Met een beetje pech had ie er sowieso heel anders uitgezien, die klap van OJ op het achterhoofd was echt niet zonder risico'squote:Op woensdag 16 juli 2025 18:57 schreef BillDauterive het volgende:
Dirkie zit er toch iets anders uit dan ik dacht.
nA DE vaKaNTiE.quote:Op zondag 13 juli 2025 07:28 schreef Oliver23 het volgende:
Vandaag kwam voor de donateurs ook Jan Reviews weer terug?
Huh, wat is dit? Ik dacht dat ik de recente aflevering al gezien had van vorige week? Die van vandaag moet ik nog, maar dat is niet deze?quote:Op donderdag 10 juli 2025 19:06 schreef Nober het volgende:
Misschien komt die partij tegen Luske er ook nog eens.
Bekijk deze YouTube-video
Daarna Andries, aan tegenstanders ligt het eigenlijk niet.
Jan tegen de broer van Dennis ook een wereldpartij... wel zonder boksbeugel.
Is 'm al verbodenquote:Op woensdag 16 juli 2025 19:05 schreef Mani89 het volgende:
Wat waren deze irritante edits met allemaal belegen shitmemes elke 5 seconden?
Ik zit nu even te kijken, maar dit kan echt niet.quote:Op woensdag 16 juli 2025 19:04 schreef ISVV het volgende:
[..]
Met een beetje pech had ie er sowieso heel anders uitgezien, die klap van OJ op het achterhoofd was echt niet zonder risico's
Buiten zo'n actie van OJ moet je het denk ik ook weer niet overdrijven hoor. We zijn best wel in staat het eea te incasseren.quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:38 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Het is mij een raadsel waarom er überhaupt mensen aan deze circusact van dhr. Schouten meedoen? Ik kan mij niet voorstellen dat er serieus geld mee gemoeid is. Je zet je gezondheid op het spel voor niks. Ik neem aan dat ze bij dat Boxing Influencers op zijn minst een serieuze scheidsrechter inhuren en goed betalen.
Dit gezegd hebbende zou ik de beelden van Tukkertje Lorenzo vs Johan Pieters wel willen zien.
Zo lekker is het niet hoor voor de hersenpan om knockout geslagen te worden. Jan zag lichtflitsen, Dennis is afgevoerd naar de eerste hulp en kan zich niet alles meer herinneren. In de paar beelden die we gezien hebben waren meerdere klappen op het achterhoofd en een incapabele scheidsrechter te zien. Tel uit je winst.quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:59 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Buiten zo'n actie van OJ moet je het denk ik ook weer niet overdrijven hoor. We zijn best wel in staat het eea te incasseren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SCOOPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP
Dat vroeg ik me ook af. Dennis zelf? Het is heel slecht ge-edit in ieder geval.quote:Op woensdag 16 juli 2025 19:05 schreef Mani89 het volgende:
Wat waren deze irritante edits met allemaal belegen shitmemes elke 5 seconden?
quote:Sieneke verbijstert: 'Ze gaat Frans Bauer-roddels wéér uit de weg'
Lijkt me inderdaad dat klappen op je hoofd niet aan te raden zijn als je al wat broos bent daar boven mede door een tia. Die die kreeg toen 'ie 23 was.. Weet niet of 'ie de risico's hiervan overziet.quote:Op donderdag 17 juli 2025 22:31 schreef pmponer het volgende:
Tja, kroeghoeken op 9 vierkante meter, brengt nu eenmaal risico's met zich mee.
Ik snap sowieso niet dat Dennis mee kan/mag doen (met influencer boxing) hij heeft iig al 1 tia gehad volgens mij.
Ik zou als ik Melvin Manhoef was daar toch echt mee uitkijken.
De extra weer alleen in telegram?
Die gast wilde toch dootquote:Op donderdag 17 juli 2025 20:38 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Het is mij een raadsel waarom er überhaupt mensen aan deze circusact van dhr. Schouten meedoen? Ik kan mij niet voorstellen dat er serieus geld mee gemoeid is. Je zet je gezondheid op het spel voor niks. Ik neem aan dat ze bij dat Boxing Influencers op zijn minst een serieuze scheidsrechter inhuren en goed betalen.
Dit gezegd hebbende zou ik de beelden van Tukkertje Lorenzo vs Johan Pieters wel willen zien.
Zou kunnen, maar ik neem aan dat er wel contracten onder liggen bij influencer boxing die maken dat je een boete krijgt als je je terug trekt. Het is denk ik niet zo makkelijk als gewoon in de wilde weg wat roepen omdat je een boek wilt verkopen ofzo.quote:Op woensdag 23 juli 2025 23:08 schreef Grotetijd het volgende:
Is het niet gewoon een publiciteitsstunt? Net als dat het "ik wil dood" van Dennis schijnt te zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |