Hier is het inmiddels ook flink donker aan het worden. Hoop dat 't voorbij trekt, hagel heb ik niet zo'n zin in.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
Hapje gegeten met ouders en broer in de stad. Lekker met fietsje op en neer.
Kwartier thuis. Buiten is Armageddon net losgebarsten. Het dondert en het bliksemt en het regent geen meters bier maar hagel.
Oh akelig toetjequote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
Maar goed dat pa het diner betaalde. Ik vond vandaag 3 snelheidsboetes op de mat
Zelfde datum, zelfde weg, telkens drie minuten verschil dus verschillende flitspalen. Dus elk een aparte overtreding.
Domdomdom en gelukkig maar 4 km te hard (cruise control werkt) Evengoed onnodig duur grapje zo.
Sneu geldquote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
Maar goed dat pa het diner betaalde. Ik vond vandaag 3 snelheidsboetes op de mat
Zelfde datum, zelfde weg, telkens drie minuten verschil dus verschillende flitspalen. Dus elk een aparte overtreding.
Domdomdom en gelukkig maar 4 km te hard (cruise control werkt) Evengoed onnodig duur grapje zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoeveel was het opgeteld?Kranplätze müssen verdichtet sein
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Behulpzaam, ditquote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:13 schreef derLudolf het volgende:
Dinsdag dan - op maandag komt alleen rouwpost
De Napoleonsbaan? De weg waar je de volgende paal al kunt zien.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 20:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
Nope. Langs het kanaal. Waar ik weet dat trajectcontrole is maar op tijd thuis zijn voor het Songfestival was belangrijker.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 21:17 schreef z80 het volgende:
[..]
De Napoleonsbaan? De weg waar je de volgende paal al kunt zien.
Op zich is het goed haalbaar alleen hoorquote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:14 schreef Tele6 het volgende:
@:Sarabi ik heb volgens mij gemist waarom jullie aan die festivals meedoen als het logistiek eigenlijk niet haalbaar is
Ik kom er nog op terugquote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:28 schreef Troel het volgende:
[..]
Troeltje kreeg een fruitmand van Rigters en zit in het promofilmpje, Troeltje is er zeker bij en de festivalbaas zei "Je hebt het meer dan verdient! Sterkte en we maken een mooi V.I.P. plekje veur oe op het festival."
Maar ik kan wel even rond vragen bij wat beergeeks hier @:sarabi
Je hebt mijn mail toch? Mail me anders even.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |