Ze kan beter huisje in Den Bosch gaan kopen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 16:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Welkom terug in de multiculturele samenleving.
Veel en veel te koud hier en hier in het straatbeeld lijkt het alsof Neftertiti opgestaan is.quote:Op donderdag 29 mei 2025 16:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze kan beter huisje in Den Bosch gaan kopen.
Niets.quote:
quote:Op donderdag 29 mei 2025 16:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Veel en veel te koud hier en hier in het straatbeeld lijkt het alsof Neftertiti opgestaan is.
Dan klopt het toch ook?quote:Op donderdag 29 mei 2025 16:16 schreef Ama het volgende:
Telefoon: mogelijk regen in het komende uur.
Nou gelukkig dat het nog niet aan het regenen was....!
Komt toch niks meer aan?quote:Op donderdag 29 mei 2025 16:16 schreef Ama het volgende:
Telefoon: mogelijk regen in het komende uur.
Nou gelukkig dat het nog niet aan het regenen was....!
Uhmquote:Op donderdag 29 mei 2025 16:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van die friemels die op ongezonde tongen groeien.
Oh het ergste lijkt wel voorbij inderdaad.quote:Op donderdag 29 mei 2025 16:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Komt toch niks meer aan?
gaan we de droogte weer in? ik vind het een goede deal als het 's nachts blijft regenenquote:Op donderdag 29 mei 2025 16:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh het ergste lijkt wel voorbij inderdaad.
Ik had het toevallig ook even voor je post gevonden op YT Jaquote:Op donderdag 29 mei 2025 14:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wist je dat de versie die wij kennen (van Jop) een cover is, origineel is het een Vlaamse plaat
Bekijk deze YouTube-video
Niet dat dat het heel veel beter maakt
Hoop het niet dat we de droogte weer in gaan. De natuur kan nog wel wat vocht gebruiken.quote:Op donderdag 29 mei 2025 16:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
gaan we de droogte weer in? ik vind het een goede deal als het 's nachts blijft regenen
Ik hoop het ook niet. De regen lijkt veel maar dat is het natuurlijk niet met de droogte die we nu al hebben gehadquote:Op donderdag 29 mei 2025 16:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoop het niet dat we de droogte weer in gaan. De natuur kan nog wel wat vocht gebruiken.
Idd, grondwaterstand is echt nog niet op peil.quote:Op donderdag 29 mei 2025 16:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik hoop het ook niet. De regen lijkt veel maar dat is het natuurlijk niet met de droogte die we nu al hebben gehad
Ik heb besloten dat ik mn grasveld niet ga bewateren, gras komt altijd goed. Ja ziet er niet uit maar mag hopen dat het waterverbruik belangrijker wordt gevonden dan hoe een grasveldje er uit zietquote:Op donderdag 29 mei 2025 16:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Idd, grondwaterstand is echt nog niet op peil.
Volgende week kan er nog wat vallen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 16:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
gaan we de droogte weer in? ik vind het een goede deal als het 's nachts blijft regenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |