Oh jawel. Die ene die toen ineens dat ene deed. Weet je wel?quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eeh nee ik weet even niet wie dat is
O die!quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh jawel. Die ene die toen ineens dat ene deed. Weet je wel?
Nou die is dus niet meer vrijgezel of toch wel.quote:
Oh plaat! Had die daarna niet al een andere username?quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:39 schreef CherryLips het volgende:
Plato1980 was het. Maar die is al 14 jaar niet op Fok geweest dus ik hoop dat ie blij en gelukkig en gezond is en niet dood.
Die memo heb ik gemist.quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:41 schreef DeZwabber het volgende:
Dat is wel hoe het werkt. Als je niet meer single ben moet je van Fok af.
quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh plaat! Had die daarna niet al een andere username?
O ja, Me-Mo mag hier dan ook niet meer komenquote:Op donderdag 29 mei 2025 22:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die memo heb ik gemist.
Doei dan maar he
Je was okayquote:Op donderdag 29 mei 2025 22:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die memo heb ik gemist.
Doei dan maar he
Ik besef me net dat volgens die logica, de mensen die ooit geprobeerd hebben om mij te koppelen, mij eigenlijk weg willen hebben.quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja, Me-Mo mag hier dan ook niet meer komen
quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:41 schreef DeZwabber het volgende:
Dan hoop ik dat je ooit oprotquote:Op donderdag 29 mei 2025 22:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik besef me net dat volgens die logica, de mensen die ooit geprobeerd hebben om mij te koppelen, mij eigenlijk weg willen hebben.
Deze grap backfiret wel een beetje nu. Denk ik.quote:Op donderdag 29 mei 2025 23:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je ooit oprotvoor je eigen bestwil
Bedoelde meer dat ik hoopte dat je iemand vindt waardoor je dan hier niet meer postquote:Op donderdag 29 mei 2025 23:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Deze grap backfiret wel een beetje nu. Denk ik.
quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja, Me-Mo mag hier dan ook niet meer komen
Plato ken ik ook nog ja.quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:39 schreef CherryLips het volgende:
Plato1980 was het. Maar die is al 14 jaar niet op Fok geweest dus ik hoop dat ie blij en gelukkig en gezond is en niet dood.
Dat is niet de echte plato hč?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 06:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Plato ken ik ook nog ja.
Jezus ik ben oud.
Gnorf.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 08:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Slechts een schaduw op de muur van een grot.
Lekker heurquote:
Jij welquote:Op vrijdag 30 mei 2025 11:43 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Had ik ook wel verdient dacht ik zo.
Ben er aan toequote:
Diep.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 08:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Slechts een schaduw op de muur van een grot.
Over wiens grotje hebben we het?quote:
Die van Anouk?quote:
Zo diep vind ik het niet.quote:
Gij vuige vunz.quote:
Heb je trappen in huis? Paar keer op en neer.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:38 schreef Dr_Flash het volgende:
5145 stapjes. En de schoenen zijn al uit. En het bier is al open. Hoe ga ik ooit nog aan de 8000 komen voor vandaag?![]()
Stay tuned!
Nou nou.quote:
quote:
quote:
A plague on all your housesquote:
A curse upon yours!quote:
Die is er al lang hoor, wees niet bangquote:
Ja, die heb ik erop gezetquote:Op vrijdag 30 mei 2025 17:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die is er al lang hoor, wees niet bang
Geloof niet dat het heel veel indruk maakt als ik iets zegquote:
Onder oudgedienden zal het wel meevallen jaquote:Op vrijdag 30 mei 2025 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geloof niet dat het heel veel indruk maakt als ik iets zeg
quote:
Ik keek naar een plaatje van een grot.quote:
quote:
Jaja. Uhu. Dat zal het zijnquote:
7291 inmiddels. Kan nog.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:38 schreef Dr_Flash het volgende:
5145 stapjes. En de schoenen zijn al uit. En het bier is al open. Hoe ga ik ooit nog aan de 8000 komen voor vandaag?![]()
Stay tuned!
Schande!quote:Op vrijdag 30 mei 2025 18:04 schreef Elvi het volgende:
Ik was gisteren sinds hele lange tijd weer eens in Rotterdam en ik wist de weg gewoon niet meer
Hey, neuken? Is nooit een hele goede dutch directness geweesrquote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Godverdomme ik word echt zo moe van mensen die niet met Dutch Directness kunnen omgaan
Nou ja Nederlanders zijn wel de laatsten geweest die hier een probleem mee haddenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:56 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hey, neuken? Is nooit een hele goede dutch directness geweesr
Nee.quote:
Toch niet zo oud dat ze op schoot moeten?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:49 schreef Barbusse het volgende:
M'n nichtje komt morgen op bezoek. Met d'r vriendje. [ afbeelding ] Seven hells wat voel ik me oud
Mooie schoenen. Neuken?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 20:56 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hey, neuken? Is nooit een hele goede dutch directness geweesr
Wutquote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Toch niet zo oud dat ze op schoot moeten?
quote:
Jeetje.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, het is aan de overkant weer gezellig. Nou doei he
0 loyaliteitquote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, het is aan de overkant weer gezellig. Nou doei he
Faxiequote:
Mijn neefje wordt in december 16.. Tijd vliegt echt....quote:Op zaterdag 31 mei 2025 09:49 schreef Barbusse het volgende:
M'n nichtje komt morgen op bezoek. Met d'r vriendje. [ afbeelding ] Seven hells wat voel ik me oud
Jij komt tenminste altijd weer opdagen.quote:
Faxieeeeequote:
Maar dan ook echtquote:Op zondag 1 juni 2025 21:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mijn neefje wordt in december 16.. Tijd vliegt echt....![]()
quote:
quote:
Tja 👎🏻quote:
quote:
Zat ook een lang weekend tussen natuurlijk.quote:
Wel 24h.quote:
Helaas wel ja. Moet ik weer verlofuren in gaan zetten. Niet dat ik daar een tekort aan heb, maar toch.quote:Op maandag 2 juni 2025 11:19 schreef CherryLips het volgende:
En dan is het gedaan met die domme vrije dagen steeds.
Helaas 25 december weer zo'n stomme gratis vrije dag.quote:Op maandag 2 juni 2025 11:19 schreef CherryLips het volgende:
Sadquote:Op maandag 2 juni 2025 11:19 schreef CherryLips het volgende:
Jeetje wat een luizenbaantje heb jij zeg...quote:Op maandag 2 juni 2025 11:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Helaas 25 december weer zo'n stomme gratis vrije dag.
IK WIL GEWOON WERKEN!!
Zulks is het leven.quote:Op maandag 2 juni 2025 11:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jeetje wat een luizenbaantje heb jij zeg...
GA EENS WERRUKUH JIJ!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |