Lieeeeeeevvvvvquote:Op vrijdag 30 mei 2025 10:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dus ze hebben het gewoon heel slecht de ramen/kozijnen gemonteerd?Man3
Ramen waren op zich wel goed hoor. Maar ergens is er bij de renovatie heel veel fout gegaanquote:Op vrijdag 30 mei 2025 10:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dus ze hebben het gewoon heel slecht de ramen/kozijnen gemonteerd?Man3
Ik vraag me weleens af wat er wel goed gaat...quote:Op vrijdag 30 mei 2025 10:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ramen waren op zich wel goed hoor. Maar ergens is er bij de renovatie heel veel fout gegaan
Dat lieve Jussie zou ik ook wel eens willen weten eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 10:31 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik vraag me weleens af wat er wel goed gaat...
Het is toch echt ongelooflijk welke verhalen je allemaal vertelt wat er mis is gegaanquote:Op vrijdag 30 mei 2025 10:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat lieve Jussie zou ik ook wel eens willen weten eerlijk gezegd.
Je hebt natuurlijk regenboogsmaak hihiquote:Op vrijdag 30 mei 2025 09:20 schreef Lovely het volgende:
ChatGPT zei:
De pH-waarde van een zure mat (zoals je die in snoepwinkels vindt) ligt meestal tussen de pH 2,0 en 3,5, afhankelijk van het gebruikte zuur.
Waarom zo zuur?
Zure matten bevatten vaak voedingszuren zoals:
Citroenzuur (E330)
Melkzuur (E270)
Appelzuur (E296)
Fumaarzuur (E297)
Deze zuren geven het snoep die typische intense, zure smaak en zorgen voor een lage pH.
Ter vergelijking:
pH 7 = neutraal (zoals water)
pH 3 ≈ vergelijkbaar met azijn of appelsap
pH 2 ≈ vergelijkbaar met citroensap of cola
Ja, ik eet dat snoep nooitquote:Op vrijdag 30 mei 2025 10:37 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk regenboogsmaak hihi
Ja je zou het bijne niet geloven he, gelukkig zien de mensen het hier in de buurt en kan ik ook vaak de dingen wel laten zien.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 10:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
Het is toch echt ongelooflijk welke verhalen je allemaal vertelt wat er mis is gegaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |