https://lv.bestuurlijkein(...)12-b70f-cd8727772ccequote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:19 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Klopt, er kan niet genoeg worden benadrukt wat voor een acties er door de weg met ons brigade telkens weer op poten worden gezet, betaald van lokaal belastinggeld.
VVD stemde tegen en Bianca Bremer werd genoemd. Dus tsja, dan rest mij geen andere keuze het beestje bij de naam te noemen.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:23 schreef probeer het volgende:
[..]
https://lv.bestuurlijkein(...)12-b70f-cd8727772cce
Met je stemmingsmakerij over D66
Ja, als je de opvangplekken van tienduizenden asielzoekers sluit, dan kun je lekker een rel schoppen dat ze alle woningen inpikken. Dat gaat er in als koek. En ondertussen moet je ze toch ergens huisvesten, daar heb je dan hotels voor. Kun je daar ook weer mensen kwaad mee maken. Tjakka! Weer meer kamerzetels voor de PVV!quote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:18 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dat D66 woningen met voorrang zou willen weggeven heb ik niet verzonnen, dat geven ze zelf aan:
Bekijk deze YouTube-video
Dat een lokale hotelketen zich in de handjes wrijft als ze met overheidssubsidie mensen mogen huisvesten en zo voller dan ooit zijn = meer opbrengsten en goede PR, is dat een vergezochte aanname? We hebben in Engeland bijvoorbeeld een vluchtelingenmiljardair
Dit soort deals is per definitie schimmig omdat het lastig is de noodzaak te onderbouwen, het proces. Verder kun je je afvragen waarom voor mensen buiten Nederland hemel en aarde wordt bewogen om ze te huisvesten, terwijl lokale jongeren bij pa en ma mogen blijven wonen. Dat maakt het ook al schimmig.
Dat het geld tegen de plinten aanklotst kennelijk is omdat men in deze tijd het opportuun vindt om naast de gigantische kostenpost die het al is er ook nog eens een feestje voor te organiseren.
Ik kies voor een bepaalde toonzetting om de discussie aan te zwengelen, dat dat een discussie dichtslaat is omdat het kennelijk te oncomfortabel wordt voor je dus maak je het persoonlijk.
Je wil niet meedoen aan een beschaafde discussie?quote:
VVD stemde louter tegen die open middag. Niet tegen de opvang an sich.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:29 schreef Richestorags het volgende:
[..]
VVD stemde tegen en Bianca Bremer werd genoemd. Dus tsja, dan rest mij geen andere keuze het beestje bij de naam te noemen.
Zij heeft het over een feest dat een voorstel was van D66. Ik ga gewoon af op wat er in het artikel staat.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:42 schreef probeer het volgende:
[..]
VVD stemde louter tegen die open middag. Niet tegen de opvang an sich.
En die Bianca Bremer is helemaal niet van D66, maar van een lokale partij.
Gewoon oprotten met je smerige stemmingmakerij dus.
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:43 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Zij heeft het over een feest dat een voorstel was van D66. Ik ga gewoon af op wat er in het artikel staat.
Verder ageer ik in mijn OP ook over de noodzaak van het feest. Dat is precies de verkeerde beeldvorming. Maar je kunt weer eens niet tegen kritiek. Zoals laatst gezegd: niet wonderlijk dat je het met halve forum aan de stok hebt. Je morele superioriteit wil je overal etaleren.
Tuurlijk. Jij hebt het alleen over die feestdag.quote:Dus, in het kader van de gefaalde Spreidingswet worden asielzoekers mede in Voorburg opgevangen. Uiteraard is er vanwege de woningnood niet zomaar een aantal panden beschikbaar, ook al zou D66 ze het liefst met voorrang allemaal weggeven. Als geniale oplossing is er een deal gemaakt met de lokale hotelketen, die zich natuurlijk in hun handjes wrijft.
Fijn dat je mijn morele superioriteit erkent.quote:Je morele superioriteit wil je overal etaleren.
Óók. Wat is er niet duidelijk aan het woordje óók?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:45 schreef probeer het volgende:
[..]
[..]
Tuurlijk. Jij hebt het alleen over die feestdag.
Fair enough.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:46 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Óók. Wat is er niet duidelijk aan het woordje óók?
Dat gaf ik zelf al aan in de OP. Je kunt dus niet heel goed tussen de regels doorlezenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:47 schreef probeer het volgende:
[..]
Fair enough.
Ok, dan is de helft van je kuttopic schimmige stemmingmakerij.
Ik benoem het in mijn eerste post in dit topic.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:49 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dat gaf ik zelf al aan in de OP. Je kunt dus niet heel goed tussen de regels doorlezen
Dat zeg ik niet, ik geef aan dat ik voor een bepaalde toonzetting ga. Primair tegen D66 gekant omdat ze gewoon te ver hierin gaan met hun voorstel.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:51 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik benoem het in mijn eerste post in dit topic.
Nou, veel succes dan met je dagelijkse negatieve zeiktopic over asielzoekers. Fijn dat je iig erkent dat het je daarom te doen is.
Nee, maar waarschijnlijk draagt het bij aan een betere sfeer tussen de inwoners van dat centrum en de lokale bewoners.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 10:45 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Waar in die wet staat dat je een feestje moet vieren?
En dat mogen we natuurlijk niet hebben.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:13 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee, maar waarschijnlijk draagt het bij aan een betere sfeer tussen de inwoners van dat centrum en de lokale bewoners.
Alles mag, echter waar is D66 voor de lokale woningzoekende jongere? Worden daar oplossingen voor bedacht om ze huisvesten en wordt dit met een feestje gevierd?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:55 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
En dat mogen we natuurlijk niet hebben.
Alleen maar afgeven op asielzoekers en partijen die hen fatsoenlijk willen opvangen. Dag in dag uit. Maar hij is heus wel voor opvang hoor.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:55 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
"Ja, maar zullie! En wie denkt er aan ons?"quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:05 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Alles mag, echter waar is D66 voor de lokale woningzoekende jongere? Worden daar oplossingen voor bedacht om ze huisvesten en wordt dit met een feestje gevierd?
Daar heb ik al antwoord op gegeven. Als je nu eens echt massaal gaat investeren in woningbouw. Dan kom je iedereen kwijt, inclusief de lokale woningzoekende jongere.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:05 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Alles mag, echter waar is D66 voor de lokale woningzoekende jongere? Worden daar oplossingen voor bedacht om ze huisvesten en wordt dit met een feestje gevierd?
Hoezo zou 'je' ze moeten opvangen en huisvesten? Ze komen via een Dublin land, en als ze hun eigen reis hier helemaal heen kunnen regelen dan kunnen ze ook zelf onderdak regelen, we gaan toeristen ook niet opvangen. Het mag wel, als vluchtelingenwerk nou eens daadwerkelijk aan het werk ging om dat te regelen bij de massa's die zo graag willen dat ze opgevangen worden. Maar blijf van andermans huizen af.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:30 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ja, als je de opvangplekken van tienduizenden asielzoekers sluit, dan kun je lekker een rel schoppen dat ze alle woningen inpikken. Dat gaat er in als koek. En ondertussen moet je ze toch ergens huisvesten, daar heb je dan hotels voor. Kun je daar ook weer mensen kwaad mee maken. Tjakka! Weer meer kamerzetels voor de PVV!
Schaapjes.
Komen ze met de auto, trein, schip of vliegtuig? Ook is de afspraak niet dat je ze bij doorreis van een veilig land mag of moet weigeren, maar dat we allemaal een quota hebben. We moeten elkaar helpen met de opvang. En het is pas andermans huis nadat er iemand anders in woont. Anders zijn vanaf vandaag alle huizen (potentieel) van mij.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:11 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hoezo zou 'je' ze moeten opvangen en huisvesten? Ze komen via een Dublin land, en als ze hun eigen reis hier helemaal heen kunnen regelen dan kunnen ze ook zelf onderdak regelen, we gaan toeristen ook niet opvangen. Het mag wel, als vluchtelingenwerk nou eens daadwerkelijk aan het werk ging om dat te regelen bij de massa's die zo graag willen dat ze opgevangen worden. Maar blijf van andermans huizen af.
Hier bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:05 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Inderdaad, straks gaan mensen nog denken dat asielzoekers niet allemaal terroristen, verkrachters, geloofsgekken en uitvreters zijn. Dat is niet goed voor de peilingen van de PVV.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:55 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Oh, absoluut wel. Alleen heb jij die kans al verprutst met je OP vol onderbuik-superlatieven.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:40 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Je wil niet meedoen aan een beschaafde discussie?
Je smerige stropoppen mag je buiten het topic laten.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 14:39 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Inderdaad, straks gaan mensen nog denken dat asielzoekers niet allemaal terroristen, verkrachters, geloofsgekken en uitvreters zijn. Dat is niet goed voor de peilingen van de PVV.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |