Ranjaquote:Op donderdag 29 mei 2025 18:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Achja vroeger had je idd alleen koffie, thee en water oja en cola
Succes met je uitdagingenquote:Op donderdag 29 mei 2025 18:22 schreef bondage het volgende:
Gaat weer lekker, ook met VM's die uit staan kan ik ze niet verwijderen. Dan maar de host herstarten en hopen dat het werkt. Wordt anders weer een mooie uitdaging.
Ook wel lekkerquote:
Minder in een glas doenquote:
Wat een gedoe allemaal zegquote:Op donderdag 29 mei 2025 18:33 schreef bondage het volgende:
Herstart van de host heeft natuurlijk niet geholpen... Heb een artikeltje hierover gevonden (komt blijkbaar vaker voor) maar dat vereist wel dat ik eea op de host moet doen en gezien mijn laatste auto backup gefaald is moet ook dat eerst handmatig voordat ik dingen stuk maak en het niet meer kan herstellen.
Nog even geduld dus.
En die tips moet je in je zak stekenquote:
Oei. Succes!quote:Op donderdag 29 mei 2025 18:33 schreef bondage het volgende:
Herstart van de host heeft natuurlijk niet geholpen... Heb een artikeltje hierover gevonden (komt blijkbaar vaker voor) maar dat vereist wel dat ik eea op de host moet doen en gezien mijn laatste auto backup gefaald is moet ook dat eerst handmatig voordat ik dingen stuk maak en het niet meer kan herstellen.
Nog even geduld dus.
Succes!quote:Op donderdag 29 mei 2025 18:33 schreef bondage het volgende:
Nog even geduld dus.
Oeps.quote:Op donderdag 29 mei 2025 18:34 schreef bondage het volgende:
[..]
Dank, komt vast wel goed. Ben slechts een beetje stoned dus wat kan er mis gaan
quote:
In een bus?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |