ja maarja, ik wil eigenlijk geen kraanwater gebruiken om te sproeien. Dit is echt onmogelijk met deze droogtes. Mn regentonnen zijn nu bijna vol (400 liter), die zijn binnen een week leeg als het 20+ graden is.quote:Op donderdag 29 mei 2025 16:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Volgende week kan er nog wat vallen.
Dat is wel beetje scheef maar meer dan letten op je eigen verbruik kun je niet doen helaassssquote:Op donderdag 29 mei 2025 16:31 schreef CherryLips het volgende:
Je hebt nu reclames dat je 's avonds minder elektriciteit moet verbruiken, dat we niet massaal om zes uur de kookplaat en wasmachine aanzetten en de auto opladen.
Nieuw kantoor hier in de straat: dag en nacht alle lampen en computerschermen aan én een of ander enorm beeldscherm met daarop een waterval. Nee, gaat goed komen.
quote:Op donderdag 29 mei 2025 16:31 schreef CherryLips het volgende:
Het is nieuw maar ik heb er nog niemand zien zitten werken.
jij bent heel duurzaamquote:Op donderdag 29 mei 2025 16:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja maarja, ik wil eigenlijk geen kraanwater gebruiken om te sproeien. Dit is echt onmogelijk met deze droogtes. Mn regentonnen zijn nu bijna vol (400 liter), die zijn binnen een week leeg als het 20+ graden is.
Zo'n regenton geeft je wel heel duidelijk inzicht in je eigen verbruik, dat is fijn
In Polen staat midden in het land de grootste steenkoolcentrale ter wereld waardoor de levensverwachting van half Europa naar beneden gaat, neergezet met Europese subsidie terwijl wij rozijntjes allemaal zo onze best doen om te deugen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 16:31 schreef CherryLips het volgende:
Je hebt nu reclames dat je 's avonds minder elektriciteit moet verbruiken, dat we niet massaal om zes uur de kookplaat en wasmachine aanzetten en de auto opladen.
Nieuw kantoor hier in de straat: dag en nacht alle lampen en computerschermen aan én een of ander enorm beeldscherm met daarop een waterval. Nee, gaat goed komen.
Ik gebruik al maar de helft van wat gemiddeld 1 persoon gebruikt dus ik trek me daar eigenlijk niks van aan.quote:Op donderdag 29 mei 2025 16:31 schreef CherryLips het volgende:
Allemaal de schuld van wokus pokus!quote:Op donderdag 29 mei 2025 16:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In Polen staat midden in het land de grootste steenkoolcentrale ter wereld waardoor de levensverwachting van half Europa naar beneden gaat, neergezet met Europese subsidie terwijl wij rozijntjes allemaal zo onze best doen om te deugen.
Gewoon dom en angstig beleid.quote:Op donderdag 29 mei 2025 16:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van wokus pokus!
Dat viel mij ook al op. En vooral het aantal coverbands op grote festivals, terwijl de 'echte' band ook nog gewoon muziek maakt? Geef me die echte band?quote:Op donderdag 29 mei 2025 16:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat is het trouwens met die overvloed van festivals met coverbands tegenwoordig
Temu festivalsquote:Op donderdag 29 mei 2025 16:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Op coverbands komt een heel specifiek soort mensen af, soort SBS6 ontmoet de huisje op wielenmensen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 16:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Morgen staat hier in de achtertuin Marco Schuitmakerquote:Op donderdag 29 mei 2025 16:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op coverbands komt een heel specifiek soort mensen af, soort SBS6 ontmoet de huisje op wielenmensen.
Een energietransitie is goed maar met zulk paniekvoetbal strijk je de goegemeente tegen de haren in.quote:
Vies plakweerquote:Op donderdag 29 mei 2025 16:59 schreef Nattekat het volgende:
Begint weer heerlijk benauwd te worden.
Golden Circle kaarten liggen al klaar zeker?quote:Op donderdag 29 mei 2025 16:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Morgen staat hier in de achtertuin Marco Schuitmaker
hier ook jaquote:Op donderdag 29 mei 2025 16:59 schreef Nattekat het volgende:
Vanmiddag met rondje lopen hier gelukkig nog niet echtquote:Op donderdag 29 mei 2025 16:59 schreef Nattekat het volgende:
Daarna even backstage.quote:Op donderdag 29 mei 2025 17:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Golden Circle kaarten liggen al klaar zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |