Ik maak in mijn vrije tijd een ranglijst op basis van expected goals per wedstrijd (dit vindt de gebande @GurneyIsBestOke leuk), en dan kom ik onironisch hier op uit:quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is te zien dat dit Willem II wel een toevoeging is aan de Eredivisie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ESPN is gewoon gratis te ontvangen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:15 schreef Halcon het volgende:
[..]
Tering wat een hoop vertraging heeft IPTV.
Lekker binnen getikt door die Willem II-er.
Ach, Stijn.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Willem II gaat de eerste club in acht jaar worden die zich handhaaft via de nacompetitie. Lopen niet in het mes, blijven compact. En Telstar heeft helemaal geen verrassing in zijn spel.
Willem Tweetquote:
quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:48 schreef Paul het volgende:
Telstart wint dit nog
- Paul, winnaar FOK!Toto2025-
quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik maak in mijn vrije tijd een ranglijst op basis van expected goals per wedstrijd (dit vindt de gebande @:gurneyisbestoke leuk), en dan kom ik onironisch hier op uit:Ach, Gurney.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Ik maak in mijn vrije tijd een ranglijst op basis van expected goals per wedstrijd (dit vindt de gebande @:gurneyisbestoke leuk), en dan kom ik onironisch hier op uit:Zoals ze 'm nu ook weer binnen tikten. Halve kans hebben ze genoeg aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Ik maak in mijn vrije tijd een ranglijst op basis van expected goals per wedstrijd (dit vindt de gebande @:gurneyisbestoke leuk), en dan kom ik onironisch hier op uit:Hoe bereken je dat bij bijvoorbeeld 1,4-0,7? Is dat een gelijkspel of een overwinning voor de ploeg met 1,4?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ik heb niet eens kabel tv of hoe dat tegenwoordig heet.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
ESPN is gewoon gratis te ontvangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |