SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP
inderdaad, die kan best wat hebben. Hij past wel tussen Jan en Roos af en toe in de maffe bende.quote:Op zondag 29 juni 2025 11:34 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ziggy vond ik een erg leuke tafelgast, die mag wel vaker meedoen.
11 juliquote:Op zondag 29 juni 2025 15:06 schreef Discombobulate het volgende:
Wanneer gaan ze boksen? Dat lijkt me wel heel grappig om te zien.
Even zoeken in YT opquote:Op zondag 29 juni 2025 11:34 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ziggy vond ik een erg leuke tafelgast, die mag wel vaker meedoen.
Op YouTube ook.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 11:13 schreef J83 het volgende:
Wel bijzonder dat alle Extra's gewoon op Twitch te bekijken zijn, goede beeldkwaliteit ook!
Dat is de eerdere aflevering met Ziggy neem ik aan? Die ga ik op een later moment ook wel even bekijken.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 11:56 schreef Kickstart het volgende:
[..]
Even zoeken in YT op
"Jan Roos hater Ziggy te gast & Marco Borsato slachtoffer belt Dennis Schouten"
Ja dat is de eerste afleveringquote:Op dinsdag 1 juli 2025 13:18 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat is de eerdere aflevering met Ziggy neem ik aan? Die ga ik op een later moment ook wel even bekijken.
quote:VI-presentator Wilfred Genee en RoddelPraat-presentator Dennis Schouten trokken jarenlang met elkaar op. Tot Wilfred tijdens een radio-uitzending een geheim van Schouten verklapte. Toen ging het flink mis tussen de twee.
Dennis, die mee zou doen aan Expeditie Robinson, had zijn vriend in vertrouwen genomen en verteld dat hij gevraagd was voor het programma. Wilfred ging hier vervolgens mee aan de haal, waardoor Schouten een fikse boete boven het hoofd hing. De kandidaten van het RTL-programma moeten hun deelname namelijk strikt geheim houden.
Schouten – zoals we hem kennen – wilde meteen, toen hij het hoorde, contact opnemen met Wilfred. Toen de VI-man zijn telefoon vervolgens niet opnam, besloot Dennis hem met de grond gelijk te maken via de app: "Ik naar hem gestuurd: ‘Judas, klootzak, mongool, idioot.’ Alles wat je maar kunt bedenken."
Vanaf dat moment begon het moddergooien, en tot op de dag van vandaag is daar nog geen einde aan gekomen. Dennis staat op de zwarte lijst van VI, en Genee wordt af en toe besproken in het YouTube-programma van Schouten. Van vriendschap lijkt dus absoluut geen sprake meer te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |