KOmt omdat iedereen in FB zit te scquote:Op donderdag 29 mei 2025 11:54 schreef Paul het volgende:
[..]
komt omdat kree dts boycot, kan ik meer puntjes pakken
Waar moet ik dan met mijn dronken kop monologen houden des nachts?quote:
KSC?quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Waar moet ik dan met mijn dronken kop monologen houden des nachts?
Open je dronken-monologen-topic. Net als kree.quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Waar moet ik dan met mijn dronken kop monologen houden des nachts?
Echt nietquote:
Lijkt me wel een leuke uitdaging voor jou als mod.quote:
Nee.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Lijkt me wel een leuke uitdaging voor jou als mod.
En goede test of de drama echt door het puntenaspect van dts komt, af en toe vraag ik me dat namelijk wel af
Komt vaak niet eens door de punten die trammelant, zijn er maar weinig die daar gedoe om makenquote:Op donderdag 29 mei 2025 12:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Lijkt me wel een leuke uitdaging voor jou als mod.
En goede test of de drama echt door het puntenaspect van dts komt, af en toe vraag ik me dat namelijk wel af
Wij allemaal toch, anders zaten we niet hierquote:Op donderdag 29 mei 2025 12:09 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik ben hier graag
Stelletje zuurpruimen
quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wij allemaal toch, anders zaten we niet hier
quote:
Hola Dottert!quote:
Nou klop ik mezelf niet vaak op de borst en heb ik ook niet snel de behoefte om anderen naar beneden te halen maar ik wil toch wel even gezegd hebben dat mijn dronken monologen van heel wat betere kwaliteit zijn dan die van broeder Kree.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:00 schreef SwJ het volgende:
[..]
Open je dronken-monologen-topic. Net als kree.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |