Iets zegt me dat er geen goede uitkomst was. Ik baal er wel van dat Dennis en ook Stefan het hele hottub verhaal hebben opgeblazen en de echte reden dus seks was of niet genoeg contact of te weinig overeenkomsten.quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:51 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Wel bizar, je bent dus boos, denkt waarschijnlijk: dan ga ik er voor want als hij het afwijst dan kap ik er mee? Viel tegen en klaar?
Ook wel raar dat ze van het programma langer in die hottub moesten.
Het zijn eenvoudigweg allebei aandachtshoeren. Ze willen allebei de dominante partij zijn en dat gaat niet.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 23:02 schreef W00fer het volgende:
Eigenlijk is het wel jammer dat Olof nu in diverse interviews gaat zitten zeuren dat het zo kut was MAFS, terwijl Femke in Dubai en Sevilla loopt te feesten met de jetset. Of het nu fake is of niet, zij maakt een feestje ervan.
Achteraf huilen is wel een beetje sneu ergens.
https://www.omroepbrabant(...)ring/4664839/VRIJDAG
Vanaf 16 min
Zelfde categorie als die rij instructrice en die blonde man toen een paar seizoenen geleden.quote:Op zondag 1 juni 2025 18:14 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Het zijn eenvoudigweg allebei aandachtshoeren. Ze willen allebei de dominante partij zijn en dat gaat niet.
Je vergeet de vloggers. De Bellinga’s enzoquote:Op maandag 2 juni 2025 01:11 schreef W00fer het volgende:
Je moet iets als je relevant wilt blijven natuurlijk. Ik snap ook niet waarom de dame in deze reportage, bekend van BzV (opzich een keurig programma) gaat influencen. Kun je dan echt niks beters dan de graaicommercie sponsoren met nog meer troep verkopen?
Influencen en OnlyFans, Semi BN'er zijn en Dropshipper. Het zijn allemaal beroepen die op de een of andere manier bakken geld binnen halen en een product zijn van de moderne maatschappij, maar wat voegt het toe aan de ontwikkeling van de mensheid in goede zin?
Vroeger was je gewoon kandidaat en daarna ging je door met je leven als vuilnisman, schooljuf of allround medewerker op de kaasafdeling. Tegenwoordig moet alles hip zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |