Ik moest tijdens hun wedstrijd onwillekeurig denken aan de Flodder-aflevering waarin Zoon Kees moet boksenquote:Op donderdag 31 juli 2025 20:52 schreef Vatta het volgende:
Ik zie die Rob nog wel winnen van Dennis. Dit leek toch werkelijk nergens op. Heel druk met zijn benen in de weer als een ballerina, die handen en armen gaan overal heen behalve waar ze moeten zijn. Op de muil van Jan.
Ja tegen de grote Victor Reinier leggen Dennis, Jan, de editer/memer, Rob en zelfs Bender de transgender het ook af.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 10:52 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik moest tijdens hun wedstrijd onwillekeurig denken aan de Flodder-aflevering waarin Zoon Kees moet boksen
Mooi ook dat Dennis na afloop amper nog wist wie hij is of waar ie was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, heel netjes. Goed naar het lichaam ook alvorens hoofd.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 06:38 schreef pmponer het volgende:
Bender zag er wel goed uit, echt het event gered
Niet waar. Die ene man wiens naam ik niet meer weet was nog zinlozer. Hij was blond en begin 40.quote:
De familie Bellingaquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:33 schreef Discombobulate het volgende:
Wie willen we eigenlijk graag als gast zien?
Ziggyquote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:33 schreef Discombobulate het volgende:
Die deed het erg leuk, maar ik wil Rogier er graag een keer naast hebbenquote:
Vind het meestal leuker zonder gast.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:33 schreef Discombobulate het volgende:
Eigenlijk is een gast in het midden niet ideaal voor de flow van een aflevering, want er zijn maar weinig gasten waar Jan zichzelf niet wil overschreeuwen en alle aandacht opeist om maar grappig te zijn, in tegenstelling tot in de beginperiode waarin Jan zichzelf nog niet zo serieus nam op dat vlak en niet alles aan controverse of belediging afdeed met "het is maar satire". Een van de weinigen die hem stil kreeg was de Vieze Sint, dat zegt genoeg.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 20:33 schreef Discombobulate het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP
Jan Priem die in steenrijk straatarm zat?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:47 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Niet waar. Die ene man wiens naam ik niet meer weet was nog zinlozer. Hij was blond en begin 40.
Ja Jan Priem bedoel ik.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:28 schreef Nober het volgende:
Ziggy maar ook Lange Frans, Salar Azimi, misschien Kim Feenstra eens uitnodigen? mdemma gaat waarschijnlijk niet komen.
[..]
Jan Priem die in steenrijk straatarm zat?
Zal wel meevallen. Tuurlijk zal hij een hoop ellende ervaren en echt een zware periode doormaken, maar hij kan er verder goed om lachen en kiest ervoor om erover te praten. Dat het dan niet is wat Jan wilt horen is niet zo relevant. Het lijkt me geen intrinsiek negatief persoon en hij gaat er wel weer bovenop komen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:52 schreef DrDentz het volgende:
Beetje sneu figuur die gast, hoop niet dat hij eindigt als Antonie Kamerling met al die depressies en schulden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |