SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Same shit, different day
SC hopper present
Was vandaag ook al heerlijkquote:Op donderdag 29 mei 2025 22:56 schreef Haags het volgende:
Dat vooruitzicht van uitslapen op een vrijdag
Fijn weekend alvastquote:Op donderdag 29 mei 2025 22:56 schreef Haags het volgende:
JAA!!quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:56 schreef Haags het volgende:
alle 4?quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Morgen heb ik ze alle 4 eindelijk compleet haha. [ link | afbeelding ]
Ja is meer wat voor 4E om de lapo te hebben en in paniek geen TT wetenquote:Op donderdag 29 mei 2025 22:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Achterlijke binnenkomer, wist acuut geen TT
quote:Op donderdag 29 mei 2025 23:01 schreef mschol het volgende:
[..]
alle 4?
sorry beetje out of date qua lego collectie atm
Ik heb gewoon altijd een TT, hoorquote:Op donderdag 29 mei 2025 23:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja is meer wat voor 4E om de lapo te hebben en in paniek geen TT weten
Ja, vaak een beetje apart, maar het is er in ieder geval wel eentjequote:Op donderdag 29 mei 2025 23:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb gewoon altijd een TT, hoor
Het is niet snel goed hequote:Op donderdag 29 mei 2025 23:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, vaak een beetje apart, maar het is er in ieder geval wel eentje
Ik dacht even dat het prijzen waren die er onder staan.quote:
Nou ja, jij hebt vaak nogal, eehm, unieke TT'squote:
"500 gram stiek (want het ook wil ook wat) tijdens de hakkenlooples en dan de halve marathon doen, met een vanilleglas op je hoofd laten balanceren."quote:
Je bent zelf nogal, eehm, uniek.quote:Op donderdag 29 mei 2025 23:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ja, jij hebt vaak nogal, eehm, unieke TT's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |