Mwoah, dan gaat het hier niet enkel over dieren die op hun eigen ontlasting lijken iig.quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wordt het een stuk gezelliger van.
Ja, thanks alvast.quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zal ze opsturen in een bakje met wat luchtgaatjes
Ok.quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Mwoah, dan gaat het hier niet enkel over dieren die o hun eigen ontlasting lijken iig.
Stel je aan.quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Mwoah, dan gaat het hier niet enkel over dieren die op hun eigen ontlasting lijken iig.
Graag gedaanquote:
Pluizige en piepende poep.quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ok.
Geen idee wat hier staat, maar het zal wel.
Je kent me al langer zie ik.quote:
Op pootjes.quote:
Het hoeft niet in m’n hart.quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waar het hart vol van is, bladiebladiebla
Hoi MK
Wel fijn dat je aangeeft wat je voorkeuren zijn.quote:
Met de achterpootjes naar achterenquote:
Of als een croissant.quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met de achterpootjes naar achteren
Ja, dat is zo schattigquote:
Dat ken ik niet.quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Of dat ze naast elkaar in slaap vallen
quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op kantoor liep laatst een grote rond. Die hoorde je gewoon over de vloer lopen.
quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Mwoah, dan gaat het hier niet enkel over dieren die op hun eigen ontlasting lijken iig.
quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op kantoor liep laatst een grote rond. Die hoorde je gewoon over de vloer lopen.
Gelukkig maar dat ik nu weer een kat heb.quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Trippel trippel en dan keer vier, want veel pootjes.
0.1 secondelijmquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |