Dat is lekker, zo hoort het ookquote:
Hey Bbquote:
Nog plannen nu je een lang weekend hebt?quote:
Hey Bbquote:
Lekker, ben je al wel wat opgeknapt?quote:
Morgen feestje bij iemandquote:Op vrijdag 30 mei 2025 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog plannen nu je een lang weekend hebt?
O dat is fijn Moon. Lekker genieten, langs het strand lopen en je hoofd leegmaken.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 08:46 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja dat wel gelukkig, dus met een beter gevoel op vakantie
EN groot gelijk, de boog kan niet altijd gespannen staan.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 08:47 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Morgen feestje bij iemand
Vandaag wat reparatiewerk aan een machine beloofd.
Maar eerst rustig aan ff
Nog plannen?quote:
Dan hebben ze niet genoeg zon gehad. Heb echt zure aardbeien nog nooit meegemaakt.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar dan nog kunnen ze wel zuur zijn.
Ik moe zeggen dat de aardbeien die ik dit jaar gekocht heb weer wat meer smaak hebben dan de voorafgaande jaren.
Ik ben benieuwd naar de mijne als ze mooi rood zijn hoe ze smaken
Had je verteld toch, vanaf dan de maandag een hele dag werken?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 08:47 schreef Pinnenmutske het volgende:
Mijn nieuwe regeling begeleid werk gaat in op 16 juni
Ja echt zin in !quote:Op vrijdag 30 mei 2025 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is fijn Moon. Lekker genieten, langs het strand lopen en je hoofd leegmaken.
Nieuwe energie opzuigen en herboren terug komen
Ook niet uit de winkel?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 08:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan hebben ze niet genoeg zon gehad. Heb echt zure aardbeien nog nooit meegemaakt.
Zo is datquote:Op vrijdag 30 mei 2025 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
EN groot gelijk, de boog kan niet altijd gespannen staan.
Lekker op je gemakje wakker worden
Texel is een van de eilanden waar ik nog nooit ben geweest.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 08:48 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Maandag ga ik naar Texel tot vrijdag
Echt een aanrader! zeker een keer doenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 08:49 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Texel is een van de eilanden waar ik nog nooit ben geweest.
Fijne vakantie
Het weer ziet er ook redelijk uit, wat dat betreft maar goed dat je niet afgelopen week daar was.quote:
Ja maar ik had 2 juni verwacht.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had je verteld toch, vanaf dan de maandag een hele dag werken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |