Ik denk ik doe het maar want sinds Justin vakantie heeft is hij een beetje laks geworden.quote:
Geen probleem, even melden voordat er straks paniek uitbreekt. Het komt weer terug maar weet niet hoe lang dit gaat duren.quote:
Daar is het vakantie voorquote:Op donderdag 29 mei 2025 18:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik denk ik doe het maar want sinds Justin vakantie heeft is hij een beetje laks geworden.
Ik ook niet, maar ik keek in het gangpad waar dit soort drinken stondquote:
Is dat zo? Volgens mij heeft ie het nog wel tegen mij gezegdquote:Op donderdag 29 mei 2025 18:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik denk ik doe het maar want sinds Justin vakantie heeft is hij een beetje laks geworden.
Zo ontdek je nog eens watquote:Op donderdag 29 mei 2025 18:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik keek in het gangpad waar dit soort drinken stond
Laat maar gewoon uitstaan.quote:Op donderdag 29 mei 2025 18:15 schreef bondage het volgende:
[..]
Geen probleem, even melden voordat er straks paniek uitbreekt. Het komt weer terug maar weet niet hoe lang dit gaat duren.
quote:Op donderdag 29 mei 2025 18:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is dat zo? Volgens mij heeft ie het nog wel tegen mij gezegd
Dan is het goed.quote:Op donderdag 29 mei 2025 18:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is dat zo? Volgens mij heeft ie het nog wel tegen mij gezegd
Wat ze toch verzinnenquote:Op donderdag 29 mei 2025 18:14 schreef Lovely het volgende:
En dit drinken had ik er bij, had ik gekocht van de week bij de appie
[ afbeelding ]
Een opvouwbare oled tv zag ik net.quote:
Staan best veel van die apartje drankjesquote:
En anders moet jij die rol maar over nemenquote:
Achja vroeger had je idd alleen koffie, thee en water oja en colaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |