eens. Wel transfervrij en je weet wat je binnen haalt. Ook op een vleugel of op 10 wel van waarde nog denk ik.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben er niet zo voor, al opperde iemand eerder hier hem als spits, dat zou nog wel kunnen.
…..quote:“Waar ik vooral verder op wil gaan bouwen? De discipline, een bepaalde togetherness... Je ziet echt een team staan en dat is iets waar ik en wij voor staan. Dat zijn dingen die je terug hebt gezien en daar willen we op voortborduren.”
Jaap en Sjon, gegarandeerdsuccesquote:Op zaterdag 31 mei 2025 15:55 schreef PowerLoungen het volgende:
Ook nog een poging gedaan bij mokerdomme Jaap als assistent .
Niets, maar niemand wil nu naar Ajax als trainer. Kunt alleen maar mislukkenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:47 schreef Red_85 het volgende:
Fijn dat het vroeg bekend is voor de duidelijkheid...
...Maar
...
.... maar kommop! Heitinga en Keizer. 2 niet bepaald heldere lichten, gewogen en al te licht bevonden.
Wat maakt nu dat ze beter zijn?
Klopt dat? Hebben ze een echte kans gehad?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:47 schreef Red_85 het volgende:
eitinga en Keizer. 2 niet bepaald heldere lichten, gewogen en al te licht bevonden.
Wat is er precies ‘walgelijk’?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 17:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klopt dat? Hebben ze een echte kans gehad?
En zeker Heitinga heeft toch als assistent mooie stappen kunnen maken.
Ben benieuwd of ze het gaan waarmaken.
Maar meegaan in de bijna walgelijke tendens hier
Van Persie heeft langer met Slot gewerkt, dat gaat de doorslag gevenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Nou Heitinga en Keizer, een keuze voor stabiliteit en plek 2-5. In principe 3-5 maar Feyenoord heeft een ongeveer even helder licht dus dat zal allemaal dicht bij elkaar gaan liggen.
Alles draait om Slot in het hedendaagse Nederlandse voetbalquote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Persie heeft langer met Slot gewerkt, dat gaat de doorslag geven
Ze hebben beiden met Slot gewerkt, dan is kwartfinale Champions League zowat gegarandeerd.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 16:47 schreef Red_85 het volgende:
Fijn dat het vroeg bekend is voor de duidelijkheid...
...Maar
...
.... maar kommop! Heitinga en Keizer. 2 niet bepaald heldere lichten, gewogen en al te licht bevonden.
Dit kan echt, echt, echt nietquote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:18 schreef Caland het volgende:
[..]
[ x ]
Iedereen wil een vleugje Arne. Wat channant
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |