Nee, ik ben op tijd gaan slapen! (volgens mijquote:Op vrijdag 30 mei 2025 10:08 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hey koning, wat had je gisteravond laat gebouwd nog met lego?
Heey Maanvisquote:
Sadistquote:Op vrijdag 30 mei 2025 10:12 schreef SwJ het volgende:
Zal ik voor de fun volgende week dts overdag op slot gooien en 's nachts open laten?
Ik zou er geen tijd aan hangen. Keertje 2 uurtjes dicht, keertje 3 dagen, om het uitdagend te houdenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 10:12 schreef SwJ het volgende:
Zal ik voor de fun volgende week dts overdag op slot gooien en 's nachts open laten?
Machtsmisbruikquote:Op vrijdag 30 mei 2025 10:12 schreef SwJ het volgende:
Nee, ik wil horen wat ze te zeggen hebben, zoals verwacht zat er dus van alles niet goed.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 09:52 schreef Lovely het volgende:
Heb je geen koptelefoon die je op kan zetten?
Hopelijk zijn ze snel klaar daarmee
Mooi KW de hele nacht doorgebouwd?quote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 10:12 schreef SwJ het volgende:
Totaal random alles, go for itquote:Op vrijdag 30 mei 2025 09:29 schreef Fogel het volgende:
Als random bonuselement het topic ook overdag een uur of 4,5 dichtsmijten op sommige dagen voor de extra spanning
Vooral geen voorspelbaarheid. Mooi nieuw spelelement.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 10:14 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zou er geen tijd aan hangen. Keertje 2 uurtjes dicht, keertje 3 dagen, om het uitdagend te houden
Lekker hoor, even goed slapen voor de de meet in gaatquote:Op vrijdag 30 mei 2025 10:16 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee haha, gisteren nog even een half uurtje. Heb heerlijk en lang geslapen.
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 10:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker hoor, even goed slapen voor de de meet in gaat
quote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 09:33 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Beetje vreemd wel.
Gooit SwJ het op slot omdat er teveel gedoe is. Gaat een mod baggeren![]()
Ach ja
Ja prima middel. dit. Gaat DTS dicht vanwege gezeik in de nacht, krijgen we deze grappen van een mod die 'snachts gaat rellen/baggeren.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 10:12 schreef SwJ het volgende:
Dus ze hebben het gewoon heel slecht de ramen/kozijnen gemonteerd?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 10:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ik wil horen wat ze te zeggen hebben, zoals verwacht zat er dus van alles niet goed.
Je geloofd het niet he. Er zat zoveel kit tussen dat ze een uurtje bezig zijn geweest om het er uit te krijgen en de raamlatten zit zo dikke kitlaag op dat het buiten een zooitje is van het afgestoken kit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |