvoor zou betalen. Echt niet. Wat gaat er in godsnaam om in je bovenkamer om daarvoor te betalen?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 11:40 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/slimmer(...)ar-kreeg-m-niet.html
[..]waaaaarom
quote:De twee mannen die worden verdacht van het stelen van knuffels bij de gedenkplek voor Jeffrey en Emma in Winschoten, komen vrijdag onder voorwaarden vrij.
Haha een excel-bullshit baantje.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 11:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Pfff hele ochtend bezig geweest met een Excel die ik moest maken zonder dat ik alle juiste info had, omdat collega ziek is. Voor 90% gelukt denk ik.
lekker voor 12 uurquote:Op vrijdag 30 mei 2025 11:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Pfff hele ochtend bezig geweest met een Excel die ik moest maken zonder dat ik alle juiste info had, omdat collega ziek is. Voor 90% gelukt denk ik.
pas op hoor, straks vraagt iemand of je dit kunt onderbouwenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 11:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Haha een excel-bullshit baantje.
Dat had AI ook gekund in 2,2sec.
Had toch niet via AI gemogen want NAW gegevensquote:Op vrijdag 30 mei 2025 11:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Haha een excel-bullshit baantje.
Dat had AI ook gekund in 2,2sec.
is het ook , morgen weer werkenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb het idee dat het al zondag is.
Ohja daar zijn ze bang voor, bij de ambtenarij vooral.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Had toch niet via AI gemogen want NAW gegevensDat ik het mag, is al een uitzondering
?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ohja daar zijn ze bang voor, bij de ambtenarij vooral.
Daarom wordt daar AI verboden of is het niet ingericht op de netwerken. Daardoor gaan ambtenaren het buiten het netwerk gebruiken met de persoonlijke chatGTP’s ed en daardoor worden de risico’s op het lekken van data groter.
Beter is om AI wel in het bedrijfsnetwerk op te nemen, er zijn mogelijkheden om excel verwerking te doen met beperkte kans op datalekken. (Of zo goed als geen kans)
Eigenlijk kan alles wat je achter een scherm doet een AI het ook en dat sneller en beter.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Altijd dat gezeur van oh dat AI ook al gekund, ja 9 van de 10 x de dingen die ik moet doen niet.
Denk dat het een AI antwoord is.quote:
Dikke vette AI tekst.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ohja daar zijn ze bang voor, bij de ambtenarij vooral.
Daarom wordt daar AI verboden of is het niet ingericht op de netwerken. Daardoor gaan ambtenaren het buiten het netwerk gebruiken met de persoonlijke chatGTP’s ed en daardoor worden de risico’s op het lekken van data groter.
Beter is om AI wel in het bedrijfsnetwerk op te nemen, er zijn mogelijkheden om excel verwerking te doen met beperkte kans op datalekken. (Of zo goed als geen kans)
Of tik je zelf zo? Aangezien dit wel verdacht veel op een AI tekst lijkt, maar aangezien jezelf veel AI gebruikt ga je dat taalgebruik natuurlijk overnemen.quote:
Ja precies, ik ben authentiek slecht in de zinsopbouw.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
AI kan de teksten die Los schrijft veel beter.
niet weer deze shitshow waarbij je dingen totaal uit de context trektquote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat speelt bij veel gemeenten
https://ibestuur.nl/artik(...)%20voor%20ambtenaren.
Wat is dit nu voor waardeloze reactie.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Of tik je zelf zo? Aangezien dit wel verdacht veel op een AI tekst lijkt, maar aangezien jezelf veel AI gebruikt ga je dat taalgebruik natuurlijk overnemen.
oh ik gebruik het heel veel, vind het echt heerlijkquote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Anyways ik doe mijn werk lekker zonder AI , want ik heb hersencellen gekregen enzo
Nee joh, dat is geen AI.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Of tik je zelf zo? Aangezien dit wel verdacht veel op een AI tekst lijkt, maar aangezien jezelf veel AI gebruikt ga je dat taalgebruik natuurlijk overnemen.
Euh dat is exact gewoon zoals ik het zeg.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
niet weer deze shitshow waarbij je dingen totaal uit de context trekt![]()
'speelt bij veel gemeenten', het gaat in het artikel over Gemeente Amsterdam? Dit staat nogal ver van de uitspraak 'AI wordt verboden, vooral in de ambtenarij'. Het is een interessant onderwerp maar op deze manier is een gesprek voeren beetje lastig
en waarvoor je het gebruikt denk ik?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben langer bezig met AI uit te leggen wat ik wil, dan dat ik het zelf doe. Maar dat heeft misschien ook mee te maken dat ik een beelddenker ben.
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Euh dat is exact gewoon zoals ik het zeg.![]()
Met jullie valt niet te praten.
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat is dit nu voor waardeloze reactie.
Ik verbeter altijd weer de fouten die AI maakt in mijn werk. Soms sta ik er versteld van watvoor fouten er gemaakt worden.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Anyways ik doe mijn werk lekker zonder AI , want ik heb hersencellen gekregen enzo
Onbewust onbekwaam in vakjargon.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben langer bezig met AI uit te leggen wat ik wil, dan dat ik het zelf doe. Maar dat heeft misschien ook mee te maken dat ik een beelddenker ben.
ik leer er nu thai mee :pquote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik gebruik het soms voor synoniemen of om maten om te rekenen
handigquote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik gebruik het soms voor synoniemen of om maten om te rekenen
soms vraag ik of ie iets wil herschrijven, geeft ie me dezelfde zin terug die ik zelf heb geschrevenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik verbeter altijd weer de fouten die AI maakt in mijn werk. Soms sta ik er versteld van watvoor fouten er gemaakt worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |