Henk had nog nooit gehoord van Roddelpraat en schoof alleen aan omdat hij Jan kon. Dat was duidelijk zichtbaarquote:Op donderdag 19 juni 2025 09:09 schreef Paul het volgende:
Apart dat Henk Krol er zat, volgens mij vond hij het niet zo
en Jan was gisteren extra op dreef en scheldend, arme manquote:Op donderdag 19 juni 2025 09:30 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Henk had nog nooit gehoord van Roddelpraat en schoof alleen aan omdat hij Jan kon. Dat was duidelijk zichtbaar
Op telegram & co ook niets.. Jammer.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 07:25 schreef pmponer het volgende:
is het afgelopen met de extra's?
ik zie bij zipportal alleen een deleted wit vak
Telegram staat ie nu wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP
inderdaad, die kan best wat hebben. Hij past wel tussen Jan en Roos af en toe in de maffe bende.quote:Op zondag 29 juni 2025 11:34 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ziggy vond ik een erg leuke tafelgast, die mag wel vaker meedoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |