Ja wie weet.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 23:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Iedereen op tijd naar bed om uitgerust te zijn voor de grote dag morgen
Jaquote:Op vrijdag 30 mei 2025 23:47 schreef Shii het volgende:
Het is voor een vrijdagavond wel heel vroeg dood hier. Jammer.
Ik denk dat ik toch niet naar die meet gaquote:Op vrijdag 30 mei 2025 23:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Iedereen op tijd naar bed om uitgerust te zijn voor de grote dag morgen
Wat een tegenvaller weerquote:Op vrijdag 30 mei 2025 23:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik denk dat ik toch niet naar die meet ga
En daar kom je nu mee.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 23:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik denk dat ik toch niet naar die meet ga
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 23:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vraag de piloot wel even of hij wil omkeren
Maar hoe ga je de bloemkool bereiden?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 00:01 schreef devzero het volgende:
Even in de koelkast gekeken wat voor groenten ik nog heb, alleen bloemkool. Dat maakt het wel erg makkelijk om te besluiten wat ik ga etenAlleen nog even kijken wat ik er bij ga eten
Weleens uit de oven met tahin gehad?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 00:01 schreef devzero het volgende:
Even in de koelkast gekeken wat voor groenten ik nog heb, alleen bloemkool. Dat maakt het wel erg makkelijk om te besluiten wat ik ga etenAlleen nog even kijken wat ik er bij ga eten
Ik denk dat ik (in stukjes) ga roosteren en dan gelijk ook wat aardappeltjes bij rooster. En waarschijnlijk een stukje visquote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 00:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik denk dat ik (in stukjes) ga roosteren en dan gelijk ook wat aardappeltjes bij rooster. En waarschijnlijk een stukje vis
Nee, maar ik kan het eens proberen. Ik heb altijd tahin in de koelkastquote:Op zaterdag 31 mei 2025 00:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Weleens uit de oven met tahin gehad?
Paar recepten gevonden, maar ik improviseer wel wat. Dank je voor de tipquote:Op zaterdag 31 mei 2025 00:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Weleens uit de oven met tahin gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |