Ik kan dit beamen.quote:
Nou nou.quote:
Sow.quote:
Ik denk dat het ministerie van Faber inmiddels aan de champagne zit. Wat zullen die blij zijn dat ze verlost zijn van die incompetente kampbewaakster.quote:
Nooit meer Faber.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:53 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik denk dat het ministerie van Faber inmiddels aan de champagne zit. Wat zullen die blij zijn dat ze verlost zijn van die incompetente kampbewaakster.
Maar gelukkig kunnen we wel 130 op de Afsluitdijkquote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Nooit meer Faber.
Nooit meer Agema.![]()
Nooit meer die boerentrien!
En op 123 meter op de A7 in Oost-Groningen net voor de grens.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:59 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Maar gelukkig kunnen we wel 130 op de Afsluitdijk
Met gierende banden de grens over!quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:00 schreef Q. het volgende:
[..]
En op 123 meter op de A7 in Oost-Groningen net voor de grens.
Dat doen ze alleen bij Emmen, De Lutte en Arnhem.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Vervolgens wel 10 minuten bij de Duitse grenscontrole vast staan.
Gewoon weer op GEERT stemmen, dan gaat ons machtige Neerlandsche leger onze grenzen beschermen tegen BUITENLANDERS. Niemand meer naar binnen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:11 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat doen ze alleen bij Emmen, De Lutte en Arnhem.
Nieuweschans is zelfs voor de Pruus te ver weg, daar kun je vol gas doorjagen
Niet dat ik dagelijks de grens overga maar ben nog niet gecontroleerd bij Arnhem.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:11 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Poetin op de verkiesbare lijst klinkt wel een beetje als een stunt hoor.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:14 schreef Q. het volgende:
Mijn wappiecollega meldt trots dat ie de volgende ronde op Forum gaat stemmen.Kan je net zo goed direct op Poetin gaan stemmen, middle man er tussenuit halen.
Ik heb wel de controles gezien, maar tot op heden steeds doorgewuifd.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet dat ik dagelijks de grens overga maar ben nog niet gecontroleerd bij Arnhem.
Bestaat die FvD nog ja?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:14 schreef Q. het volgende:
Mijn wappiecollega meldt trots dat ie de volgende ronde op Forum gaat stemmen.Kan je net zo goed direct op Poetin gaan stemmen, middle man er tussenuit halen.
Bij Venlo ook wel vaker in de wachtrij mogen staan btw.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:11 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb maanden geleden 1x de vergissing begaan bij De Lutte de grens over te gaan. Kwartier file.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet dat ik dagelijks de grens overga maar ben nog niet gecontroleerd bij Arnhem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |