O hier geen onweer. Heb net nog heerlijk op een terras zitten etenquote:
Als het maar geen te harde knallen zijn in de nachtquote:
Hier ook niet, maar is wel fijn in de avond met regenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 18:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O hier geen onweer. Heb net nog heerlijk op een terras zitten eten
Ja zeker voor de natuur.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 18:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hier ook niet, maar is wel fijn in de avond met regen
Ik hou er wel vanquote:Op vrijdag 30 mei 2025 18:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Als het maar geen te harde knallen zijn in de nacht
Mijn killerparkiet houd ook van harde knallen.quote:
Die kan ik op twee manieren interpreterenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn killerparkiet houd ook van harde knallen.
Hebben jullie daar een speciale kamer voor?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn killerparkiet houd ook van harde knallen.
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die kan ik op twee manieren interpreteren
Laten we het maar snel over iets anders hebben.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hebben jullie daar een speciale kamer voor?
En hoe leg je het de volgende dag uit op je werk?
Beter misschien jaquote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
Laten we het maar snel over iets anders hebben.
Kom, laten we dat niet doen en begin jij maar met vertellenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
Je maakt hem ook verlegenquote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
Ik zag net live een zoon met zn HipHop Daddy Ice-TBekijk deze YouTube-video bellen ... zonder muntjes dat wel, maar wel beeldquote:Op vrijdag 30 mei 2025 22:57 schreef marcb1974 het volgende:
Best grappig zo'n serie uit de jaren 80.
Nog munttelefoons om mee te bellen
Hey GOAquote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 07:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey GOAja lekker, daar zeg ik geen nee tegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |