quote:Op maandag 9 juni 2025 15:14 schreef Zipportal het volgende:
Nog wel steeds de extra op YouTube dus. Ik speciaal Telegram daarvoor downloaden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
Whatsapp, telegram, signal, element, threema je moet connected zijn weet je.quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:08 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Nog wel steeds de extra op YouTube dus. Ik speciaal Telegram daarvoor downloaden...
van Blackberry tot Iphone?quote:Op donderdag 12 juni 2025 22:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Whatsapp, telegram, signal, element, threema je moet connected zijn weet je.
Altijd nog handig voor de vendors van mitamientjes.quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:08 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Nog wel steeds de extra op YouTube dus. Ik speciaal Telegram daarvoor downloaden...
Precies, je kan echt alles makkelijk krijgen, met tikkie betalen en de volgende dag in huis.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 09:58 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Altijd nog handig voor de vendors van mitamientjes.
Heb je er een lekker fapje op gedaan?quote:
Hopelijk is Romeetje bij d'r positieven gekomen en ziet ze het niet zitten om een kind van Dennis op de wereld te zetten en de zorg alleen te moeten dragenquote:
Henk had nog nooit gehoord van Roddelpraat en schoof alleen aan omdat hij Jan kon. Dat was duidelijk zichtbaarquote:Op donderdag 19 juni 2025 09:09 schreef Paul het volgende:
Apart dat Henk Krol er zat, volgens mij vond hij het niet zo
en Jan was gisteren extra op dreef en scheldend, arme manquote:Op donderdag 19 juni 2025 09:30 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Henk had nog nooit gehoord van Roddelpraat en schoof alleen aan omdat hij Jan kon. Dat was duidelijk zichtbaar
Op telegram & co ook niets.. Jammer.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 07:25 schreef pmponer het volgende:
is het afgelopen met de extra's?
ik zie bij zipportal alleen een deleted wit vak
Telegram staat ie nu wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |