Wees niet bang, af gaan we sowieso.quote:Op donderdag 29 mei 2025 17:28 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Zou ook stom zijn niet gebruik te maken van zijn opleving dit seizoen. Je zal toch ergens van moeten investeren om niet af te gaan in de CL.
In de CL doe ik gewoon mee aan de coefficient polonaise. Dus dat sta ik zelfs niet toe bij Ajax.quote:Op donderdag 29 mei 2025 17:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wees niet bang, af gaan we sowieso.
Lopen bij Celta en Rayo wel een paar haalbare trainers om die goed zouden passen. Xavi is wellicht te porren voor Ajax. Roger Schmidt is beschikbaar evenals Marco Rose. Simones is interessanter dan Heitinga eerlijk gezegd. Will Still was ook wel interessant maar die zit weer in Engeland. Oosting of Ron Jans.quote:Op donderdag 29 mei 2025 16:14 schreef mitt het volgende:
[..]
Jij als kenner kan er vast zo 10 opnoemen
dat ze met deze trainers in zee gaan zegt me dat er weinig interessants gehaald gaat worden, wat meer eigen jeugd erin, al had ik nou niet het idee dat er het afgelopen seizoen jonge spelers waren die onterecht niet mee deden.quote:Op donderdag 29 mei 2025 15:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat klopt, maar je wil ze ook geen spelers in de maag splitsen waar ze geen vertrouwen in hebben
Wel een klein verschilletje dat ze het daar pas doen nadat de titel binnen is.quote:
Maar maar...quote:Op donderdag 29 mei 2025 17:59 schreef Wotte het volgende:
[..]
Lopen bij Celta en Rayo wel een paar haalbare trainers om die goed zouden passen. Xavi is wellicht te porren voor Ajax. Roger Schmidt is beschikbaar evenals Marco Rose. Simones is interessanter dan Heitinga eerlijk gezegd. Will Still was ook wel interessant maar die zit weer in Engeland. Oosting of Ron Jans.
Hoeveel heb ik er dan?
Je moet echt Mislintat wanbeleid voeren wil het afgestraft worden, maar ook met Farioli zou je het volgend seizoen moeilijk hebben omdat de rotzooi nog niet volledig opgeruimd is.quote:Op donderdag 29 mei 2025 15:27 schreef -XOR- het volgende:
Het vervelende is ook dat in deze middelmatige competitie van 18 clubs dit soort wanbeleid ook niet wordt afgestraft aangezien er maar 1 andere topclub is en de rest er geen kut van kan.
quote:Met John Heitinga kiest Ajax voor een trainer die dicht in de buurt staat van de clubcultuur. Hij houdt van balbezit, hoge druk op de helft van de tegenstander en het inpassen van jeugd. Alleen toont zijn eerdere periode als interim aan dat dit geen garantie is voor succes. Met een betere selectie dan de huidige groep pakt Heitinga minder punten dan Feyenoord en PSV. Het aanvalsspel is tegen sterkere tegenstanders vaak fantasieloos en achterin oogt de organisatie broos, tegen teams met de kwaliteit om te ontsnappen aan de hoge pressie. De keuze voor Heitinga kan niet gebaseerd zijn op de onderliggende data uit zijn eerste periode, want die zijn slechter dan onder voorganger Alfred Schreuder.
De combinatie met Marcel Keizer geeft aanknopingspunten om te denken dat het aanvalsspel beter kan worden georganiseerd dan de vorige keer onder Heitinga. Zoals hij op defensief vlak mogelijk heeft bijgeleerd onder David Moyes en Arne Slot. Sowieso is het instapmoment dit keer beter, omdat Heitinga de kans krijgt om zijn visie in te slijpen tijdens een voorbereiding. Zijn tweede kans als hoofdtrainer bij Ajax gaat vooral aantonen of hij een snelle leerling is.
https://www.vi.nl/pro/ana(...)ste-periode-bij-ajax
Niet voor niets wilden ze eigenlijk gewoon Keizertje. Schijtinga is als jongen van de club gewoon de bliksemafleider.quote:Op donderdag 29 mei 2025 19:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De Pieter Zwart-analyse is uit.
[..]
Schijtinga, je zal vast trots zijn.quote:Op donderdag 29 mei 2025 19:03 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Niet voor niets wilden ze eigenlijk gewoon Keizertje. Schijtinga is als jongen van de club gewoon de bliksemafleider.
Ravioli vond ik ook al zo sterk.quote:Op donderdag 29 mei 2025 21:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Ondertussen in iedere post Heitinga mokerdom noemen en dan zelf met Schijtinga komen.
Zijn moeder rook en dronk tijdens zijn zwangerschap kan die verder niet veel aan doenquote:Op donderdag 29 mei 2025 20:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Schijtinga, je zal vast trots zijn.
Over grenzeloze domheid gesproken.quote:
Volkomen kalm in tegenstelling tot bepaalde users in dit topicquote:
Wilde je nog wat nuttigs bijdragen aan het Ajax topic behalve dit?quote:
quote:
quote:
Erg sterk.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |