abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 mei 2025 @ 19:59:02 #101
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_217800832
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 19:52 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Braaf en rechtsgetrouw, hoe krijgt hij het uit zijn toetsenbord
Dat rechtsgetrouw geef ik ze wel.
Vooral als de wet voor geen meter deugt. Dat hebben we vroeger kunnen zien.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_217800858
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 19:59 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Totdat je de suggesties van rechts mbt asielwetten, Europese verdragen en uitzettingen van asielzoekers mee krijgt.
"Pools are perfect for holding water"
pi_217801903
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 19:59 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Dat is het trieste, dat er door extreemlinkse mensen altijd maar weer vergelijkingen worden gemaakt met WOII. Altijd maar weer worden de fascisten en de nazi's erbij gehaald. Terwijl die stromingen, afgezien van de Holocaust, ook heel veel positieve kanten hadden en de communisten nog veel en veel ergere dingen hebben gedaan. Denk aan Lenin, Stalin, Pol Pot ... waarschijnlijk de drie gruwelijkste mensen uit de geschiedenis.

Helaas zijn we na WOII enorm bang geworden voor alles wat ook maar in de buurt komt van een kenmerk van het fascisme: law and order, nationalisme, een sterk leger ... allemaal omdat het fascisme (onterecht) met de Holocaust in verband wordt gebracht. In Italië heeft Mussolini toch heel veel bereikt. Hij heeft het land gemoderniseerd, de maffia vrijwel verslagen, de welvaart vergroot, malaria zeer verminderd, het schoolsysteem gereorganiseerd, en ga zo maar door.

En kijk nu naar Italië; het gaat kapot aan corruptie, maffia, immigratie ...
Mja
pi_217801933
GL-PVDA/D66/BIJ1 oplossing: gewoon witte mensen uit hun huizen trappen.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  vrijdag 30 mei 2025 @ 22:02:18 #105
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_217801958
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 09:27 schreef Richestorags het volgende:
Dus, in het kader van de gefaalde Spreidingswet worden asielzoekers mede in Voorburg opgevangen. Uiteraard is er vanwege de woningnood niet zomaar een aantal panden beschikbaar, ook al zou D66 ze het liefst met voorrang allemaal weggeven. Als geniale oplossing is er een deal gemaakt met de lokale hotelketen, die zich natuurlijk in hun handjes wrijft.

Om deze schimmige deal te vieren, wordt er een open dag ter waarde van 15.000 euro georganiseerd. Want het geld klotst kennelijk tegen de plinten aan, ondanks Ravijnjaar 2026 dat in zicht is.

Ik verwacht gezien de toonzetting een hoop boze reacties, houd het graag beschaafd!
[..]
https://vlietnieuws.nl/2025/05/28/akkoord-met-asielopvang/
ja geld verspillen kunnen ze wel die linkse biodiversiteitsmensen met hun konikpaarden hobby

NWS / GroenLinks wethouder Adam, business class naar Tokio voor 17.000 euro
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  vrijdag 30 mei 2025 @ 22:30:48 #106
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_217802224
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 21:56 schreef TAmaru het volgende:
Dat is het trieste, dat er door mensen altijd maar weer vergelijkingen worden gemaakt met WOII
Ja die geef ik je wel. Al moet ik zeggen dat het ook wel een inkoppertje was hoor.
  vrijdag 30 mei 2025 @ 22:31:30 #107
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_217802232
quote:
Terwijl die stromingen, afgezien van de Holocaust, ook heel veel positieve kanten hadden
Wat voor positieve kanten waren dat precies?
  vrijdag 30 mei 2025 @ 22:33:34 #108
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_217802257
quote:

[..]
Dat is het trieste, dat er door extreemlinkse mensen altijd maar weer vergelijkingen worden gemaakt met WOII. Altijd maar weer worden de fascisten en de nazi's erbij gehaald. Terwijl die stromingen, afgezien van de Holocaust, ook heel veel positieve kanten hadden en de communisten nog veel en veel ergere dingen hebben gedaan. Denk aan Lenin, Stalin, Pol Pot ... waarschijnlijk de drie gruwelijkste mensen uit de geschiedenis.
Ach, je stelt je aan. Extreem-linkse mensen zijn heel zacht en aardig en zouden het niet durven om mensen voor van alles en nog wat uit te maken en je proberen woorden in je mond te leggen.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_217802259
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 22:31 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Wat voor positieve kanten waren dat precies?
Wat ik daarna aangeef, in elk geval voor Mussolini. Hitler heeft ook wel positieve dingen bereikt voor de economie en dierenwelzijn bijvoorbeeld. Roken verboden voor kinderen. Toch een stukje law and order ook. Mussolini heeft wel veel meer goede dingen gedaan voor Italië. Mussolini was dan ook een echte fascist.
Mja
  vrijdag 30 mei 2025 @ 23:17:17 #110
25175 suijkerbuijk
suijkerbuijk
pi_217802648
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 09:36 schreef Luckyseven het volgende:

[..]
Dat er wellicht geen andere oplossing voor het plaatsen van deze mensen is gevonden en een hotel nodig was om deze mensen niet buiten te laten slapen is vervelend maar wellicht de enige oplossing. Hier valt niet zo veel over te zeggen zonder te weten of er alternatieven waren, en kijkend naar de woningnood in Nederland is die er wellicht niet.

Maar is er echt feest nodig? Kost het niet al genoeg? En wat valt er precies te vieren..
Noodstop.
Maar dat mogen we niet
Uitzetten mogen we niet .

Leuk al die onzin.
Gewoon de mens rechten in de versnippering.
En nieuwe wetten gaan bedenken dat wel werkt .

Oja de rest van de EU kan het wel.
oals Duitsland, Italië en paar Oostbloklanden.
  vrijdag 30 mei 2025 @ 23:28:06 #111
168739 Red_85
'echt wel'
pi_217802704
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 09:34 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Laat Faber het eens beter regelen dan.
En hoe hebben die exact met elkaar te maken?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  vrijdag 30 mei 2025 @ 23:32:10 #112
168739 Red_85
'echt wel'
pi_217802729
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 09:51 schreef Hexagon het volgende:
Als Faber haar werk zou uitvoeren kwamen die mensen niet. :')
Dat is raar. Want d66 wilde er juist een feest maken voor vreemdelingen hier.

Want waarom was ook alweer het vorige kabinet met d66 geklapt?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_217802924
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 18:43 schreef TAmaru het volgende:
Waar zijn we met z'n allen nu helemaal mee bezig jongens? Ik heb net weer bijna 50% belasting af mogen tikken, daarnaast natuurlijk een btw van 21% op de meeste uitgaven, dus effectief gewoon meer dan 70% belasting, naast alle andere lasten die er nog door de gemeente en dergelijke geheven worden. En dan worden er feestjes gegeven voor mensen die hier helemaal niet zouden moeten zijn voor bedragen waar een alleenstaande bijstandsmoeder alleen maar van kan dromen. Dat er nog geen revolutie is uitgebroken tegen dit soort absurde praktijken met ons belastinggeld mag een wonder heten en bewijst alleen maar hoe braaf en wetsgetrouw de meeste rechtse mensen zijn. Ik walg van de landelijke politiek, ik walg van de linkse garde :r
Is dit een verkapte "kijk mij eens rijk en asociaal zijn!" post?
pi_217802944
quote:

[..]

Helaas zijn we na WOII enorm bang geworden voor alles wat ook maar in de buurt komt van een kenmerk van het fascisme: law and order, nationalisme, een sterk leger ... allemaal omdat het fascisme (onterecht) met de Holocaust in verband wordt gebracht. In Italië heeft Mussolini toch heel veel bereikt. Hij heeft het land gemoderniseerd, de maffia vrijwel verslagen, de welvaart vergroot, malaria zeer verminderd, het schoolsysteem gereorganiseerd, en ga zo maar door.

En kijk nu naar Italië; het gaat kapot aan corruptie, maffia, immigratie ...
Ja, als rechtgeaarde fascist neem je daar natuurlijk flink aanstoot aan! Wat denken die wormen wel niet!
pi_217802948
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 22:33 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Wat ik daarna aangeef, in elk geval voor Mussolini. Hitler heeft ook wel positieve dingen bereikt voor de economie en dierenwelzijn bijvoorbeeld. Roken verboden voor kinderen. Toch een stukje law and order ook. Mussolini heeft wel veel meer goede dingen gedaan voor Italië. Mussolini was dan ook een echte fascist.
Ja, als de fascisten zouden regeren, was de wereld een veel betere plaats. Voor de fascistische leiders.
pi_217803093
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 00:35 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Is dit een verkapte "kijk mij eens rijk en asociaal zijn!" post?
Ik wil juist dat die bijstandsmoeder die 15.000 euro krijgt ipv dat het naar dat feestje voor asielzoekers gaat ... nee arm of rijk maakt mij niks uit. Maar Nederlander of niet-Nederlander wel.
Mja
pi_217803095
quote:

[..]
Ruimte heeft ze niet.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_217803097
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 00:38 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Ja, als rechtgeaarde fascist neem je daar natuurlijk flink aanstoot aan! Wat denken die wormen wel niet!
Ik ben uiteraard geen fascist, want ik ben niet voor de onderdrukking van politieke tegenstanders, maar ik zie wel dat er positieve kanten aan het fascisme zitten, die de democratie niet kan bereiken.
Mja
pi_217803100
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 00:39 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Ja, als de fascisten zouden regeren, was de wereld een veel betere plaats. Voor de fascistische leiders.
Nou ik weet het nog zo net niet. Als ik zie hoe dit land onder de democratie te leiden heeft, ... vergeet niet dat in onze democratie ook vooral bepaalde mensen voordeel hebben van het regime. Namelijk de linkse elite die een grote overheid wil en zichzelf in feite voedt met overheidsbaantjes, kunstsubsidies, migratiepolitiek, etc
Mja
  zaterdag 31 mei 2025 @ 02:42:02 #120
323876 michaelmoore
pi_217803103
quote:

[..]
ze zou wel willen maar Brussel en de linkse kerk he, zielig ,zielig zielig
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zaterdag 31 mei 2025 @ 02:43:22 #121
323876 michaelmoore
pi_217803105
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 18:43 schreef TAmaru het volgende:
Waar zijn we met z'n allen nu helemaal mee bezig jongens? Ik heb net weer bijna 50% belasting af mogen tikken, daarnaast natuurlijk een btw van 21% op de meeste uitgaven, dus effectief gewoon meer dan 70% belasting,
ja nou ja zolang het kan en we een mooi leven hebben kan dat he
  zaterdag 31 mei 2025 @ 02:44:07 #122
323876 michaelmoore
pi_217803106
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 16:43 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Prima toch, een gemeente waar GL-PVDA de grootste partij is en waar er een meerderheid van Volt, Pvdd, D66, GL/PVDA en CDA stemmers is. Dat zijn de gemeenten waar asielzoekers behoren te worden opgevangen.
Dat is zeker waar
  zaterdag 31 mei 2025 @ 02:46:10 #123
323876 michaelmoore
pi_217803109
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 14:56 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

[..]
Nee, woningbouwverenigingshuizen zijn particulier bezit. Vaak gebouwd met spaargeld van toekomstige huurders en filantropen om Nederlandse arbeidersgezinnen te verheffen, de overheid heeft die zich toegeëigend maar is niet de eigenaar.
[..]
woningbouwverenigingen zijn van zichzelf , keren geen dividend uit van de winst aan iemand want de eigenaar van al die miljoenen woningen dat zijn ze zelf
  zaterdag 31 mei 2025 @ 02:48:00 #124
323876 michaelmoore
pi_217803110
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 mei 2025 09:27 schreef Richestorags het volgende:
Dus, in het kader van de gefaalde Spreidingswet worden asielzoekers mede in Voorburg opgevangen. Uiteraard is er vanwege de woningnood niet zomaar een aantal panden beschikbaar, ook al zou D66 ze het liefst met voorrang allemaal weggeven. Als geniale oplossing is er een deal gemaakt met de lokale hotelketen, die zich natuurlijk in hun handjes wrijft.

Om deze schimmige deal te vieren, wordt er een open dag ter waarde van 15.000 euro georganiseerd. Want het geld klotst kennelijk tegen de plinten aan, ondanks Ravijnjaar 2026 dat in zicht is.

Ik verwacht gezien de toonzetting een hoop boze reacties, houd het graag beschaafd!
[..]
https://vlietnieuws.nl/2025/05/28/akkoord-met-asielopvang/
D66 gaat tien steden bouwen dat zegt Rob zelf
  zaterdag 31 mei 2025 @ 07:28:40 #125
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_217803226
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 mei 2025 02:48 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
D66 gaat tien steden bouwen dat zegt Rob zelf
Aangezien er elk jaar voor een goede stad aan volk erbij komt, kunnen we dan tien jaar vooruit.

Maar die steden staan er nog niet. En ik denk ook niet dat als ze er eenmaal staan, migratie om een of andere reden dan plotseling stopt. Ergo; als die steden er eenmaal zijn, kan je wéér bouwen voor de volgende tien. Etc. etc.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')